Vad är du så inihelvete bäst på!

Gnällkuk
Skrivet av hannes.theorell:

Bilden är på en helt vanlig men ung tamget (Capra hircus).

Snyggt! Impad


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag väger ständigt mellan 115–120 kilo men är ändå galet bra på att springa. Envisheten har jag ärvt av min salige far, och även generna gör sig påminda. Han hade aldrig krämpor, och det har inte jag heller. Får aldrig ont i knän eller så. (Famous last words?)

I spelsammanhang får jag lyfta mina tretton Fall Guys-segrar. Har alltid varit uuusel på onlinespel men nu har jag till sist upptäckt en fallenhet för att falla omkull.

Måste nästan fråga hur lång du är också, allt är ju relativt som sagt 😌


signatur

IDKFA

Medlem

Planka (ryggbiff) med hemslagen bea och en päron tarte tatin och hemgjord vaniljsås.

Medlem

Spontant är jag jävlig bra i sängen

Bäst i hushållet på att laga mat med hästlängder.

Lätt bland de bästa på mitt jobb i regionen.

Medlem

Getben de ser ju vem som helst,får har lite muffar om ja hade orkat anstränga mig att leta upp en bild men rätt säker på detta 😁

Medlem

Jag är bra på att läsa snabbt. Plöjde närmare 50 böcker förra året, trots heltidsjobb, sambo, träning och tv-spelande. Och då snackar vi inga kortare noveller, utan riktiga jäkla fantasyepos.

Ett av de stora läsprojekten under förra året var att ta mig igenom Robin Hobbs Realm of the Elderlings – ett tips till er som inte läst dem!

Medlem

Jag är sinnesjukt bra på att vara i naturen, att röra sig i skog och hitta djur är en primal skill vi alla besitter i grunden men som tur är har 99% av västvärlden glömt eller orkar inte göra det så jag har ju mer djur att spåra och titta på från minsta ekorre till älg(rovdjur har en känsligare comfort zone ska tilläggas och bor man i Skåne får man va glad för en räv). Dessutom rätt grym på att dansa, fiska,dricka kaffe,jobba som ett as trots att det inte behövs,lära barnen om allehanda saker de INTE lär sig i skolan mm
Och nej jag tänker inte störa våra enda vargar här nere ,det kommer tyvärr någon annan dåre lyckas med 🙄

Inaktiv

Hårdrockstrivia.
Samt DM i Bioshock men det var ju några år sen.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Jag är så inihelvete bäst på att göra rätt val i rollspel som Mass Effect och Witcher 3 att jag bara kan skratta varmt när Jocke berättar vilket slut han fick i det sistnämnda. Om ni någonsin undrar vad som verkligen hände karaktärerna i era favoritrollspel finns jag här och kan berätta det för er.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Kavakava83:

Spontant är jag jävlig bra i sängen

Bäst i hushållet på att laga mat med hästlängder.

Lätt bland de bästa på mitt jobb i regionen.

Låt mig gissa.. ensam stationering på en polarstation vid sydpolen?


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Ruskigt bra på att inte slutföra open world-spel. Förmodligen bland de tre bästa i Sverige.
Dessutom regerande nordisk mästare i att spara sladdar.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Låt mig gissa.. du jobbar ensam på en polarstation vid sydpolen?

Om det ändå var så 😂 nä jag är sjuksköterska så det kanske är där man ska vara istället 😊

Medlem

Legat i topprankad i Pac man dx+

Övriga skillz=zero

Medlem

Jag är bäst på att läsa Lilla Fridolf.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Lyckats rätt bra i livet till slut trots att jag är en stor medelmåtta 😁 gift, 4 fina barn och lyckades få mitt drömjobb förra året.

Inaktiv

Jag är nog topp tre i Sverige på att göra helt vanlig havregrynsgröt.

FtN
Medlem

All grå hjärnsubstans jag spiller från motståndarna när jag är i farten 10k+ timmar i cs tills 17 fyllda sen allt där till har satt sin prägel

Medlem

Som jag så gärna tar upp så många gånger jag kan haha. Då jag inte har mycket till talang IRL :'D

Fortnite top 500 world, rank 2 Sverige, wins, kd, TNR, säsong 1-2.
Global Elite i CS.
Diamond första säsongerna av Starcraft 2, när Diamond var högsta ligan.
En mängd server first och top 50-200 world boss kills/titlar i WoW TBC och WotLK.
Apex 5+ KD.
Diablo 3, rank 2 och 3 i några säsonger i början, dock kanske en månad in i säsongen, spelade aldrig i slutet av säsongen och tappade rejält såklart båda gångerna :).

Mitt problem är att jag tröttnar fort på spel när jag nått mitt mål, så jag spelar oftast bara några säsonger och går över till något annat, jag blir aldrig riktigt bra i ett spel utan alltid ganska medioker (jämfört med riktigt bra spelare dvs). Önskar jag kunde hålla mig till ett spel :(.

Medlem

Jag är helt sjuk i huvudet på att minnas årtal, i synnerhet födelseår. Jag vet till exempel när mina kompisars föräldrar föddes. Det räcker med att höra det en gång så minns jag det livet ut. Värdelös "talang"


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Jag är överlägset bäst på allt enligt mina parametrar!

Medlem

När jag var grabb lirade jag Montezumas Revenge (plattformspel) på C64, tror jag var bland de bästa i världen på det. Efter sista banan började spelet om men alla banor var svarta, ljuset var släckt och om jag inte minns fel syntes endast fiender i det mörka havet av gångar, stegar och fallgropar. Jag hade memorerat alla banor så jag spelade vidare till slutet igen och mina 3 liv gick inte åt men det gjorde mitt tålamod till slut, för jag kom aldrig till ett avslut i spelet så jag stängde av datorn.

Medlem

Jag är inte bäst på något.
Men med undantag på typ dans och musik så är jag halv- till helbra på typ allting.
Detta inkluderar TV-spel.
Spelar jag multiplayer och ranked så blir det aldrig sämre än guld oavsett spel.Oftasst steget över. Fastnar aldrig heller i singelplayer spel. Sen orkar jag aldrig nöta och öva på något (spel eller IRL) för att bli riktigt BRA, för då går jag vidare.

Medlem

Jag är inte tävlingsinriktad, väldigt långsam och ineffektiv, men jag är lättsam, hjälpsam och tacksam. Min starkaste sida är att jag är bland de mest seglivade i min stad.

När jag hittat något jag vill göra. Så släpper jag inte taget. Det ska bli uppnått och gjort oavsett. Det är något min fru, familj, vänner har uppmärksammat.

Vill lära mig japanska:
Jag har pluggat japanska i snart 15 år, varav de senaste 2,5 åren jag inte heller missat en dag där jag pluggar 20-25 min / dag. Trots detta är jag inte fenomenal duktigt på japanska. Jag är ganska medelmåtta. Jag tar mig fram med mina dryga 1000 kanji, 3000-5000 i vokabulär och N3-grammatik. Jag får vara vaken om jag vill förstå 80% av vad som sägs i säg Spirited Away eller liknande Ghibli-filmer. Shigeru Miyamotos Nintendoland-presentation detsamma, förstod 80-90% (var förvisso mer visuellt än ord). Jag är dock omsprungen av studenter som läst japanska intensivt i 2-3 års tid (jag har 1 år - intensiv, bland de bästa i klassen, 87/100).

Ville ta en kandidatexamen
Jag blev farsa 2012 och fick gå hem ifrån jobbet på grund av svajig efterfrågan inom industrin. Sökte därmed till högskolan och fick kämpa på rätt bra som småbarnsfar och student. Det tog mig 4 år att hämta ut en 3-årig examen.

Nu vill jag ta en Mastersexamen
Har två ungar nu och begränsat med veckor kvar att hämta ut ifrån CSN. Men jag vill ta en mastersexamen och sedan fortsätta inom akademin. Får se vart det bär mig.

Vill va en bra far
En bra far är stark, lugn och håller samman familjen. Jobbar för sitt eget och familjens bästa. Jag bör klara det tack vare min seghet och stöd ifrån vänner och familj. En nära vän här på forumet ska ha en eloge för det stöd han gett under flera av mina svåraste perioder i mitt liv. Jag syftar på dej @orkamera

Gamingfärdigheter?
Jag kan spela extremt långsamt. Jag är 80 timmar in i The Witcher 3 och bara kommit till den snötäcka vikingaön. Heter den Skellinge? Hur som haver är nog 40-50 av timmarna tillägnade till att ströva omkring och rensa kartan på frågetecken, leka runt i städer, sidouppdrag och en jävlans massa Gwent!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Rätt säker på att jag skulle kvala in till OS om det infördes som gren.

Samma här, men jag skulle nog skjuta upp det till nästa OS.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Inaktiv

Jag var jävligt vass på Sega Rally på Sega Saturn när det begav sig. Ingen slog mig av alla som provade att möta mig.

Medlem

Jag är grym på att göra ghetto-lösningar på simpla "problem".
Ingen växelspak till pc-ratten? Wiimote, lego & GlovePIE(gammalt script/macroprogram). (runt 2007)

Inget stativ till Nintendo Switch? Lego.

Jag gör små snabblösningar på mindre problem flera gånger i veckan, men dessa är de bättre jag kunde komma på just nu.
Kan ju designa saker i 3D/fusion 360 utan problem och har tillgång till 3d-skrivare om jag behöver - men är oftast roligare att göra en snabb lösning när det mot alla odds fungerar!

Medlem

Kul tråd

Jag är nog mest stolt över att ha klarat alla dark souls, demon souls + sekiro utan att leta efter hjälp på nätet

Extra nöjd blev jag när jag klarade dom 2 sista bossarna i Sekiro back to back utan att dö emellan (hade försökt döda dem flera gånger innan men näst intill gett upp, men sen klickade det bara ). Har nog aldrig hoppat ur stolen av sån glädje av ett spel förut 😂

Medlem

Håller på att försöka klara Ghost of Tsushima Lethal svårighetsgrad Hardcore dvs. ett liv om jag blir besegrad så måste jag börja om allt.
Även i Dueller
Nu har jag kommit till Akt 2 och det är jag stolt över

Har klarat Demon souls på PS5 utan att dö en enda gång. Det var enkelt jämfört med Ghost.

Medlem

Spel: Aldrig träffat någon bättre än mig på Guitar hero + Rock band (gäller både trummor och gura), Har upplevt allt som går att uppleva i fallout 2, har klarat Xcom på svåraste svårighetsgraden (d.v.s. dör gubbarna är dom borta + inga saves förutom då man quitar). Kan även tillägga alla souls spelen avklarade utan större problem.

Irl: Är en jäkel på köttfärssås! Även svårt bra på byggnadsakustik, skulle vilja påstå en av dom bästa i landet.

123
Skriv svar