The Division Heartland avtäckt – free to play-version av Massives krigare
Låter spännande men frågan är hur de ska tjäna sina pengar, kommer de sälja skins eller supplies?
Jag älskade känslan att springa runt och utforska ett postapokalyptiskt New York och även Washington D.C. men i båda spelen när jag nåt max level och börjat köra några raids/annan endgame så går luften ut helt och hållet och jag slutar spela nästan direkt. Kan inte riktigt sätta fingret på varför.
Jag älskade känslan att springa runt och utforska ett postapokalyptiskt New York och även Washington D.C. men i båda spelen när jag nåt max level och börjat köra några raids/annan endgame så går luften ut helt och hållet och jag slutar spela nästan direkt. Kan inte riktigt sätta fingret på varför.
Det är lite som att spela klart kampanjen i Diablo 3 och sen känna att man är nöjd och sluta spela. Inget fel i det. Måste nog gilla spelmekaniken och stridssystemet, samt gilla en del grind för att köra endgame. Det gäller många spel med det upplägget.
Heartland, får mig att tänka på ett kortspel 😱
Får hoppas att så inte är fallet 😁
The Sisters of Mercy och Rolling Stones och dyker upp i skallen. (Stones gjorde låten, Sisters gjorde cover.)
Jag älskade känslan att springa runt och utforska ett postapokalyptiskt New York och även Washington D.C. men i båda spelen när jag nåt max level och börjat köra några raids/annan endgame så går luften ut helt och hållet och jag slutar spela nästan direkt. Kan inte riktigt sätta fingret på varför.
Förmodligen för att att endgame är att köra samma sak om och om igen och svårigheten sätts genom att fienderna tål 5000 skott.
Gillar miljön och spelet också men blev snabbt enformigt på maxlevel.
Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.
Det är lite som att spela klart kampanjen i Diablo 3 och sen känna att man är nöjd och sluta spela. Inget fel i det. Måste nog gilla spelmekaniken och stridssystemet, samt gilla en del grind för att köra endgame. Det gäller många spel med det upplägget.
Ja det var ett bra exempel, jag gjorde precis samma i Diablo 3.
Förmodligen för att att endgame är att köra samma sak om och om igen och svårigheten sätts genom att fienderna tål 5000 skott.
Gillar miljön och spelet också men blev snabbt enformigt på maxlevel.
Ja, en ganska tråkig typ av endgame, det måste finnas något annorlunda som väntar eller väldigt bra vänner att köra med för att hålla intresset uppe.
Förmodligen för att att endgame är att köra samma sak om och om igen och svårigheten sätts genom att fienderna tål 5000 skott.
Gillar miljön och spelet också men blev snabbt enformigt på maxlevel.
Fast riktigt så är det inte. Endgame i Division 2 blir svårt för att fienderna gör mycket mer skada. För att överleva endgame gäller det att använda rätt gear och build, taktik och skicklighet.
Fast riktigt så är det inte. Endgame i Division 2 blir svårt för att fienderna gör mycket mer skada. För att överleva endgame gäller det att använda rätt gear och build, taktik och skicklighet.
Visst gör de mer skada men framför tål de vansinnigt många träffar.
Sista jag spelade så hade jag bra damage build och man fick skjuta sig trött.
Det är väl fine på bossar men var ju så många vanliga fiender med.
Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.
Skönt att det kommer DLC, mobilspel och film också!
Plus bok, ubi tycks storsatsa på the division. Tippar på att the divison 3 utannonseras i samband med filmen.
Gillas och hoppas på att Massive är huvudstudio för division 3 även om de har fullt upp med star wars och avatar så att varumärket inte blir helt "utsourcat"..
7900XTX
7800X3D
Låter spännande men frågan är hur de ska tjäna sina pengar, kommer de sälja skins eller supplies?
Jag älskade känslan att springa runt och utforska ett postapokalyptiskt New York och även Washington D.C. men i båda spelen när jag nåt max level och börjat köra några raids/annan endgame så går luften ut helt och hållet och jag slutar spela nästan direkt. Kan inte riktigt sätta fingret på varför.
Samma sak här. Upp till maxlevel var det grymt. Sen farmade jag lite gear för några olika builds och sen var intresset slut. Har precis samma problem med MMO-rpgs och liknande. Det är resan som är målet, destinationen är bara repetitivt och trist.