Popcorn! Spana in första 7 minuterna från nya Mortal Kombat-filmen

Robot
Popcorn! Spana in första 7 minuterna från nya Mortal Kombat-filmen
Medlem

Ser ut att vara sevärd.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Den ser rätt cool ut enligt trailern. Men den lär aldrig toppa originalet.
En av de bästa spel till film som gjorts. Cheesy? Oh ja. Underhållande? Något så in i bomben.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skribent

Asså det kan bli braaaaa! Det viktigaste är nästan att vi får ett klimax där Mortal Kombat-låten bara pumpar för fulla muggar.

Medlem

now YOU ......... will die

Medlem

Ska se den på lördag via hbo max. Trailen gjorde mig sjukt peppad!

Frilansare

Lär mig älska fightingspel!

Medlem

Verkar riktigt lovande. Kul att de har fått in backstoryn med Scorpion och Sub-Zero/Noob Saibot också.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Lär mig älska fightingspel!

Story mode delen till Street Fighter V är rätt cool ändå. Kanske kan vara något även om du inte älskar fighting spel.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Gnällkuk

Rotten tomatoes är väl knappast något att bry sig om? Den har i skrivande stund 7.0 på iMDB och för att vara den här typen av film är det riktigt högt!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser underhållande ut, sevärt:D
När kommer den till sverige?

Medlem

Riktigt taggad på detta och den ska självklart ses snarast möjligt!
Klippet i sig var bra med men jäklar vad det syntes att det var green screen vid 6:26!

Trodde det var Shang Tsung först o inte Scorpion 😄


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Mörkare än originalet. Hoppas det finns mer ostiga skämt också.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ser bra ut. En av dom mest coolaste scener jag kommer ihåg från första filmen:

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Ser bra ut. En av dom mest coolaste scener jag kommer ihåg från första filmen:https://www.youtube.com/watch?v=NJOJTsmJLLA

Den instrumentella versionen av Control av Juno Reactor har varit på min tränings-spellista sen Spotify kom till, enbart på grund av den scenen.

1
Skriv svar