Sony siktar på fler Playstation-exklusiva spel än någonsin under PS5-eran

Skrivet av matt76:

Ja, att göra antaganden är väl det enda vi kan göra, då det är ingen som har bevis nog att påpeka motsatsen. Vissa tekniska aspekter är dock redan klarlagda, dvs hur Sonys SSD och MS Direct Storage är tänkt att nyttjas i framtiden. Sedan att SSD inte är allt förstår nog de flesta i det här forumet, men hela kontentan i diskussionen är att man inte ska förringa tekniken ifråga genom att kalla det "säljarsnack". För övrigt har du starkt bidragit till att fortsätta argumentationen genom att kontinuerligt besvara och citera mina inlägg

jag vet.. men jag skrev ganska klart vad min poäng var


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av matt76:

Ja, att göra antaganden är väl det enda vi kan göra, då det är ingen som har bevis nog att påpeka motsatsen. Vissa tekniska aspekter är dock redan klarlagda, dvs hur Sonys SSD och MS Direct Storage är tänkt att nyttjas i framtiden. Sedan att SSD inte är allt förstår nog de flesta i det här forumet, men hela kontentan i diskussionen är att man inte ska förringa tekniken ifråga genom att kalla det "säljarsnack". För övrigt har du starkt bidragit till att fortsätta argumentationen genom att kontinuerligt besvara och citera mina inlägg

Jag avundas ditt tålamod! Härligt att se den goda tonen du bibehåller.👍

NuZ
Testpilot
Skrivet av matt76:

Ja, att göra antaganden är väl det enda vi kan göra, då det är ingen som har bevis nog att påpeka motsatsen. Vissa tekniska aspekter är dock redan klarlagda, dvs hur Sonys SSD och MS Direct Storage är tänkt att nyttjas i framtiden. Sedan att SSD inte är allt förstår nog de flesta i det här forumet, men hela kontentan i diskussionen är att man inte ska förringa tekniken ifråga genom att kalla det "säljarsnack". För övrigt har du starkt bidragit till att fortsätta argumentationen genom att kontinuerligt besvara och citera mina inlägg

Skrivet av Snake Plissken:

jag vet.. men jag skrev ganska klart vad min poäng var

Hej jag heter NuZ!
Håll varandras händer (sådär gulligt med flätade fingrar) och så säger ni efter mig
-Jag gillar spel, inte bråk

Visst hjälpte det?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skrivet av NuZ:

Hej jag heter NuZ!
Håll varandras händer (sådär gulligt med flätade fingrar) och så säger ni efter mig
-Jag gillar spel, inte bråk

Visst hjälpte det?

tycker personligen att inte det har varit nåt bråk


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Så man räknar prestanda per krona? Vilket tappat argument

Förra generationen fick vi iaf "next gen graphics" uppdateringar på massa spel (som redan hade varit möjligt på PC), och denna generationen verkar allt handla om 4k/60 fps som det vore årets grej, och det är redan möjligt på PC.

Jävla snack om SSD och att playstation inte hämmar utveckling är ju dumt påstående. Det Sony gör med playstation är bara bra för Sony och Playstation, inte för konsumenten.

Problemet är att kunna köra Playstation exklusiva spel i 4K och 60FPS så kommer du få lägga minst 20 Lax på bara datorn sen
tillkommer tillbehör och skärm så några lakan extra. Får 4-5 Ps5or för bara en dator i samma klass.

123
Skriv svar