10 miljoner registrerade för mobilspelet PUBG: New State

Robot
10 miljoner registrerade för mobilspelet PUBG: New State
Medlem

Vad är det för fel på folk som nördar mobilspel egentligen? Noll inlevelse. Visserligen förståeligt när det inte finns några grafikkort att köpa...


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Skribent
Skrivet av FRULZ:

Vad är det för fel på folk som nördar mobilspel egentligen? Noll inlevelse. Visserligen förståeligt när det inte finns några grafikkort att köpa...

Större delar av världen där man inte har gamingdatorer eller konsoler


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Vet inte om det var en siffra som någon hade gissat som orimlig oavsett kvalité...

Free shit gets registrerade användare - framförallt om det är känt varumärke.

Hade höjt ögonbryn med om rubriken var ' PUBG mobil får INTE 10 miljoner registrerade användare'


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Vad är det för fel på folk som nördar mobilspel egentligen? Noll inlevelse. Visserligen förståeligt när det inte finns några grafikkort att köpa...

Jag spelar inte mobilspel själv... men tydligen så har det under en längre tid funnits en marknad för att spela spel på mobil-liknande föremål.... who knew!

Medlem
Skrivet av Allexz:

Jag spelar inte mobilspel själv... men tydligen så har det under en längre tid funnits en marknad för att spela spel på mobil-liknande föremål.... who knew!

Ja, varför i helvete?! Visserligen mycket billigare... Men fan! Man blir ju så jävla provocerad utav att det säljer, för då vet man att de inte kommer satsa lika hårt på spel till PC..


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Vad är det för fel på folk som nördar mobilspel egentligen? Noll inlevelse. Visserligen förståeligt när det inte finns några grafikkort att köpa...

Vad är det för fel på dig som klandrar ner på var och hur ändrar spelar ? Vad sägs som att skita i vad andra gör och fokusera på dig själv istället, eller du kanske känner dig hotade över att nån spelar på mobilen ?

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Vad är det för fel på dig som klandrar ner på var och hur ändrar spelar ? Vad sägs som att skita i vad andra gör och fokusera på dig själv istället, eller du kanske känner dig hotade över att nån spelar på mobilen ?

Ja, det var ju det jag skrev senast! De hotar all PC-gaming som fan.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Ja, det var ju det jag skrev senast! De hotar all PC-gaming som fan.

Gisses säger jag bara ... Mobil spel hotar inte PC gaming mer än vad PC gaming hotar konsol gaming get real man

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Gisses säger jag bara ... Mobil spel hotar inte PC gaming mer än vad PC gaming hotar konsol gaming get real man

Klart det gör! Tillgängligheten och trycket är ett rejält hot. Om du driver bolag och står inför två val där det ena genererar såå mycket mer pengar, vad väljer du?


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Klart det gör! Tillgängligheten och trycket är ett rejält hot. Om du driver bolag och står inför två val där det ena genererar såå mycket mer pengar, vad väljer du?

Jag hade nog valt att försöka utveckla spel till alla platformer och på så sätt stärka mitt ip för alla vet väl att mobil spel inte direkt är av samma kvalitet som konsol och PC spel, men sure fortsätt du att övertala dig själv att pc kommer dö ut pga mobiler, precis som att spel i klass av last of US och days gone släpps på mobiler xD

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Jag hade nog valt att försöka utveckla spel till alla platformer och på så sätt stärka mitt ip för alla vet väl att mobil spel inte direkt är av samma kvalitet som konsol och PC spel, men sure fortsätt du att övertala dig själv att pc kommer dö ut pga mobiler, precis som att spel i klass av last of US och days gone släpps på mobiler xD

PC kommer dö ut av andra orsaker också, som prerendered streaming etc. men här diskuterar vi problemen mobiler ställer till med.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

PC kommer dö ut av andra orsaker också, som prerendered streaming etc. men här diskuterar vi problemen mobiler ställer till med.

Du har såna radikala åsikter, mobilen kmr aldrig ställa till nåt för pcn just av det faktumet att det finns så många som du som aldrig skulle få för sig att spela på en mobil.. men jag tänker inte diskutera detta vidare med dig då vi enda inte känt någobstans du får ha det bra så länge!

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Du har såna radikala åsikter, mobilen kmr aldrig ställa till nåt för pcn just av det faktumet att det finns så många som du som aldrig skulle få för sig att spela på en mobil.. men jag tänker inte diskutera detta vidare med dig då vi enda inte känt någobstans du får ha det bra så länge!

Säg det till alla fattiga indier som enbart har råd att spela på mobil.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar