Rick and Morty gets schwifty i Rainbow Six Siege

Robot
Rick and Morty gets schwifty i Rainbow Six Siege
Medlem

Haha denna måste man fan ha!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Rick & Morty-prylar har annars varit riktigt kul i de spel jag har testat, t.ex. announcer packen i Dota 2 och bildelarna i Rocket League. Hype för säsong 6!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Frilansare
Skrivet av Pjotor:

https://i.imgur.com/gcvpMtq.png

Rick & Morty-prylar har annars varit riktigt kul i de spel jag har testat, t.ex. announcer packen i Dota 2 och bildelarna i Rocket League. Hype för säsong 6!

Ja nu får de fan lansera säsong 6. Någon måtta!

Inaktiv

Tom Clancy vänder sig i sin grav.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Tom Clancy vänder sig i sin grav.

Han visste nog vad som stod i kontraktet samt att han fick en stor summa pengar för att de använder hans namn. Så han ligger nog rätt skönt i graven.

Frilansare
Skrivet av Thane:

Han visste nog vad som stod i kontraktet samt att han fick en stor summa pengar för att de använder hans namn. Så han ligger nog rätt skönt i graven.

Tror också det. Gick han med på att göra shooters av sina romaner hade han nog inte haft några större problem med Pickle Rick.

Medlem
Medlem
Skrivet av Thane:

Han visste nog vad som stod i kontraktet samt att han fick en stor summa pengar för att de använder hans namn. Så han ligger nog rätt skönt i graven.

https://www.pcgamesn.com/rainbow-six-siege/tom-clancy-videoga...

Dom köpte rättigheterna till att använda namnet på allt som hade med gaming och tillhörande merch, han får inte ett skit efter det etc etc.

Han blev ganska shafted, helt klart.

Medlem

trodde det var ett aprilskämt först...tror det lite fortfarande...

Medlem
Skrivet av spikes:

https://www.pcgamesn.com/rainbow-six-siege/tom-clancy-videoga...

Dom köpte rättigheterna till att använda namnet på allt som hade med gaming och tillhörande merch, han får inte ett skit efter det etc etc.

Han blev ganska shafted, helt klart.

Därför ska man alltid kolla vad man går med på innan man får pengarna

Medlem

Dom gjorde det jääääävligt scummy tbh. But hey! Han skrev ju tydligen på så egentligen hans loss.

Medlem
Skrivet av spikes:

https://www.pcgamesn.com/rainbow-six-siege/tom-clancy-videoga...

Dom köpte rättigheterna till att använda namnet på allt som hade med gaming och tillhörande merch, han får inte ett skit efter det etc etc.

Han blev ganska shafted, helt klart.

Jag tror att Tom Clancy var rätt nöjd trots allt. Han fick ett okänt antal miljoner av Ubisoft för dealen som betalades ut till honom under tre års tid. Visst kan det verka konstigt att sälja sitt namn så där, men vem vet hur Clancy själv resonerade. Han var vid det laget över 60 år, hade hjärtproblem och hade dessutom nyligen genomgått en allvarlig hjärtoperation, så Clancy kanske helt enkelt föredrog en större klumpsumma pengar eftersom han insett att han inte hade så många år kvar (Clancy gick bort fem år efter dealen med Ubisoft).

Medlem
Skrivet av Nemo:

Jag tror att Tom Clancy var rätt nöjd trots allt. Han fick ett okänt antal miljoner av Ubisoft för dealen som betalades ut till honom under tre års tid. Visst kan det verka konstigt att sälja sitt namn så där, men vem vet hur Clancy själv resonerade. Han var vid det laget över 60 år, hade hjärtproblem och hade dessutom nyligen genomgått en allvarlig hjärtoperation, så Clancy kanske helt enkelt föredrog en större klumpsumma pengar eftersom han insett att han inte hade så många år kvar (Clancy gick bort fem år efter dealen med Ubisoft).

Har för mig att det har varit ganska mkt skriverier att Tom Clancy dödsboet var väldigt besvikna med att det inte blev så mycket pengar. Men det kan med STOR sannolikhet ha varit gråtande släktingar som bara ville casha in mer antar jag.

Men ja, han lär ha fått en ganska fin check, även om den var relativt liten i förhållande till vad den borde varit.

Medlem

Herregud... och detta skulle vara en tactical shooter? För många såna spel som lider av detta problem.

Medlem

Är det några här som spelar r6, jag äger det och har spelat 4timmar. Jag vill tro att det är kul men när man spelar som nybörjare med randoms är det jävligt toxic värre än vad c.o.d är

Medlem
Skrivet av SvenSvensson:

Herregud... och detta skulle vara en tactical shooter? För många såna spel som lider av detta problem.

Hur man ser ut ändrar ju inte om det är en tactical shooter eller inte, det ändrar ju bara hur realistiskt det är vilken inte har ett skit med spelet att göra.

Eller har du missat alla next level gadgets? ;D

1
Skriv svar