Robot
Deathloop

Arkane balanserar skickligt tidsloopars fascination med dess inneboende frustration.

#arkane-studios, #deathloop


Medlem

Taggad! Både Prey och Dishonored är personliga favoriter när det gäller SP, Arkane sviker en sällan.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Passe:

Taggad! Både Prey och Dishonored är personliga favoriter när det gäller SP, Arkane sviker en sällan.

Agree! Arkane har byggt upp ett stort förtroendekapital.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Vet inte vad jag ska tro om det kommande spelet DeathLoop. Jag blev så förvånad när Arkane Studios utannonserade detta spel istället för DisHonored 3. Jag fullkomligen älskar den serien. Perfekt stealth lir med specialförmågor och grym bandesign. DeathLoop ser ut att innehålla för mycket action för min smak. Jag hoppas verkligen inte Arkane glömmer bort stealth biten så att det inte blir för mycket hjärndött skjutande. Hade hellre tagit ett DisHonored 3 än detta men jag kommer absolut köpa DeathLoop till Steam då Arkane Studios är en av branschens tyngsta utvecklare.

Som sagt hoppas jag de behåller smygandet från deras andra serie. I så fall kan detta bli bra.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Ambassadör
Xbox

Jag inväntar Xbox Game Pass jag...

Hoppas att det blir bra, alltid kul när det testas lite nytt.


signatur

Jump in.

Medlem

Det i särklass mest intressanta spelet det här året.

Redaktör
Ponny
Skrivet av CARTMAN:

Som sagt hoppas jag de behåller smygandet från deras andra serie. I så fall kan detta bli bra.

Jag tror nog att du kommer bli positivt överraskad. Var till en början förvirrad av detta (vi fick ju inte se så mycket konkret vid avslöjandet), men fick enormt spelsug av demon jag såg. Och japp, smygandet ska vara en viktig del av det – om man vill.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Älskar Prey och Dishonored.

Får ingen bra känsla alls för detta spelet. Hypen steg något dock med denna mycket bra förhandstitten.

Vill stötta Arkane så blir ett köp vilket som så småningom.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Tror detta gjort för folk som älskar att quicksave+quickload i Dishonored för att maximera en situation. Låter sjukt kul, om de lyckas med detta!

Just nu stör jag mig på att det ser ut som Dishonored i en Sci-fi-miljö, men visst, kanske, kanske har spelet det där lilla extra som vinte kan se just nu. VI får ge dom en chans.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd
Skrivet av Mortaigne:

Jag inväntar Xbox Game Pass jag...

Hoppas att det blir bra, alltid kul när det testas lite nytt.

Undras om kontraktet inte har några hinder för att det släpps på Game Pass PC dag 1?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Pungvred:

Undras om kontraktet inte har några hinder för att det släpps på Game Pass PC dag 1?

Jag menar om ett år eller så

Det finns väl en liten pyttemöjlighet att de hittar ett loophole för PC, men jag skulle inte satsa pengar på det.


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Mortaigne:

Jag menar om ett år eller så

Det finns väl en liten pyttemöjlighet att de hittar ett loophole för PC, men jag skulle inte satsa pengar på det.

Jo, det förstod jag. Det var bara en liten tanke. 😋

Men tanken jag hade annars var att det är ett intressant läge. Man kan potentiellt få lite insikt i hur dessa kontrakten kan se ut ibland. MS kommer ju marknadsföra detta spelet så snart de bara lagligt får och släppa det så snabbt de bara kan. Så med det som riktlinje kan vi sen räkna ut hur kontraktet såg ut i stora drag. T ex, hur långt after släppdatum är det tillåtet att tala om andra plattformar?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Pungvred:

Jo, det förstod jag. Det var bara en liten tanke. 😋

Men tanken jag hade annars var att det är ett intressant läge. Man kan potentiellt få lite insikt i hur dessa kontrakten kan se ut ibland. MS kommer ju marknadsföra detta spelet så snart de bara lagligt får och släppa det så snabbt de bara kan. Så med det som riktlinje kan vi sen räkna ut hur kontraktet såg ut i stora drag. T ex, hur långt after släppdatum är det tillåtet att tala om andra plattformar?

Ah, hehe. Har alltid sköld uppe och hjälm på här

Ja, helt klart ett intressant läge. Xbox kommer ju använda sig av vad de kan, så fort de kan angående Deathloop. De äger det ju trots allt... Då kommer det nog ske så fort det går. Bra observation!


signatur

Jump in.

1
Skriv svar