Nästa Fallout 3-DLC ute 23 juni

Robot
Avstängd
Nästa Fallout 3-DLC ute 23 juni

Jag vill ha the pit till ps3 innan slutet av Juli då man fortfarande är hemma

Medlem

Min DLC-topplista till Fallout 3:

1 - The Pitt: Bäst stämning, sköna uppdrag och hygglig handlingsfrihet.
2 - Broken Steel: Uppdragen var väl sisodär, men att fortsätta efter huvudstoryns slut och att höja levelcap till 30 räddade paketet.
3 - Operation Anchorage: Väldigt linjärt och trist uppdrag, men plus pga den coola utrustningen som man får med sig på slutet.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

kommer levelcap höjas igen med denna DLC? annars är det ju meningslöst med perks, man sitter ju inte direkt och tjuvhåller på att levla ända tills dess så att säga...

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Min DLC-topplista till Fallout 3:

1 - The Pitt: Bäst stämning, sköna uppdrag och hygglig handlingsfrihet.
2 - Broken Steel: Uppdragen var väl sisodär, men att fortsätta efter huvudstoryns slut och att höja levelcap till 30 räddade paketet.
3 - Operation Anchorage: Väldigt linjärt och trist uppdrag, men plus pga den coola utrustningen som man får med sig på slutet.

Kan inte annat än att hålla med. Trots detta så är stealth-armor-grejen man får tillsammans med Gauss Rifle det jag använt mest i spelet.

Medlem

Hoppas dom gör som i Oblivion det finns inge level cap eller ja tills man har fått alla perks. Vad är meningen att ha alla dessa perks då man inte kan få alla utan att man måste cheata. Snart lvl 20 och inte fått knappt hälften av alla perks och inte knappt fått nå hundra i skills knappt. Men The Pitt var ett av de bästa DLC

Medlem

Skulle vara bra om de släppte alla dessa DLC i en egen box, ungefär som de gjorde med Oblivion DLCt under namnet Knights of The Nine.

Medlem

Kanske dom kan släppa ett pack där alla ingår så småningom?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar