Nya kartan till Call of Duty: Warzone läcker, och Activision är inte glada
Varför gillar de inte att kartan är läcker?
Tja, egentligen är det ju skitsamma. Men samtidigt tror jag att dom vill kunde bygga en hype och event av det hela, som ska locka folk att vilja vara med när den nya banan släpps. Alla lanseringar sker väl med marknadsföringsteam, för att maximera det hela.
Hur är warzone i dagsläget? Körde en hel del när det kom och lite i mitten av förra året men tröttnade pga för mycket fusk och campande. Blev inte många vinster under tiden jag spelade, har helt klart mer flyt i apex och pubg om man jämför.
Stäng av cross-play så slipper du fuskarna, annars e de lite mer skit med BO vapen å några sweaty skins 👎
Fy fan vad tråkigt... ville se nytt. Kartan kommer ju behöva vara samma terräng bara lite hus som flyttas runt säkert...
Ja tyvärr så tog de den lata billiga vägen istället för en helt ny karta i ny "världsdel".
Såg fram emot någon tropisk setting istället,ja vilket som förutom brungråa verdansk igen och på frickin 80s ,bara för att förlänga försäljning av Cold War antagligen bläh 👎
Hur är warzone i dagsläget? Körde en hel del när det kom och lite i mitten av förra året men tröttnade pga för mycket fusk och campande. Blev inte många vinster under tiden jag spelade, har helt klart mer flyt i apex och pubg om man jämför.
Mer flyt i PUBG?
Stäng av cross-play så slipper du fuskarna, annars e de lite mer skit med BO vapen å några sweaty skins 👎
Fuskarna finns på konsollerna med och det ökar.
The King is Back
Går väl inte att spela WZ utan cross-play aktiverat?
Har aldrig mött en fuskare när jag spelat Mp (Xbox only) men med cross-play MP hittar de fram
Går väl inte att spela WZ utan cross-play aktiverat?
Har aldrig mött en fuskare när jag spelat Mp (Xbox only) men med cross-play MP hittar de fram
Ingen aning faktiskt. Kör bara på pc. Att tillägga är att de spelar stor roll också vilken rank man är. Högre ranker tenderar oftare möta fler fuskare på warzone.
Förövrigt för dem som undrar hur folk fuskar på konsol, slå upp cronusmax
The King is Back
Lirar på pc så vet inte hur mycket det hjälper mig.
Mer flyt i PUBG?
Ja, jag får för mig att det blir fler topplaceringar där för min del.
Ok ja de finns faktiskt när jag tänker efter, speciellt dessa Snipers med autoaim/autoshot , ja menar jag ser ju på killcam när jag tycker något är off men ibland får man ingen när du blivit skjuten runt 2 hörn ffs eller jumpshots från 500m pang död direkt.
Tror fan att man tröttnar när folk är villiga att spendera mer på fusk än va själva spelet kostat och det har bara blivit värre sen BO släpptes
Ok ja de finns faktiskt när jag tänker efter, speciellt dessa Snipers med autoaim/autoshot , ja menar jag ser ju på killcam när jag tycker något är off men ibland får man ingen när du blivit skjuten runt 2 hörn ffs eller jumpshots från 500m pang död direkt.
Tror fan att man tröttnar när folk är villiga att spendera mer på fusk än va själva spelet kostat och det har bara blivit värre sen BO släpptes