Monster Energy Supercross - The Official Videogame 4 XBONE

Medlem
Monster Energy Supercross - The Official Videogame 4 XBONE

MX-Hojar i spelens värld
Milestone har ju gjort något som länge har saknats, dom har plockat in MX/SX (benämning på motocross och supercross i recensionen) i den digitala världen.
Då jag själv tävlat i MX och några enstaka tävlingar i SX (ADAC) så är det en självklarhet att köpa spelen på release-dagen för att uppmuntra milestone att fortsätta göra MX/SX-spel.

Det har kommit mx och sx spel med jämna mellanrum, klassiker som Jeremy McGrath supercross, Edgar Torrenteras eXtreme Biker och i viss mån MX vs ATV serien där det råkar finnas den typen av hojar.

Men inte så renodlat och med uppföljare som dom nu presenterar. Har det då blivit som Fifa och Nhl? Ny version på version där man inte märker att något hänt förutom vid enskilda tillfällen? Det kommer vi till.

Förklaring av sporten i sig
För er som inte är insatta i sporten så fungerar det generellt såhär. När man är ganska duktig kan man komma in i den serien som dom kallar future. Lite som farmar-ligan i NHL, man hoppas att något team ser en så man får hjälp att komma upp i nästa klass. När man är tillräckligt duktig så går man vidare till att försöka kvala i det som är 250-klassen.
Här är många redan fullt sponsrade av stora team när dom kommer in och dom som kommer vinna är ofta sponsrade av märkena direkt (Yamaha, KTM, Honda, Suzuki, Kawasaki, Husqvarna, Gas Gas). När man kört i 250-klassen ett tag så kan man antingen som privat-team eller som ny förare i ett större team hoppa upp och försöka kvala in i finalen i 450.

MX/SX mästerskap körs normalt som en serie deltävlingar så det gäller att planera sin körning, både för att köra så bra som möjligt men också att minska skaderisken. MX körs på anläggningar som finns, ofta samma banor år efter år med något utbytt och banorna ändrar något litet. SX har helt nya banor varje år då det körs i arenor och banan rivs redan när tävlingen är avslutad för att ge plats till andra sporter som t.ex. NFL. Några städer är återkommande, några byts ut.
SX körs vintertid då det är vila i MX-serien. Både MX och SX klassas som några av dom mest fysiskt krävande sporterna och jag har hört läkare säga att det inte borde vara möjligt att ligga på sin maxpuls konstant under så långa perioder utan att skada hjärtat, men dom gör det. (jag fick dock hjärtskada även jag var på en amatör-nivå)

Öppnar fodralet och stoppar i skivan
Tar bort plasten och luktar på fodralet, ny plast. Stoppar i skivan och ikonen dyker upp på skärmen och installerar stapel kommer upp. Klickar igång det för att kunna se stapeln stort på skärmen och tagga till. Det första som kommer är att det behöver laddas ned en patch på 15gb. Dag ett.
Kommer ta längre tid att starta det än jag hoppades. Efter ett tag så kan man starta en tävling och köra under tiden som det installeras.

Äntligen startat
Spelet är igång och det ser lite nyare ut, men alla delarna är i stort sett samma. Det finns ett karriärläge, mästerskapsläge, enskilt race och compund (man får väl översätta det med egen mark, träningsområde, något som vi generellt inte har i Sverige, men inte så ovanligt i USA).
Snabbt hoppar jag in i karriärläget som börjar med att man får skapa sin förare. Namn, land, nummer och smeknamn. Sedan några versioner tillbaka även utseendet och kön, lite förenklad mot andra spel. Ansikte, ögonfärg, frisyr och skägg.
Nytt för spelet är att man numera har flera lägen. Man har future, rookie och 450. Lite missvisande att kalla 250-klassen för rookie kan tyckas för oss sx-nördar, men så har dom valt att dela upp det.
När karaktären är ny kommer jag till nästa meny, välja första motorcykeln. Sedan kommer meny med första tävlingen, träna, extra event.
Träna är något som är helt nytt. Återkommer till det tidigare.
I nästa flik finns saker som att sätta ut skills i ett träd, journal över hur det går, även detta är nya saker. Och till sist hittar vi självklara saker som options och customization där man kan byta märken och delar på sin hoj och byta kläder (påverkas om man är med i ett större team eller inte).

Jag ställer snabbt in spelet på mina vanliga inställningar. Medium på AI, full manuellt på viktkontroll, sammankopplade bromsar, semi-automatisk låda, medium på weekend length (kort kval och sedan final, man går alltid till final), ingen flow-help och stänger av rewind.

Träning
Jag startar träning och möts av några olika märkliga namn, men det är bilder till namnen så jag förstår ungefär vad det är. Den första jag prövar är att man ska köra om så många som möjligt innan en viss tid.
Nästa är att man ska vinkla hojen eller göra scrubs (ett sätt att göra så man hoppar lägre och snabbare kommer i kontakt med backen igen, generellt är tid i luften förlorad tid då man inte kan gasa), ju mer desto bättre poäng.
Sedan har vi att man ska öva på hoppflöden och så fortsätter det.
När man tränar får man skillpoints som man sedan kan fördela på sin förare.
Trevligt inslag, men inget som jag har saknat.

Första racet
Jag startar första tävlingen och det första jag tänker är "vad händer!?", jag är överallt på banan, viktkontrollen är helt bananas, bromsningen är kaos och det går knappt att svänga, och ibland så slungas man iväg helt när man svänger. Som en total nybörjare.
Det har alltid varit lite justeringar när det har varit en ny version, men detta var kaos och jag undrade vad är det nu jag har slängt mina pengar på.
Jag kommer sist i kvalet och blir sedan varvad i finalen. Jag är som jag är så jag vägrar göra inställningarna lättare, hellre komma sist gång på gång på gång. Det var känsligare att hitta rätt gaspåslag, svårare att få till flytet. Detta något som tidigare versioner varit mer förlåtande med.
När jag kommer tillbaka och tittar runt i menyn ser jag att jag fått 3 skillpoints. Jag går in i menyn och ser att jag kan dela ut dom på olika saker. Jag väljer snabbt bromsning, lutning i kurvor och hårdare fysik. För det visar sig att man får skada som förare om man kraschar för mycket, och har man inte råd att betala för hälsovård kommer man att få köra med handikapp i några tävlingar. Något som jag verkligen inte behöver.
Jag ser även att jag fått lite pengar så jag går in och uppgraderar fjädringen.

Nästa kval börjar åter likadant. Det går lite bättre att svänga, jag blir inte avkastad av hojen lika ofta det minsta fel jag gör och bromsningarna känns bättre, men långt ifrån bra.

Tävling efter tävling går, sist sist sist, men närmare närmare och närmare. I föregående versioner hade jag varit i ledning i serien och eventuellt höjt svårighetsgraden på motståndarna.
Efter ha kört igenom future (3 deltävlingar) så får man möjlighet att komma upp till rookie, men känner att det inte riktigt är läge för det.
Nöter om serien säsong efter säsong samtidigt som jag långsamt klättrar uppåt. Till sist går jag vidare till future som är 9 deltävlingar. Åter igen sist och det börjar igen.

Skills
Skills är något som är nytt och det förbättrar föraren (kontrollen) långsamt ju mer man fyller i den.
Varje skill är indelad i 6 nivåer. 2 nivåer i future, 2 i rookie och 2 i 450. I varje område (broms, kontroll, kropp) kan det finnas flera linjer med skills. Jag har ingen egen bild men länkar till en här Skills
Vet inte riktigt vad jag tycker om detta, egentligen tillför det mest frustration, men förstår tanken med att man ska klättra från nybörjare till proffs och utvecklas genom spelet, men grejen är att det gör man ändå.

Övriga lägen
När man lämnar karriären så har man som på så många andra racing-spel möjlighet att köra enskild tävling, då kan man välja befintliga förare, eller att vara på sin träningsanläggning.
Går man på multiplayer är det race som gäller. I läget jag skriver så finns det inte så många spelare där.
Det är helt enkelt det som man förväntar sig av.
Det går även att skapa egna banor, övning ger färdighet.

Hojarna
Som sig bör är de stora märkena med, de som saknas är Gas Gas och TM kan tyckas. Men spelet baserar sig på 2020 års säsong och då var inte Gas Gas igång efter KTM's uppköp och TM är inte direkt stora någonstans i världen (även om det varit mitt favoritmärke av de jag tävlat på).
Man kan byta de vanliga komponenterna. Styre, avgasrör, fjädring, sadel, bromsar, drev, däck, handtagsskydd och handtag. Några av dem påverkar prestandan och man har en prestandamätare upp till vänster som visar hur prestandan påverkas när man hovrar en del.
De för oss insatta stora märkena finns med. Öhlins, WP, Yoshimura, Renthal, Excel osv. Allt köps med dyrt förvärvade pengar.
Det går även att färga enskilda komponenter (förval såklart) och byta dekaler. På dekalsidan saknar jag en hel del märken och varianter av dekalkit som finns på marknaden.

Föraren
Föraren går att anpassa på sedvanliga sätt. Justera ansikte, nummer, namn (går också att byta i efterhand), kön (sedan förra versionen går det att tävla som kvinna!), kläder, hjälm, stövlar.
Alla de vanliga märkena som på marknaden finns representerade och kan köpas och man kan kombinera sig tokig i mönster och färger. Jag har ju mina egna preferenser som jag väljer utifrån vad jag själv alltid körde med.

Banorna
Här är något som milestone är duktiga på enligt mig. Banorna ser ut som dom gjorde om man kollar tillbaka på säsongen. I MX-spelen ändras banorna utmed åren och har man kört på banorna på riktigt så känner man igen sig och kan köra sina favorit-spår för att inse att alla andra kör ifrån en.
Som jag skrev innan finns en ban-editor som kräver en viss övning.
Jag mailade dom om varför inte möjlighet att importera egna gpx-filer. Det var något som inte tänkts på, men även något som såklart skulle gynnas med av i MX-spelen.

Sammanfattning
Milestone försöker med Monster Energy Supercross 4 att gå vidare och plocka in nya moment för att hålla serien vid liv. För oss nördar kanske det räcker med de nya banorna men för att nå en bredare massa förstår jag att det kan behövas lite fler moment som mer eller mindre är standard i dagens racing-lir
Nyheterna är hos mig lite onödiga och kan skapa frustration. Att se ett semi-proffs i ett spel göra saker som jag inte skulle göra på riktigt.
Missförstå mig inte nu, detta är absolut ingen simulator, det är ett arkad-spel som alla andra MX/SX-spel är eller har varit.
Sänkte jag svårigheten och slog på hjälpen så blev det enklare såklart, vilket kan behövas för att inte skrämma iväg spelare.

Grafiken är ok, inget märkvärdigt, videorna på PS5 och XSX ser såklart mer imponerande ut.
Banornas fysik ändras inte under sessionerna. Inga nya spår som djupnar så man måste omvärdera sina spårval. Däremot påverkar de spår som finns och väder en viss del.

Det skulle få en 4:a, men vissa irritationsmoment som kom ibland drog ned spelglädjen i omgångar så det blir en 3:a

https://supercrossthegame.com/

Gameplay på YT

Monster Energy Supercross - The Official Videogame 4
3
Bra
+
Utveckling av spelet
+
Fler märken på delar och kläder
-
Hög inlärningskurva
-
Skapar lätt frustration
-
Till viss del omotiverad ny funktionalitet
Det här betyder betygen på FZ
Medlem

Finns det någon form av länk eller liknande till spelet?
Eller bild?

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Finns det någon form av länk eller liknande till spelet?
Eller bild?

Bra kommentar, glömde bägge.

Medlem
Skrivet av Rejzer:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRokwqDr...

MX-Hojar i spelens värld
Milestone har ju gjort något som länge har saknats, dom har plockat in MX/SX (benämning på motocross och supercross i recensionen) i den digitala världen.
Då jag själv tävlat i MX och några enstaka tävlingar i SX (ADAC) så är det en självklarhet att köpa spelen på release-dagen för att uppmuntra milestone att fortsätta göra MX/SX-spel.

Det har kommit mx och sx spel med jämna mellanrum, klassiker som Jeremy McGrath supercross, Edgar Torrenteras eXtreme Biker och i viss mån MX vs ATV serien där det råkar finnas den typen av hojar.

Men inte så renodlat och med uppföljare som dom nu presenterar. Har det då blivit som Fifa och Nhl? Ny version på version där man inte märker att något hänt förutom vid enskilda tillfällen? Det kommer vi till.

Förklaring av sporten i sig
För er som inte är insatta i sporten så fungerar det generellt såhär. När man är ganska duktig kan man komma in i den serien som dom kallar future. Lite som farmar-ligan i NHL, man hoppas att något team ser en så man får hjälp att komma upp i nästa klass. När man är tillräckligt duktig så går man vidare till att försöka kvala i det som är 250-klassen.
Här är många redan fullt sponsrade av stora team när dom kommer in och dom som kommer vinna är ofta sponsrade av märkena direkt (Yamaha, KTM, Honda, Suzuki, Kawasaki, Husqvarna, Gas Gas). När man kört i 250-klassen ett tag så kan man antingen som privat-team eller som ny förare i ett större team hoppa upp och försöka kvala in i finalen i 450.

MX/SX mästerskap körs normalt som en serie deltävlingar så det gäller att planera sin körning, både för att köra så bra som möjligt men också att minska skaderisken. MX körs på anläggningar som finns, ofta samma banor år efter år med något utbytt och banorna ändrar något litet. SX har helt nya banor varje år då det körs i arenor och banan rivs redan när tävlingen är avslutad för att ge plats till andra sporter som t.ex. NFL. Några städer är återkommande, några byts ut.
SX körs vintertid då det är vila i MX-serien. Både MX och SX klassas som några av dom mest fysiskt krävande sporterna och jag har hört läkare säga att det inte borde vara möjligt att ligga på sin maxpuls konstant under så långa perioder utan att skada hjärtat, men dom gör det. (jag fick dock hjärtskada även jag var på en amatör-nivå)

Öppnar fodralet och stoppar i skivan
Tar bort plasten och luktar på fodralet, ny plast. Stoppar i skivan och ikonen dyker upp på skärmen och installerar stapel kommer upp. Klickar igång det för att kunna se stapeln stort på skärmen och tagga till. Det första som kommer är att det behöver laddas ned en patch på 15gb. Dag ett.
Kommer ta längre tid att starta det än jag hoppades. Efter ett tag så kan man starta en tävling och köra under tiden som det installeras.

Äntligen startat
Spelet är igång och det ser lite nyare ut, men alla delarna är i stort sett samma. Det finns ett karriärläge, mästerskapsläge, enskilt race och compund (man får väl översätta det med egen mark, träningsområde, något som vi generellt inte har i Sverige, men inte så ovanligt i USA).
Snabbt hoppar jag in i karriärläget som börjar med att man får skapa sin förare. Namn, land, nummer och smeknamn. Sedan några versioner tillbaka även utseendet och kön, lite förenklad mot andra spel. Ansikte, ögonfärg, frisyr och skägg.
Nytt för spelet är att man numera har flera lägen. Man har future, rookie och 450. Lite missvisande att kalla 250-klassen för rookie kan tyckas för oss sx-nördar, men så har dom valt att dela upp det.
När karaktären är ny kommer jag till nästa meny, välja första motorcykeln. Sedan kommer meny med första tävlingen, träna, extra event.
Träna är något som är helt nytt. Återkommer till det tidigare.
I nästa flik finns saker som att sätta ut skills i ett träd, journal över hur det går, även detta är nya saker. Och till sist hittar vi självklara saker som options och customization där man kan byta märken och delar på sin hoj och byta kläder (påverkas om man är med i ett större team eller inte).

Jag ställer snabbt in spelet på mina vanliga inställningar. Medium på AI, full manuellt på viktkontroll, sammankopplade bromsar, semi-automatisk låda, medium på weekend length (kort kval och sedan final, man går alltid till final), ingen flow-help och stänger av rewind.

Träning
Jag startar träning och möts av några olika märkliga namn, men det är bilder till namnen så jag förstår ungefär vad det är. Den första jag prövar är att man ska köra om så många som möjligt innan en viss tid.
Nästa är att man ska vinkla hojen eller göra scrubs (ett sätt att göra så man hoppar lägre och snabbare kommer i kontakt med backen igen, generellt är tid i luften förlorad tid då man inte kan gasa), ju mer desto bättre poäng.
Sedan har vi att man ska öva på hoppflöden och så fortsätter det.
När man tränar får man skillpoints som man sedan kan fördela på sin förare.
Trevligt inslag, men inget som jag har saknat.

Första racet
Jag startar första tävlingen och det första jag tänker är "vad händer!?", jag är överallt på banan, viktkontrollen är helt bananas, bromsningen är kaos och det går knappt att svänga, och ibland så slungas man iväg helt när man svänger. Som en total nybörjare.
Det har alltid varit lite justeringar när det har varit en ny version, men detta var kaos och jag undrade vad är det nu jag har slängt mina pengar på.
Jag kommer sist i kvalet och blir sedan varvad i finalen. Jag är som jag är så jag vägrar göra inställningarna lättare, hellre komma sist gång på gång på gång. Det var känsligare att hitta rätt gaspåslag, svårare att få till flytet. Detta något som tidigare versioner varit mer förlåtande med.
När jag kommer tillbaka och tittar runt i menyn ser jag att jag fått 3 skillpoints. Jag går in i menyn och ser att jag kan dela ut dom på olika saker. Jag väljer snabbt bromsning, lutning i kurvor och hårdare fysik. För det visar sig att man får skada som förare om man kraschar för mycket, och har man inte råd att betala för hälsovård kommer man att få köra med handikapp i några tävlingar. Något som jag verkligen inte behöver.
Jag ser även att jag fått lite pengar så jag går in och uppgraderar fjädringen.

Nästa kval börjar åter likadant. Det går lite bättre att svänga, jag blir inte avkastad av hojen lika ofta det minsta fel jag gör och bromsningarna känns bättre, men långt ifrån bra.

Tävling efter tävling går, sist sist sist, men närmare närmare och närmare. I föregående versioner hade jag varit i ledning i serien och eventuellt höjt svårighetsgraden på motståndarna.
Efter ha kört igenom future (3 deltävlingar) så får man möjlighet att komma upp till rookie, men känner att det inte riktigt är läge för det.
Nöter om serien säsong efter säsong samtidigt som jag långsamt klättrar uppåt. Till sist går jag vidare till future som är 9 deltävlingar. Åter igen sist och det börjar igen.

Skills
Skills är något som är nytt och det förbättrar föraren (kontrollen) långsamt ju mer man fyller i den.
Varje skill är indelad i 6 nivåer. 2 nivåer i future, 2 i rookie och 2 i 450. I varje område (broms, kontroll, kropp) kan det finnas flera linjer med skills. Jag har ingen egen bild men länkar till en här Skills
Vet inte riktigt vad jag tycker om detta, egentligen tillför det mest frustration, men förstår tanken med att man ska klättra från nybörjare till proffs och utvecklas genom spelet, men grejen är att det gör man ändå.

Övriga lägen
När man lämnar karriären så har man som på så många andra racing-spel möjlighet att köra enskild tävling, då kan man välja befintliga förare, eller att vara på sin träningsanläggning.
Går man på multiplayer är det race som gäller. I läget jag skriver så finns det inte så många spelare där.
Det är helt enkelt det som man förväntar sig av.
Det går även att skapa egna banor, övning ger färdighet.

Hojarna
Som sig bör är de stora märkena med, de som saknas är Gas Gas och TM kan tyckas. Men spelet baserar sig på 2020 års säsong och då var inte Gas Gas igång efter KTM's uppköp och TM är inte direkt stora någonstans i världen (även om det varit mitt favoritmärke av de jag tävlat på).
Man kan byta de vanliga komponenterna. Styre, avgasrör, fjädring, sadel, bromsar, drev, däck, handtagsskydd och handtag. Några av dem påverkar prestandan och man har en prestandamätare upp till vänster som visar hur prestandan påverkas när man hovrar en del.
De för oss insatta stora märkena finns med. Öhlins, WP, Yoshimura, Renthal, Excel osv. Allt köps med dyrt förvärvade pengar.
Det går även att färga enskilda komponenter (förval såklart) och byta dekaler. På dekalsidan saknar jag en hel del märken och varianter av dekalkit som finns på marknaden.

Föraren
Föraren går att anpassa på sedvanliga sätt. Justera ansikte, nummer, namn (går också att byta i efterhand), kön (sedan förra versionen går det att tävla som kvinna!), kläder, hjälm, stövlar.
Alla de vanliga märkena som på marknaden finns representerade och kan köpas och man kan kombinera sig tokig i mönster och färger. Jag har ju mina egna preferenser som jag väljer utifrån vad jag själv alltid körde med.

Banorna
Här är något som milestone är duktiga på enligt mig. Banorna ser ut som dom gjorde om man kollar tillbaka på säsongen. I MX-spelen ändras banorna utmed åren och har man kört på banorna på riktigt så känner man igen sig och kan köra sina favorit-spår för att inse att alla andra kör ifrån en.
Som jag skrev innan finns en ban-editor som kräver en viss övning.
Jag mailade dom om varför inte möjlighet att importera egna gpx-filer. Det var något som inte tänkts på, men även något som såklart skulle gynnas med av i MX-spelen.

Sammanfattning
Milestone försöker med Monster Energy Supercross 4 att gå vidare och plocka in nya moment för att hålla serien vid liv. För oss nördar kanske det räcker med de nya banorna men för att nå en bredare massa förstår jag att det kan behövas lite fler moment som mer eller mindre är standard i dagens racing-lir
Nyheterna är hos mig lite onödiga och kan skapa frustration. Att se ett semi-proffs i ett spel göra saker som jag inte skulle göra på riktigt.
Missförstå mig inte nu, detta är absolut ingen simulator, det är ett arkad-spel som alla andra MX/SX-spel är eller har varit.
Sänkte jag svårigheten och slog på hjälpen så blev det enklare såklart, vilket kan behövas för att inte skrämma iväg spelare.

Grafiken är ok, inget märkvärdigt, videorna på PS5 och XSX ser såklart mer imponerande ut.
Banornas fysik ändras inte under sessionerna. Inga nya spår som djupnar så man måste omvärdera sina spårval. Däremot påverkar de spår som finns och väder en viss del.

Det skulle få en 4:a, men vissa irritationsmoment som kom ibland drog ned spelglädjen i omgångar så det blir en 3:a

https://www.pcinvasion.com/wp-content/uploads/2021/02/Monster...

https://www.thesixthaxis.com/wp-content/uploads/2021/01/Super...

https://supercrossthegame.com/

Gameplay på YT

Monster Energy Supercross - The Official Videogame 4
3
Bra
+
Utveckling av spelet
+
Fler märken på delar och kläder
-
Hög inlärningskurva
-
Skapar lätt frustration
-
Till viss del omotiverad ny funktionalitet
Det här betyder betygen på FZ

Bra recension. Tycker folk går miste om motorcykel spel då spelen har fått lite fart den senaste tiden. Tar tid att lära sig, och depressionen om vad man har lagt sina pengar på infinner sig varje gång, men ger man spelen lite tid tills man lär sig behärska banorna så blir det riktigt kul. Milestone gör ett bra jobb men har legat lite på lat sidan med dom senaste titlarna, mycket är detsamma, men fysiken och styrningen brukar ändras för varje spel vilket är positivt. Det är synd att Milestone inte fortsatta med fördjupning utav hjul spår vilket begav sig i MXGP3, att välja vilken rutt att ta är en viktig del i motorcross, och skulle skapa nya dimensioner i ett race.

Medlem

Synd att Milestone är ett sådant jävla skit företag bara. Lyssnar inget på kritik och vill bara göra snabba cashgrabbs med XP boost DLCer och skit.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Är inget fan av SX, o de jag sätt på videor ser de stelt ut. O som vanligt inga goa whips.
Men de kanske blir ett köp till datorn o testa.

Kan ju annars starkt rekommendera Mx vs Atv All Out.
Har nog 200h i de.
Ser fram emot ett nytt mx vs atv spel!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av nils45:

Bra recension. Tycker folk går miste om motorcykel spel då spelen har fått lite fart den senaste tiden. Tar tid att lära sig, och depressionen om vad man har lagt sina pengar på infinner sig varje gång, men ger man spelen lite tid tills man lär sig behärska banorna så blir det riktigt kul. Milestone gör ett bra jobb men har legat lite på lat sidan med dom senaste titlarna, mycket är detsamma, men fysiken och styrningen brukar ändras för varje spel vilket är positivt. Det är synd att Milestone inte fortsatta med fördjupning utav hjul spår vilket begav sig i MXGP3, att välja vilken rutt att ta är en viktig del i motorcross, och skulle skapa nya dimensioner i ett race.

Tackar.
Tycker MXGP Pro gav en del. Faktiskt inte köpt MXGP 2020 än.

Men som du skriver, spåren är nästa steg för att komma framåt. Viktigare i MX än SX dock i mitt tycke. Men visst, spårig uppfart på en sx-bana som inte satt sig var ganska läskigt,

Medlem
Skrivet av USF-BH:

Är inget fan av SX, o de jag sätt på videor ser de stelt ut. O som vanligt inga goa whips.
Men de kanske blir ett köp till datorn o testa.

Kan ju annars starkt rekommendera Mx vs Atv All Out.
Har nog 200h i de.
Ser fram emot ett nytt mx vs atv spel!

Gillar man whips så är det smidigare med mx vs atv.
Detta är mer race-inriktat, sällan nytta av whips, mer vinkla för att positionera sig rätt inför nästa kurva.

1
Skriv svar