L33T Gaming E-Sport Pro Comfort – spelstol med komfort nog för bara korta sittningar

Medlem

Jag förstår inte varför folk inte bara skaffar sig en Kinnarps stol de är gjorda för att sitta länge i.
Köpte min Kinnarps begagnad för 500 kr och det är störtskön att sitta i.

Moderator | Testpilot
Skrivet av InsaneSharky:

Jag förstår inte varför folk inte bara skaffar sig en Kinnarps stol de är gjorda för att sitta länge i.
Köpte min Kinnarps begagnad för 500 kr och det är störtskön att sitta i.

Jag känner lite så också när jag sitter med min "Markus"-stol. Men det bottnar mest troligen i det mest självklara - folk har olika behov.

De här gaming-stolarna säljer bevisligen bra och är omtycka, annars hade de inte funnits kvar vid det här laget.

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av NuZ:

Haha ja men jag mena faktiskt att de var grymma, bra ljus och fräscht ute i snön Annorlunda men snygga

Jo jag förstod det Tack!

Skrivet av Sten-greger:

Jag har bara testat några gamingstolar,det jag har svårt att förstå är varför dom är utformade som bilstolar för sportbilar.
Är de som gör stolarna rädda för att man skall ramla av stolen och som det påpekades så känns dom trånga,jag vill kunna ändra ställning när jag spelar.

Det ska väl se coolt ut : )

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vitt mot vitt är väl inte optimalt, men man får göra det bästa av situationen

Ptja, du hade ju kunnat gasa lite med bilen i närheten för att få lite brunt slask och storstadskänsla till bilderna

Medlem
Skrivet av Anwest:

Ja, gamingstolar är verkligen dåliga. Tycker den här kanalen är bra på att ta upp det absurda över utbudet, att det i princip är samma stol med olika branding: https://www.youtube.com/watch?v=9Yhc6mmdJC4

Kan inte mer en hålla med.

Den där stolen ligger i en helt egen prisklass kontra de vanliga stolarna så den kanske man inte ska jämföra med, skulle dock bli väldigt förvånad om den inte spöar dom klassiska stolarna för spel med hästlängder.
Har dock svårt att se att man inte ska hitta en stol som man sitter minst lika bra i för en betydligt billigare peng än 16000kr.
Köper du en riktig kontorsstol för mellan 4-8000kr sitter du riktigt bra och får du problem ändå är det nog dags göra andra förändringar i vardagen/jobbet i vilket fall.

Finns det någon gamingstol utan hjul, avskyr denna detalj.

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SOCIALA MEDIER: www.instagram.com/i.e.g.o.c.e.n.t.r.i.c

12
Skriv svar