Empire of Sins första betalexpansion släpps senare i år

Robot
Empire of Sins första betalexpansion släpps senare i år

Spela som ondskefull gangsterrevisor, pressa folk som inte betalar sina skulder!

#empire-of-sin, #expansion, #make-it-count, #strategi


Medlem

Är det verkligen rätt tid att släppa en betald expansion?

Imperator Rome (också Paradox, om än annan utvecklare) släpptes ju i lite sisådär skick och fick också blandad kritik, exakt som Empire of Sin. Där släppte de en del gratis innehållsuppdateringar och patcher först och SEN betald expansion. Har inte sett något sådant gratis omplåstrande för Empire of Sin, fast det kanske bara är jag som missat det?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Är det verkligen rätt tid att släppa en betald expansion?

Imperator Rome (också Paradox, om än annan utvecklare) släpptes ju i lite sisådär skick och fick också blandad kritik, exakt som Empire of Sin. Där släppte de en del gratis innehållsuppdateringar och patcher först och SEN betald expansion. Har inte sett något sådant gratis omplåstrande för Empire of Sin, fast det kanske bara är jag som missat det?

DLCn var troligen påbörjad och kanske nästan avklarad innan spelet släpptes och det fanns nog en plan att släppa det "nu".


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Har köpt spelet men inte spelat det än. Väntar tålmodigt på att det ska patchas klart innan. Och vad jag har läst så är det iallafall spelbart nu. Väntar nog lite till innan jag sätter mig in i det där. Just nu är jag helt uppslukad av Hearts of Iron IV så har ändå inte tid

Medlem

Är det kul? Såg det på game pass.

Måste spela klart Frostpunk först.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

DLCn var troligen påbörjad och kanske nästan avklarad innan spelet släpptes och det fanns nog en plan att släppa det "nu".

Troligen, ja. Må så vara, men då kan jag personligen ändå tycka att det vore bättre om man plåstrade om spelet något och kanske lade någon slant på att marknadsföra det och nån gratis uppdatering. Bara håva in lite goodwill. Sen släpper man denna, som man då lagt på is sedan innan.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Troligen, ja. Må så vara, men då kan jag personligen ändå tycka att det vore bättre om man plåstrade om spelet något och kanske lade någon slant på att marknadsföra det och nån gratis uppdatering. Bara håva in lite goodwill. Sen släpper man denna, som man då lagt på is sedan innan.

Paradox kan tyvärr inte jobba så. Kvantitet mot kvalitet, det är lite som sbz och dlcs till payday 2.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar