Bioware berättar om förbättringarna i Mass Effect Legendary Edition
15:e maj är planerade releasedatumet för den som undrar. Ser fram emot detta
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB - Steelseries Arctic 5 - Corsair 750D - Custom water loop
Kommer det till Gamepass så spelar jag nog genom allt igen.
Har det sagt nåt om ifall det kör i 60fps på de nya konsollerna?
Skulle inte komma nån version till nya konsolerna, men Xbox One X-versionen skulle rulla på i 60fps, så det gäller ju åtminstone Series X med
Kommer det till Gamepass så spelar jag nog genom allt igen.
Japp, kommer testa på Game Pass men annars känns det inte värt. Har fina minnen av spelet redan inte så sugen att göra allt igen.
Kalla mig Robban. 🤓
Har det sagt nåt om ifall det kör i 60fps på de nya konsollerna?
Enligt den här sidan är det stöd för 60 FPS på PS4 Pro, one X samt PS5 och Series X 🙂
Skulle inte komma nån version till nya konsolerna
Det vet jag, men spel kan ändå ha specifika funktioner för next gen.
Enligt den här sidan är det stöd för 60 FPS på PS4 Pro, one X samt PS5 och Series X 🙂
Tack!
Innan jag fick barn spelade jag alla ME varje sommar och oavsett om det kommer på game pass eller inte blir det nog ett köp och en genomspelning som femshep renegade vanguard. Vilka ska dö denna gång? Tycker också 1:an är klart bäst då uppföljarna blev lite väl anpassade till konsollerna.
Innan jag fick barn spelade jag alla ME varje sommar och oavsett om det kommer på game pass eller inte blir det nog ett köp och en genomspelning som femshep renegade vanguard. Vilka ska dö denna gång? Tycker också 1:an är klart bäst då uppföljarna blev lite väl anpassade till konsollerna.
Att åka Mako och utforska planeterna i ettan älskade jag, det påminde mig lite om Starflight och Star Control 2 😀
Hoppas bara att mellanslag inte gör allting längre, som sprinta, ta skydd, hoppa över skydd, aktivera etc. Mitt i strider blev det ganska irriterande när Shepard plötsligt hukar sig framför fienden och blir skjuten, i stället för att springa iväg. Tror inte det kommer ändras, men jag håller tummarna.
Att åka Mako och utforska planeterna i ettan älskade jag, det påminde mig lite om Starflight och Star Control 2 😀
Håller med. Det kändes verkligen som det kompletta scifi-epos man alltid önskat sig som spel. Lite flyga, lite utforska samt en jäkla massa intriger och pang pang.
Håller med. Det kändes verkligen som det kompletta scifi-epos man alltid önskat sig som spel. Lite flyga, lite utforska samt en jäkla massa intriger och pang pang.
Jag blev så besviken när det momentet togs bort i tvåan. Inte alls lika kul att bara scanna planeterna.