Uppsnyggat Elder Scrolls Online till Playstation 5 och Xbox Series i sommar

Robot
Uppsnyggat Elder Scrolls Online till Playstation 5 och Xbox Series i sommar

Gratis testperiod för nuvarande version är igång nu.

#the-elder-scrolls-online


Medlem

”The Elder Scrolls Online: Enhanced Console – ja, så heter det”

Nej det gör det inte alls 🤪

Edit: Kanske börjar bli dags att ta tag i spelet snart. Finns det några här på FZ som spelar det på Xbox eller PC?

Medlem
Skrivet av Nocternity:

”The Elder Scrolls Online: Enhanced Console – ja, så heter det”

Nej det gör det inte alls 🤪

Edit: Kanske börjar bli dags att ta tag i spelet snart. Finns det några här på FZ som spelar det på Xbox eller PC?

Sporadiskt spelar jag det solo på Xbox. Har köpt ett par expansioner men aldrig prenumererat. Tycker ändå att det är skoj även om det är lite simpelt ibland. Men går ju fort att byta mellan olika karaktärer jag gjort för lite variation i spelstil.

Tycker att grafiken ser väldigt bra ut redan på One X men den här uppdateringen ser jag fram emot!

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Sporadiskt spelar jag det solo på Xbox. Har köpt ett par expansioner men aldrig prenumererat. Tycker ändå att det är skoj även om det är lite simpelt ibland. Men går ju fort att byta mellan olika karaktärer jag gjort för lite variation i spelstil.

Tycker att grafiken ser väldigt bra ut redan på One X men den här uppdateringen ser jag fram emot!

Jag köpte det med Morrowind-expansionen på nån rea och solo-spelade lite på Xbox One X med, men det var längesen nu. Men går det att köra hela main storyn solo?

Medlem

När Sony droppar PS VR 2 så hoppas jag Bethesda fixar ny skyrim patch som förbättrar spelet, framförallt kontrollerna. Men det kommer de väl strunta i tyvärr då det börjar bli rätt gammalt nu.
men hade varit nice iaf.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Medlem
Skrivet av Nocternity:

Jag köpte det med Morrowind-expansionen på nån rea och solo-spelade lite på Xbox One X med, men det var längesen nu. Men går det att köra hela main storyn solo?

Jo alltså det finns ju delar med matchmaking då man hamnar i en grupp men det har gått smidigt med randoms.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Jo alltså det finns ju delar med matchmaking då man hamnar i en grupp men det har gått smidigt med randoms.

Ahh, ja kanske skulle återuppta det till sommaren. Jag drog hem det till min Series X men insåg ganska omgående att jag nog helst inväntar patchen så jag kan få 60fps... haha

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Ahh, ja kanske skulle återuppta det till sommaren. Jag drog hem det till min Series X men insåg ganska omgående att jag nog helst inväntar patchen så jag kan få 60fps... haha

Ah men det är väl väldigt stadiga 30 ändå? Med fin grafik pga one x-version så tycker att som konsolversion är den riktigt bra. Men jo, ska bli fint med uppdaterad grafik!

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Ah men det är väl väldigt stadiga 30 ändå? Med fin grafik pga one x-version så tycker att som konsolversion är den riktigt bra. Men jo, ska bli fint med uppdaterad grafik!

Jo det är stadigt och så, mest jag som blivit lite fps-skadad på senare år 🤣 jag har spelet på pc med nånstans, men utan några expansioner. Köpte det vid release. Så kanske borde spela deh där istället

Medlem

Kör på pc och gjort det i ett par år nu. Galet kul. Finns alltid nått att göra. Särskilt när dom släpper ny dlc varje år.

1
Skriv svar