Fallout 76 lever – Bethesda avslöjar vad som kommer 2021

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Om det var det roligaste du hört på länge så hoppas jag verkligen att du snart ska öppna dörren och upptäcka världen utanför.

Förövrigt så är Fallout 2 bästa spelet i serien, sug på den jämförelsen.

Så bara för att jag tycker du va rolig så påstår du att jag sitter inne hela dagarna s n går du vidare till att säga att Fallout 2 är det bästa spelet i serien och påstår att det är en jämförelse ? Vad är det ens jag ska jämföra här xD.. ahh svenska gamers bland dom dummaste på jorden ! Tack för ett gott skratt i alla fall

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Så bara för att jag tycker du va rolig så påstår du att jag sitter inne hela dagarna s n går du vidare till att säga att Fallout 2 är det bästa spelet i serien och påstår att det är en jämförelse ? Vad är det ens jag ska jämföra här xD.. ahh svenska gamers bland dom dummaste på jorden ! Tack för ett gott skratt i alla fall

Njae, har inte påstått att du spelar hela dagarna, men det kanske det som görs i trollgrottorna på 2020-talet, när ni inte medvetet missförstår saker eller misslyckas lägga ihop ett och ett.

” ahh svenska gamers bland dom dummaste på jorden” absolut! Och det är ett epitet vi aldrig lyckats uppnå utan din hjälp!

Kan för all del bjuda på att du skrattar åt mig, för jag kan ju lova att den som bidrar med störst skratt i detta lilla offentliga samtal, det är du!

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Njae, har inte påstått att du spelar hela dagarna, men det kanske det som görs i trollgrottorna på 2020-talet, när ni inte medvetet missförstår saker eller misslyckas lägga ihop ett och ett.

” ahh svenska gamers bland dom dummaste på jorden” absolut! Och det är ett epitet vi aldrig lyckats uppnå utan din hjälp!

Kan för all del bjuda på att du skrattar åt mig, för jag kan ju lova att den som bidrar med störst skratt i detta lilla offentliga samtal, det är du!

Säger det samma om nån har haft roligt åt mina kommentarer så är väll det bara bra att man sprider lite glädje i dessa dystra tider xD

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Säger det samma om nån har haft roligt åt mina kommentarer så är väll det bara bra att man sprider lite glädje i dessa dystra tider xD

Härligt att du har rätt inställning!

Medlem
Skrivet av Dunder:

Queen var spännande första gången (om man hade tur och inte kraschade mitt i striden), men alla de efterföljande två miljoner gångerna man måste göra samma sak i och med att det är det enda end game content som finns i princip var inte lika spännande

De kunde gjort striden lite intressant åtminstone, nu handlar det bara om att stå stilla på taket på bunkern och avlossa en miljard skott (eller hoppas att någon som orkat göra en OP build tar sig dit)...

Senaste tiden har drottningen gått ner väldigt snabbt. Vet inte om det är en bug eller något, men det verkar som att perken taking one for the team verkar stacka. Ibland gör man 500 skada på henne per skott med gauss minigunen. Kanske har något med att hon låser på flera olika spelare.

Även Earl går ner snabbt, fast det är med legacy vapen då. Om man skjuter på backen under honom så träffar man honom på tre olika ställen samtidigt.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Senaste tiden har drottningen gått ner väldigt snabbt. Vet inte om det är en bug eller något, men det verkar som att perken taking one for the team verkar stacka. Ibland gör man 500 skada på henne per skott med gauss minigunen. Kanske har något med att hon låser på flera olika spelare.

Även Earl går ner snabbt, fast det är med legacy vapen då. Om man skjuter på backen under honom så träffar man honom på tre olika ställen samtidigt.

Har inte spelat på typ ett halvår, så det är inget nytt direkt


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av bopp:

Är inte heller inte intresserad av PvP, så hur spelar man bäst SP? Pacifist Mode, och överlevlar för vissa områden? Går det att ta sig ända till slutet helt på egen hand? Är det något särskilt man bör tänka på?

Skaffade FO76 redan dec-18 och började på en karaktär just för att testa att spela SP, men eftersom det var så buggigt och hade flera andra problem lade jag det åt sidan. Låter bra om det är värt att ta tag i det nu igen. .

Kör pacifist, levla, satsa på en build som inte spretar för mycket och uppdatera dina prylar.
Har inte kört "klart" spelet ännu men för mig funkar d riktigt bra!
Man får dock passa sig så man inte hamnar på villovägar för långt österut på kartan allt för tidigt..

Gillar det skarpt!

12
Skriv svar