Warhammer brÀdspel

Medlem
Warhammer brÀdspel

Hej. Hittade ett warhammerbrĂ€dspel i mitt förrĂ„d och minns inte ens hur eller var jag fĂ„tt det ifrĂ„n. Jag vet ingenting om det och tĂ€nkte kolla om nĂ„gon hĂ€r har nĂ„gra upplysningar om det? TĂ€nkte att det Ă€r bĂ€ttre att sĂ€lja Ă€n att slĂ€nga? Det stĂ„r bara warhammer pĂ„ kartongen och pĂ„ sidan stĂ„r det "the game of fantasy battle" av games workshop. Ingen aning om det Ă€r nĂ„gon speciell edition eller liknande. Info mottages gĂ€rna😊

Medlem

Det lÄter som att det du har Àr Warhammer fantasy figurspelet av nÄgon edition. Skulle gÀrna se lite bilder frÄn kartongen och vad som Àr i den, lÄter helt klart intressant.

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Det lÄter som att det du har Àr Warhammer fantasy figurspelet av nÄgon edition. Skulle gÀrna se lite bilder frÄn kartongen och vad som Àr i den, lÄter helt klart intressant.

Finns det nÄgot sÀtt att lÀgga upp bilder hÀr eller kan jag skicka till dig pÄ nÄgot annat sÀtt?

Medlem
Skrivet av phazon81:

Finns det nÄgot sÀtt att lÀgga upp bilder hÀr eller kan jag skicka till dig pÄ nÄgot annat sÀtt?

Jag brukar anvÀnda imgur

Medlem

https://boardgamegeek.com/boardgame/268308/warhammer-game-fan...

Det Ă€r detta jag har. TĂ€rningar, bok, massa spelpjĂ€ser och sĂ„nt finns med. Kanske liten risk att nĂ„gon pjĂ€s fattas dĂ„ jag inte vet hur mĂ„nga det ska vara😅

Medlem
Skrivet av phazon81:

https://boardgamegeek.com/boardgame/268308/warhammer-game-fan...

Det Ă€r detta jag har. TĂ€rningar, bok, massa spelpjĂ€ser och sĂ„nt finns med. Kanske liten risk att nĂ„gon pjĂ€s fattas dĂ„ jag inte vet hur mĂ„nga det ska vara😅

Det stÄr pÄ boxen hur mÄnga det ska va

Mitt tips Àr att du tar flera bra bilder som visar exakt vad som ingÄr och i vilket skick sedan lÀgger upp pÄ tradera. Om boxen Àr komplett och allt Àr relativt oskadat sÄ kan en sÄn box vara vÀrd ett par tusenlappar med lite tur

Gamla "out of print" warhammer prylar kan vara riktigt mycket vÀrt!

1
Skriv svar