Dark Alliance släpps dag 1 på Game Pass, till både Xbox och pc

Robot
Dark Alliance släpps dag 1 på Game Pass, till både Xbox och pc

Game Pass this is the way ^^

Medlem

Jag blir så glad.
Gamepass är det bästa köpet jag gjort.... (eller gör varje månad snarare)

Medlem

Mer och mer talar ju för att man ska skaffa en xbox med game pass.

Medlem

Jag hade juh inte köpt detta spel. Men nu när det GamePassas så kommer jag nog spela det i alla fall. Kommer säkert vara kul i någon timme

Medlem

Coolt, kommer absolut att spela. Tänkte starta prenumerationen igen sista maj.

Medlem

Xbox har inga spel!

Medlem

Största problemet med game pass är att jag hinner inte spela alla spel!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av DKvarn:

Största problemet med game pass är att jag hinner inte spela alla spel!

Det är onekligen akilleshälen (som med alla prenumerationstjänster) men med barn är game pass helt fantastiskt. De kan spela en massa spel och det kommer inte kosta mer än 135 kr varje månad (GP-ultimate) och jag kan spela ett spel då och då. Så länge det kommer två spel per år som jag faktiskt tänkt köpa så tycker jag att priset är mer än skäligt och nu när ea-play ingår är det en no brainer.

Medlem
Skrivet av Jud1t:

Det är onekligen akilleshälen (som med alla prenumerationstjänster) men med barn är game pass helt fantastiskt. De kan spela en massa spel och det kommer inte kosta mer än 135 kr varje månad (GP-ultimate) och jag kan spela ett spel då och då. Så länge det kommer två spel per år som jag faktiskt tänkt köpa så tycker jag att priset är mer än skäligt och nu när ea-play ingår är det en no brainer.

Precis, man sparar snabbt igen pengarna! Jag köper ju annars Gears, Halo, Forza med fler dag ett digitalt.

Ambassadör
Xbox

Xbox Game Pass är den överlägset bästa exklusiviteten


signatur

Jump in.

Medlem

Baldurs Gate var inte det något turbaserat rollspel man såg uppifrån? det här såg ut som något action spel.

Skribent
Skrivet av Gaara:

Baldurs Gate var inte det något turbaserat rollspel man såg uppifrån? det här såg ut som något action spel.

Baldurs Gate Dark Alliance-serien var ARPG, fantastisk soff-co-op. Originalet släpptes nyligen som remasters på nya konsolerna.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

Baldurs Gate Dark Alliance-serien var ARPG, fantastisk soff-co-op. Originalet släpptes nyligen som remasters på nya konsolerna.

Ah låter bra, gillar mer ARPGs. Får ta o kika på det där.

1
Skriv svar