Vad för mus tangentbord använder ni?

Medlem
Vad för mus tangentbord använder ni?

För min del har det blivit Logitech.
ZX 81 och C64 där fanns det inget val

Medlem

Mus:
Logitech G700s.
Håller ihop fortfarande och har inte hittat nån bra ersättare heller. Fungerar bara med sladd så inte trådlös nå mer.

Tangentbord:
Ozone Strike
ett verry basic tangentbord med svarta Cherry mx brytare. Vilket jag gillar mer än röda. Men jag antar dom flesta är svaga i fingrarna därför svarta inte är så vanliga


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Mus:
Logitech G502

Tangentbord:
Logitech G Pro
Inte riktigt 100% nöjd med det men kan inte riktigt sätta näsan på varför. Trivdes på något sätt bättre med mitt ROG Strix Flare som jag hade före till det pajade.

Medlem

Har blivit mycket Corsair för mig genom åren, även om jag tycker att de har gått ner sig på senare år.

Tangentbord: Corsair Strafe RGB.
MX Silent-brytare är faktiskt riktigt schysst IMO, mjukare ton på nedslagsljudet.

Mus: Corsair M65 Pro
Min andra M65:a med samma fel: gnisslande scrollhjul. Redan bytt på garanti en gång men nu har den gått ut. Ren lathet att jag inte har gjort nåt åt det.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Tangentbord: Ducky one 2 mini med Cherry MX Brown och HyperX pudding keycaps.

Mus: Logitech g403 otroligt skön mus perfekt för fps. Går å köra både trådad och trådlös.

Quake-konnässsör

Mus; Razer Naga
Tangentbord: Razer Blackwidow X

Använt Razer sedan 2000.

FM-guru
F.d. Sisyr

Logitech G500 som mus, haft rätt länge nu och är fortfarande prima.

Tangentbordet är ett antikt MS-bord ("Microsoft Basic Keyboard 1.0A") som jag haft i säkert 10 år. Fortfarande kalas.

Medlem

Mus Razer Viper Ultimate trådlös - min fösta trådlösa gamingmus, märker ingen fördröjning eller liknande
Tangenrtbord Razer Blackwiddow - mitt första mekaniska keyboard, bortsett från ljudet på knapparna är jag nöjd

Medlem

Microsofts keyboard är bra, hade ett Natural keyboard, det delade och var helnöjd..

Medlem

Mission SG GGM 3.2 Gaming Mouse och bara enkla billiga(runt 100 spänn)tangentbord för dom går bra att diska,har några stycken som jag använder tills dom går sönder.
Händer att maten skvätter eller ölen sölar ner grejjerna så då åker yes och diskborsten fram.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Tangentbord = Gateway 2000 OEM tangentbord min far fick till hans dator han skaffade i början av 1997. Har vant mig något enormt vid det tangentbordet och kan inte tänka mig att byta.

Mus = Logitech G3 Laser Mouse som jag köpte 2006.

Skribent

Tangentbord är ett Logitech K740 eftersom jag främst vill ha ett som är bra att skriva på och även eftersträvar känslan hos ett laptop-tangentbord.
Musen är en Corsair Harpoon som jag över lag är nöjd med. Framförallt ytskiktet är jäkligt bra, som inte har blivit bortnött trots mitt apdumma tick där jag sitter och krafsar med ena fingret.

1
Skriv svar