Back 4 Blood hinner inte tillbaka i sommar – flyttas till hösten

Robot
Back 4 Blood hinner inte tillbaka i sommar – flyttas till hösten

Men det blir öppen beta i sommar.

#back-4-blood, #turtle-rock


Medlem

Låter vettigt beslut faktiskt, ser framemot öppna betan.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Perfekt! Man kände verkligen i alphan att spelet behöver mer arbete. Är orolig att spelet blir ett magplask som EVOLVE. Men håller tummarna att det blir bra och att dom inte låser massa saker bakom betal DLC.

Medlem

Har absolut inget emot att de skjuter upp spelet om det är av en sådan anledning. Vill inte se en cyberpunk release till.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag älskar verkligen när företag går ut med ett exakt datum för spel för att sedan skjuta upp det i vanlig ordning.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar