Testa Hitman 3 gratis!

Robot
Testa Hitman 3 gratis!

Lönnmörda i Dubai gratis under begränsad period då Io Interactive drar igång ombytlig demoverksamhet.

#hitman-3, #testa-gratis


Medlem

Så najs! Håller på att ladda ner nu. Blir sugen på att testa VR-läget. Har inte spelat något av Hitman-spelen sedan originalet för 20(?) år sen.

Avstängd

Fortfarande orimligt att Hitman 8 heter Hitman 3.....

Väntar för övrigt tills det släpps på steam

Medlem

trevligt.. dubai verkar najs

Medlem

Funderar på om jag är blind eller dum, eller båda. VAR laddar man ner det?

Medlem
Skrivet av brunnlake:

Så najs! Håller på att ladda ner nu. Blir sugen på att testa VR-läget. Har inte spelat något av Hitman-spelen sedan originalet för 20(?) år sen.

VR har väl inte kommit till PC versionen än?

Medlem
Skrivet av m4gnify:

Funderar på om jag är blind eller dum, eller båda. VAR laddar man ner det?

Epic games Launcher. ^^

Medlem
Skrivet av pizzaishot:

Epic games Launcher. ^^

Där var det, tack! Det var inte uppe när jag kollade innan jag skrev, iallafall inte hos mig.

Medlem

Jag undrar lite hur licenser fungerar i sådana här fall?

Jag fick Hitman med PS Plus. Det kom någon demo eller begränsad version av Hitman 2 där man kunde importera Hitman-innehåll vilket jag gjorde och kan nu spela Hitman (men inte H2) med den uppdaterade motorn.

Nu går det kanske att göra samma sak med materialet från första spelet igen i Hitman 3.

Håller dessa spel koll på om någon som jag slutar betala för PS Plus och tar bort Hitman 1 från de nyare spelen eller kommer man kunna fortsätta spela?

Medlem

Tack för tipset men har redan för mycket i backloggen. Fick ju nyss reda på att man har tillgång till en hel del guldkorn via PS Plus som jag haft under flera års tid.

Medlem
Skrivet av Hullken:

VR har väl inte kommit till PC versionen än?

Det har det inte. Jag spelar (detta) på PSVR.

EDIT: Tydligen ingår inte PSVR-läget

Medlem
Skrivet av brunnlake:

Så najs! Håller på att ladda ner nu. Blir sugen på att testa VR-läget. Har inte spelat något av Hitman-spelen sedan originalet för 20(?) år sen.

Va... Då har du missat fantastiska spel helt klart. De 3 senaste HiTMAN titlarna är guld. Fast har inte klarat det senaste ännu men det känns precis som de 2 föregångarna från 2016 och 2018-19.

Skrivet av SWEBarb:

trevligt.. dubai verkar najs

Har inte lirat så jätte mycket men av det jag spelat så är Dubai banan ingen favorit direkt. Har inte klarat den ännu, håller på med Batman: Arkham Knight till Steam. Ska ta mig an HiTMAN 3 till EPiC snart o klara ut det. Har haft svårt att gå från snabbare spel till långsammare stealth. Så är det alltid för egen del. Men när jag väl har kommit in i det långsammare tempot är jag helt fast i stealth lir.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Va... Då har du missat fantastiska spel helt klart. De 3 senaste HiTMAN titlarna är guld. Fast har inte klarat det senaste ännu men det känns precis som de 2 föregångarna från 2016 och 2018-19.

Är inte så mycket för tredjepersonsvy i spel. Speciellt inte sedan VR blev en grej. Har första Hitman via PS+ och trial versionen av Hitman 3 nu men kommer avinstallera det innan jag testar pga det visst inte stöder VR För många bra spel att prioritera.

Medlem

Testa gratis?! Ni menar sälja sina bankuppgifter, all data windows samlat in, hela sjukjournalen, inehållet i Netflix bibloteket, och all geografisk data samt vilken morgonjuce som dricks på morgonen, taget!!

Skrivet av JonnyBOj:

Testa gratis?! Ni menar sälja sina bankuppgifter, all data windows samlat in, hela sjukjournalen, inehållet i Netflix bibloteket, och all geografisk data samt vilken morgonjuce som dricks på morgonen, taget!!

Slipp då


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar