Resident Evil Reverse Beta

Medlem
Resident Evil Reverse Beta

Det var inte värt det
Så slipper ni tanka 7 gb skit

Medlem
Skrivet av Levi:

Det var inte värt det
Så slipper ni tanka 7 gb skit

Hade iaf jag ändå aldrig tänkt, singleplayer eller Coop är enda varianten av Resident Evil jag kan tänka mig, inget sånt där skit

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Hade iaf jag ändå aldrig tänkt, singleplayer eller Coop är enda varianten av Resident Evil jag kan tänka mig, inget sånt där skit

Fast man kan aldrig vara säker förrän man testat! Och jag gav er lite råd på vägen...

Gnällkuk
Skrivet av Levi:

Fast man kan aldrig vara säker förrän man testat! Och jag gav er lite råd på vägen...

Att säga att "det är skit" utan att säga varför är ju lika meningslöst. Det säger absolut noll om vad man kan förvänta sig.

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k
Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, 3TB Seagate Barracuda - Steelseries Arctic 5 - Corsair 750D - Custom water loop

Medlem
Skrivet av Levi:

För min del kan jag alltid vara säker på "aldrig"
Gillar inte sådana spel alls, så kommer absolut aldrig att testa.

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Skribent

Du får gärna utveckla varför det inte är värt det.

Skribent

Skriv en medlemsrecension! En härlig sågning är alltid fint att läsa

1
Skriv svar