Judgment 2? Sega räknar ner till "Judgment Day" den 7 maj

Robot
Judgment 2? Sega räknar ner till "Judgment Day" den 7 maj

Samtidigt som Judgment når nextgen och Stadia.

#judgment, #sega


Medlem

Vore inte fel. Jag ska precis gå och hämta mitt ex av Judgment PS5, som jag har hört ska vara ett av de bättre inslagen i Yakuzavärlden. Jag jagar fortfarande samma feeling jag fick i Y0 men tycker inte att de senare spelen riktigt lever upp till det (dock inte kört Y4-6 ännu).


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Om det hade varit lite mindre "följa efter en person medans den går långsamt genom staden"-uppdrag så hade spelet varit så mycket bättre!

Dock så ser jag gärna att det får en uppföljare! Att lösa brott är en alltför oanvänd vinkel inom spelmediumet!

Medlem

Men jag vill ha det på PC...:(

Medlem

Det vore redigt nice. Blev gött besviken på senaste Yakuza Like A Dragon (tänker alltid på kryddan av ngn anledning). Alltså det spelet ar allt jag gillar. Yakuza världen, skön story, grymt mkt kul o göra, J-RPG fighthing *men* alla jävla fighter hela tiden dödar till slut glädjen. Jag fattar inte varför man ska tvingas fightas så jäkla mkt i det spelet. visst man kan få en item o sätta på gubben som gör man slipper strider men då ska man ändå spela igenom kampanjen först och jag lär aldrig få se slutet på det här spelet för jag orkar bara inte fightas längre.
Så fram med Judgement 2 tack Det förra var svinbra.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Såg "sådär ut", gillar varken grafikstilen eller speltypen riktigt, blir Resident Evil Village 7maj för min del

Medlem

Tänk om det hade varit ett spel som Alien Isolation fast Terminator, fan va häftigt det hade vart Kan se de där röda ögonen och exoskeletonets onaturliga rörelser komma efter dig.

Att ingen kört på det konceptet är synd.

Medlem

Väldigt konstigt att SEGA väljer att inte släppa en gratis uppdatering för oss som redan äger PS4-versionen av spelet. Antag att någon har betalat 600 kr för spelet till PS4, och nu säljs PS5-versionen för 370 kr. Vore det inte rimligt att låta ursprungliga ägare av spelet få en gratis uppdatering från PS4 till PS5, de kan till och med se det som att spelare har betalat 230 kr extra, för att få en uppdatering till PS5.
Helt hjärndött av SEGA.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Jozo:

Dock så ser jag gärna att det får en uppföljare! Att lösa brott är en alltför oanvänd vinkel inom spelmediumet!

100 % medhåll!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

TYcker med det är dåligt att vi som redan har spelet inte kan få en uppgradering. Okej det behöver kanske inte vara gratis men en liten slant ska de ju ha betalt för extra jobbet.

Medlem

Försöker catcha upp lite med serien just nu och är snart klar med Kiwami 2 men börjar känna fatigue komma krypandes. Spelar förvisso bara main story men tycker hittills det inte varit tillräckligt mycket koppling spelen emellan för att det ska vara värt att dra igenom alla. Blir samtidigt lite mer demotiverad av att Sega verkar trycka ur ett spel i serien varje halvår på något sätt. Atm stort sug att bara kolla en youtube sammanfattning och sedan hoppa på Like a dragon

Medlem
Skrivet av Solid_Snake13:

Försöker catcha upp lite med serien just nu och är snart klar med Kiwami 2 men börjar känna fatigue komma krypandes. Spelar förvisso bara main story men tycker hittills det inte varit tillräckligt mycket koppling spelen emellan för att det ska vara värt att dra igenom alla. Blir samtidigt lite mer demotiverad av att Sega verkar trycka ur ett spel i serien varje halvår på något sätt. Atm stort sug att bara kolla en youtube sammanfattning och sedan hoppa på Like a dragon

Jag skulle säga att det räcker med att spela genom Kiwamispelen och sexan om du vill spela genom Kiryus story. I spelen 3-4-5 så märks det att även utvecklarna hade börjat bli lite trötta på serien då dessa inte är i närheten de andra spelen vad det gäller story. Och, som du säger, så är det inte någon jättekoppling mellan spelen, så man borde klara av att förstå vad som hänt.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag skulle säga att det räcker med att spela genom Kiwamispelen och sexan om du vill spela genom Kiryus story. I spelen 3-4-5 så märks det att även utvecklarna hade börjat bli lite trötta på serien då dessa inte är i närheten de andra spelen vad det gäller story. Och, som du säger, så är det inte någon jättekoppling mellan spelen, så man borde klara av att förstå vad som hänt.

Alright tack så mycket för tipset!

1
Skriv svar