Oh my tangentboard and stackars mouse

Medlem
Oh my tangentboard and stackars mouse

Så startade man Diablo 2 igen, f*n att men inte fick en alpha-nyckel!

Går smidigt som vanligt ett bra tag tills man möter nån jäkla minion som inte passar din build alls.
Just då märker jag något som jag antagligen gjort lika länge som D2 är gammalt, jag trycker hårdare på tangenter och musknappar. Dö, bara dö!

The "inte passar mig"-minion dör och jag ler nöjt, trodde jag verkligen att mitt inte så milda tryckande gjorde skillnad på riktigt... hmm... nej såklart inte!

Flera levels senare så möter jag Andariel... och då sitter jag där igen och hamrar på mitt stackars tangentbord och mus, mer skada, mer dö... vad håller jag på med?!

Jag har alltså efter alla dessa spelår (många) insett att jag misshandlat mina stackars tangentbord och möss alldeles i onödan (R.I.P.)

Skägg.
10 Chambers

Det verkar ha blivit något knas på din omröstning, står att den är avslutad.


signatur
Skribent

Alltså i pressade situationer i CS märker jag att jag trycker musknappen rejält i botten när jag sprayar med AKn. Tangentbord är jag ganska snäll mot förutom när jag tar ut aggressioner genom lite extra "handpåläggning" så att säga (vilket är extremt sällan nu för tiden).

Medlem

Är nog rent allmänt ganska snäll mot min hårdvara på den fronten.

Dock ingen regel utan undantag. Senast jag bytte tangentbord så var det på grund av att på mitt dåvarande trådlösa tangentbord så verkade det som att tranceivern höll på att ge upp. Den rapporterade ibland inte knapptryckningar över huvud taget. Inte ens med helt nya batterier. I den vevan så hände det säkert att jag tryckte lite hårdare på tangenterna.
(Kör nu trådat och bakgrundsbelyst.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Av nån anledning trycker jag oftast för löst på KB/M med med handkontrolls så trycker jag sönder knapparna och sparkarna på några månaders aktiv användning

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det verkar ha blivit något knas på din omröstning, står att den är avslutad.

Jag vet, skumt!
Försökte flertalet gånger men resultatet blev detsamma.
Satte slutdatum sista april, men den blev ändå avslutad

EDIT: Gick in och sparade om inlägget... det räckte

1
Skriv svar