Era favoritzoner/områden i spel

Att kunna bosätta sig i Whiterun eller Riften, Skyrim skulle vara en dröm!

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Kunde inte sagt det bättre själv

Haha, din gamle alv Rampart är kärlek!

Medlem

Herrgården i Resident Evil, och staden Silent Hill i Silent Hill.
Få spel som gjort så starkt intryck på mig.
Minns att jag ville inreda lägenheten i Resident Evil-stil, med röda mattor m.m. Minns jag såg en sida på nätet, en kille som inrett sitt hus i RE-stil

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

GTA 4 -- Liberty City och ghetton som stadsdelarna Broker, Bohan och Dukes hade var spännande att glida omkring i med en fet kärra. Eller ghetton i Algonquins norra del som East Holland, Northwood och North Holland fanns, diggade jag att besöka. Så mycket smuts och detaljer i digital form. Har alltid älskat att besöka spelghetton. The real deal, not so much...
_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________
CyberPunk 2077 -- De detaljerade stadsdelarna Kabuki och ChinaTown var fantastiska att åka omkring i och åskåda all neon ljus och skyltar. Sååååååå mycket detaljer!!
_________________________________________________________________________________

Att promenera omkring vid vattnet, nere i hamnen, GTA 4. Och Cyberpunk på kvällen, som att vara inne i Blade Runner-filmen.

Medlem
Medlem

Får slå ett slag för gamla fina Sleeping Dogs också. För jävla fint när det regnar nattetid och man sparkar röv i skumt upplysta gränder med blinkande neonskyltar medan en avlägsen erhu spelar en sorgsen melodi.

Medlem

Strippklubben i GTA4.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Skriv svar