Immortals tredje, sista och Diablo-lika expansion släpps i veckan

Robot
Immortals tredje, sista och Diablo-lika expansion släpps i veckan

Sista dlc:et byter både hjälte och genre.

#dlc, #expansion, #immortals-fenyx-rising, #ubisoft


Medlem

Köpte det på Epic store rean och tycker att spelet är oerhört bra. Att jag lyckats missa detta fram tills nu är ett stort mysterium.

Medlem
Skrivet av Striva:

Köpte det på Epic store rean och tycker att spelet är oerhört bra. Att jag lyckats missa detta fram tills nu är ett stort mysterium.

Har hållit koll på det ett bra tag (i väntan på bättre pris), men nu när det äntligen hade ett bra pris så fick det bli av, och då ångrar man lite att man inte skaffat det tidigare

Inaktiv

Bra spel. Tyckte däremot det blev för många och tjatiga pussel mot slutet av spelet.

Skribent

Väldigt trevligt att kunna flytta savegamet mellan Switch och Xbox. Sen gillar jag det väldigt mycket, humor, puzzel och rolig story. Inte perfekt, men fräscht utifrån Ubisofts mått mätta.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ubisoft läter utvecklare vara kreativa. Riktigt kul!

NuZ
Testpilot

Fantastiskt spel!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Redaktör
Ponny

Blir glad när jag läser kommentarerna. Fler borde upptäcka det här!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Grundspelet är riktigt bra och rekommenderas.
Första dlc:n A new god är kul om man gillar att enbart lösa pussel och story mässigt är inget att hänga i julgranen. DLC nummer 2 är okej men för min del är jag för dåligt insatt i kinesiskt mytologi för att ens ha en aning om vem som är vem och hur viktiga de är. Sen var ju röstskådespeleriet i den DLC fruktansvärt dåligt. Gick knappt att höra vad vissa karaktärer sa.

Vi får se hur DLC nummer 3 blir.

Skribent
Skrivet av maaex:

Ubisoft läter utvecklare vara kreativa. Riktigt kul!

Deras studio som gjorde 2d-spel fick ju verkligen vara kreativa. Child of Light och det där som utspelade sig under Första världskriget, önskar de hade get dem mer pengar istället för att lägga ned dem.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ash VS the Evil gods?

Tycker det ser rätt kul ut, väntar nog på GOTYE eller liknande dock.
Backloggen är tyvärr lite för lång nu.

Gen
Medlem

Är det bara jag som störde mig på att man inte bara kunde lira storyn utan behövde farma samma saker om och om igen för att kunna gå vidare framåt?

Medlem

Väldigt sugen på detta spelet men 999 för spelet + expansioner är galet. Fortfarande 599 för grundspelet med trots att det varit ute ett tag nu. Får fortsätta hålla utkik efter någon rea 😝

Medlem
Skrivet av Johlor:

Deras studio som gjorde 2d-spel fick ju verkligen vara kreativa. Child of Light och det där som utspelade sig under Första världskriget, önskar de hade get dem mer pengar istället för att lägga ned dem.

Ja båda dom spelen var grymma! Särskilt Child of Light 🙂

Medlem

Har det till PS5, men det har inte blivit av att spela mer än ett par timmar. Det är kanske dags att sätta sig ner en stund igen, verkade väldigt bra i början i alla fall.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

1
Skriv svar