Warhammer brädspel

Medlem
Warhammer brädspel

Hej. Hittade ett warhammerbrädspel i mitt förråd och minns inte ens hur eller var jag fått det ifrån. Jag vet ingenting om det och tänkte kolla om någon här har några upplysningar om det? Tänkte att det är bättre att sälja än att slänga? Det står bara warhammer på kartongen och på sidan står det "the game of fantasy battle" av games workshop. Ingen aning om det är någon speciell edition eller liknande. Info mottages gärna😊

Medlem

Det låter som att det du har är Warhammer fantasy figurspelet av någon edition. Skulle gärna se lite bilder från kartongen och vad som är i den, låter helt klart intressant.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Det låter som att det du har är Warhammer fantasy figurspelet av någon edition. Skulle gärna se lite bilder från kartongen och vad som är i den, låter helt klart intressant.

Finns det något sätt att lägga upp bilder här eller kan jag skicka till dig på något annat sätt?

Medlem
Skrivet av phazon81:

Finns det något sätt att lägga upp bilder här eller kan jag skicka till dig på något annat sätt?

Jag brukar använda imgur


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

https://boardgamegeek.com/boardgame/268308/warhammer-game-fan...

Det är detta jag har. Tärningar, bok, massa spelpjäser och sånt finns med. Kanske liten risk att någon pjäs fattas då jag inte vet hur många det ska vara😅

Medlem
Skrivet av phazon81:

https://boardgamegeek.com/boardgame/268308/warhammer-game-fan...

Det är detta jag har. Tärningar, bok, massa spelpjäser och sånt finns med. Kanske liten risk att någon pjäs fattas då jag inte vet hur många det ska vara😅

Det står på boxen hur många det ska va

Mitt tips är att du tar flera bra bilder som visar exakt vad som ingår och i vilket skick sedan lägger upp på tradera. Om boxen är komplett och allt är relativt oskadat så kan en sån box vara värd ett par tusenlappar med lite tur

Gamla "out of print" warhammer prylar kan vara riktigt mycket värt!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar