Nyhetsflash - Det är tydligen inte okej att lägga upp Bowser-pittar på Patreon

Robot
Nyhetsflash - Det är tydligen inte okej att lägga upp Bowser-pittar på Patreon

Bowsers genitalier tillhör Nintendo.

#bowser, #nintendo


Medeltidsman 🧔

Tycker minsann den här förtjänar en #rule34 också!


signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

Medlem

Lite task-igt av Nintendo.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Klorixx:

Tycker minsann den här förtjänar en #rule34 också!

Haha, visste att detta skulle vara din Batman-signal!


signatur
Redaktör

Ett pittoreskt arbete får man säga, nästan lite dickenskt. Vore synd om det måste scrotumas.


signatur
Medlem

Lärdomen blir väl att man inte ska försöka fylla sin pung med penningar på andras bekostnad. Inte skörda andras säd, så att säga.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Tack FZ för att ni har hittat ytterligare en fetisch att lägga till samlingen jag innan inte visste att jag hade.

Tack.

Tack som fan...

Skribent

Ja det var verkligen något att bita i för Nintendos jurister.

Medlem

kan man ens bli förvånad vad folk hittar på

Medlem
Skrivet av Natrium:

kan man ens bli förvånad vad folk hittar på

Inte så förvånande ändå med tanke på att det nog fanns de som vart lite nyfikna då Mario påstår att Bowser är gay i Mario 64
Dock så är detta tydligen censurerat i Super Mario 3D all stars.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ruskendrul:

Tack FZ för att ni har hittat ytterligare en fetisch att lägga till samlingen jag innan inte visste att jag hade.

Tack.

Tack som fan...

Ruskendrule...


signatur
Medlem

Det värmer hjärtat att Nintendos juristarmé har sett Bowsers snorre.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag som är en stolt ägare av en egen dase som ser den varje dag måste jag säga att det där kommer ge mig mardrömmar I natt.

Medeltidsman 🧔
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, visste att detta skulle vara din Batman-signal!

You know it


signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

KoP
Medlem

Sjukt. Varför finns det ens ett intresse för spelkaraktärers könsorgan? -_-

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KoP:

Sjukt. Varför finns det ens ett intresse för spelkaraktärers könsorgan? -_-

När en spelkaraktär gillar en annan spelkaraktär väldigt mycket...


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ruskendrule...

General Ruskendrul(e) om jag får be!

"General Ruskendrul – Tyrannisk ledare på Cassiopeja med krig och erövring som främsta intresse. Svensk röst: Åke Lindström, Gunnar Ernblad"

Gnällkuk

Another dick move by Nintendo, guess they can't handle some stiff competition from a guy that had the balls and the courage to be different.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag håller på att spela igenom assasins creed serien(har en bit kvar)det är ok och slakta som en dåre men inte visa en penis,var är vi på väg för ett håll.
Offentliga avrättningar är ok men inte visa skinn,är det så att världen håller på att bli tokig.
MÅSTE protestera HÖGLJUTT.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

haha.. hur gick snacket hos Nintendo egentligen? "hmm alltså.. ja.. det är är juh Bowsers dolme, det ser vi och det här går vi inte med på. Snorren tillhör oss"


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Det var inte så smart gjort av Nintendo. Om de inte själva har gått så långt att designa en kuk åt bowser så kan de ju knappast hävda upphovsrätt. Bowser kan ju vara vem eller vad som helst eftersom det knappast är ett unikt namn.

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Jag håller på att spela igenom assasins creed serien(har en bit kvar)det är ok och slakta som en dåre men inte visa en penis,var är vi på väg för ett håll.
Offentliga avrättningar är ok men inte visa skinn,är det så att världen håller på att bli tokig.
MÅSTE protestera HÖGLJUTT.

Gör som vi andra, ta en bild när du hänger på Zeus balls så kan Ubi säkert ställa samman lite statistik på hur många som med all säkerhet gjort detta 😆
Vi KRÄVER mer naket i spelen NU!
Dock är ju typ 50% halvnakna i spelen så det är på gång 👍

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ett pittoreskt arbete får man säga, nästan lite dickenskt. Vore synd om det måste scrotumas.

hahaha

så det är därför princes vill bli kidnappad så ofta^^


signatur

New life, New hope

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Alexraptor:

Det var inte så smart gjort av Nintendo. Om de inte själva har gått så långt att designa en kuk åt bowser så kan de ju knappast hävda upphovsrätt. Bowser kan ju vara vem eller vad som helst eftersom det knappast är ett unikt namn.

Nintendo-chefen heter också Bowser...


signatur
Redaktör
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nintendo: Tata, and farewell!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Nintendo är oomkullrunkelig när det kommer till allmänhetens användande av deras IP, aja baja!


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

1
Skriv svar