Se Atomic Hearts näsporsintima fotoläge i action

Robot
Se Atomic Hearts näsporsintima fotoläge i action

Hur detaljerat är Atomic Hearts fotoläge - "ULTRA DETAILED" säger studion och vi är beredda att hålla med.

#atomic-heart


Medlem

Så oerhört taggad på detta. Älskar estetiken.

Medlem

Märkligt hur något som ser så realistiskt ut på nära håll ändå inte gör det på avstånd. Undra vad det beror på. Missförstå mig inte, det ser skitbra ut och allt.

Märkligt att man alltid tänker Bioshock när man ser dessa slags spel, och det är väl för att man saknar Rapture och / eller Columbia.

Känns bra att ha Xbox Game Pass Ultimate nu med så mycket kul som väntar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Give me a releasedate ASAP. Detta ser snuskigt fränt ut!!.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Svårt att hålla förväntningarna nere inför det här spelet. Det ser riktigt lovande ut och precis som någon redan nämnt älskar jag estetiken och även miljöerna. Det kommer alldeles för få riktigt bra single player FPS-spel just nu så jag hoppas detta blir bra!

Skribent

Löjligt häftig estetik i det här, så vi får hoppas att även det spelmekaniska levererar.

Medlem

Utöver trailern så har det även släppts lite nya bilder på deras nyskapade hemsida https://mundfish.com

Ett stycke bilder:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ja hoppas bara spelmekaniken är bra så det inte bara ser snyggt ut som mycket annat

1
Skriv svar