snart slocknar det

snart slocknar det

hej kära blogg. det var längesedan man skrev av sig men nu är det nog dax

adsl är under avveckling och nersläckningen närmar sig med stora steg. och här sitter man med en gammal gubbe till hyresvärd som vägrar dra in fiber för det är för dyrt. 60 hyresgäster nästan alla bara gamlingar .han har pratat om det i flera år men nada händer

livet känns hopplöst då jag inte lyckas hitta en ny bostad heller. bakåtsträvare borde tvingas spela Big Rigs: Over the Road Racing i flera dagar i sträck
Det var all för mig snart nersläckt och issolerad

help me elon musk
you are my only hope


signatur

New life, New hope

Medlem

Det låter tråkigt. Var bor du någonstans? 1997?

Medlem

Lugn, Internet är bara en fluga!

nära skövde. nästan fullt utbyggt runt om förutom i våran bakåtsrävar gård. men lägger min tröst och hopp till musk och hans starlink
eller närmaste lediga bostad med fiber om jag så ska behöva sälja min vänstra njure


signatur

New life, New hope

Gnällkuk

5G rullas ju ut just nu, så det kommer nog till dig med tids nog. Annars får du väl gå över till 4G som alla andra ute i skogen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

ingen gamer av rank använder väl trådlöst?. men kanske är bättre nu mera


signatur

New life, New hope

Medlem

Otroligt tråkig situation, normalt brukar väl hyresvärdar finansiera sånt med en avgift/liten hyreshöjning?

1
Skriv svar