Avstängd
PS5 spel nya

Jag tänkte att vi kan göra en tråd för oss som har PS5 och här kan vi skriva om nya spel och även gamla som uppdaterats till 60 fps. Jag tänkte bara så vi har koll på det! Jag börjar.

AC valhalla

Detta finns det en ren ps5 version till och det är otroligt vackert. Jag vet att det är ett långt spel men håller på att spela om det nu då jag spelade igenom förra på en ps4.

FIFA 21

Detta finns också som ren ps5 version men enda skillnaden är att det så klart är snyggare och lite andra inledningar till matcher. Man får ibland se spelarna när dom kommer till matchen från bussen osv, ibland fans med som går in till matchen.

God of war

Detta finns det ett 60 fps läge till och det är otroligt snyggt på ps5. Jag spelar om det med och det är ett grymt bra spel.

Några fler har jag inte hunnit testa men ni får gärna lägga till spel jag inte spelat eller era erfarenheter av nämnda spel. Jag är nyfiken på nya spider-man Miles morales så om någon kört det får han gärna skriva om det.

Edit: jag såg nu att det kommer en ps5 uppdatering till final fantasy VII med och ett nytt spelläge då man får spela som en annan.


signatur

PS5 och inget annat.

Redaktör
Ponny

Kul! Och välbehövligt. Hoppas det kommer rassla till mycket i den här tråden.

Till listan för jag förstås The Last of Us Part II. Det fick ju 60 fps på PS5 alldeles nyss.
Att det fortfarande är i backloggen (men i hyllan) känns faktiskt som en lyx.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Kul! Och välbehövligt. Hoppas det kommer rassla till mycket i den här tråden.

Till listan för jag förstås The Last of Us Part II. Det fick ju 60 fps på PS5 alldeles nyss.
Att det fortfarande är i backloggen (men i hyllan) känns faktiskt som en lyx.

Avundsjuk!

Köpte ny PS4 då när spelet kom. Min gamla gick sönder precis innan, så kunde inte hålla mig.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Kul! Och välbehövligt. Hoppas det kommer rassla till mycket i den här tråden.

Till listan för jag förstås The Last of Us Part II. Det fick ju 60 fps på PS5 alldeles nyss.
Att det fortfarande är i backloggen (men i hyllan) känns faktiskt som en lyx.

Detta! Jag älskade spelet och vill så gärna spela det igen i 60 fps att jag la ett bud på det på tradera. Det var riktigt dumt att sälja spelet tidigare men det kändes bra för tillfället, då fick man in lite cash för ps5at eftersom jag sålde min ps4 i en bundle med lir.

Avis på dig Fredrik som inte lirat det ännu!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Sen kan jag även tipsa om denna tråd, som uppdateras så fort det kommer något nytt.

https://www.reddit.com/r/PS5/comments/kiuh2t/list_of_60fps_ga...


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Avstängd
Skrivet av theBoosing:

Sen kan jag även tipsa om denna tråd, som uppdateras så fort det kommer något nytt.

https://www.reddit.com/r/PS5/comments/kiuh2t/list_of_60fps_ga...

Bra länk men förhoppningsvis uppdateras denna med när det kommer nytt.

Last of us 2 kommer jag inte köpa då jag blev ”less” på 1:an och aldrig spelade ut det.

Jag vill ha en ps5 version av rdr2 men rockstar är så slöa så får nog knappast det.


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

Det har kommit PS5 versioner av ganska många spel nu.

Chrash bandicot 4
Spider-man (om man köper ultimate av Miles morales så får man det med)
Control
Fortnite
No mans sky
Rainbow six siege
FIFA 21
NBA 21
Nioh
Yakuza like a dragon
Madden 21
Mortal kombat 11
Destiny 2
Borderlands 3
Warframe
Tony hawks pro skater 2
Genshin impact
FFVII remake
AC Valhalla
Avengers
Dead by daylight
Ride 4
Man eater
Doom eternal
Elder scrolls online
Jedi fallen order
Judgement.

Jag skrev ner alla som det fanns PS5 versioner av på PS-store och det är även sommarrea nu där. Själv funderar jag på att köpa spider-man Miles morales i veckan. Ni som spelat det, är det lika bra som det första?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag tänkte att vi kan göra en tråd för oss som har PS5 och här kan vi skriva om nya spel och även gamla som uppdaterats till 60 fps. Jag tänkte bara så vi har koll på det! Jag börjar.

AC valhalla

Detta finns det en ren ps5 version till och det är otroligt vackert. Jag vet att det är ett långt spel men håller på att spela om det nu då jag spelade igenom förra på en ps4.

FIFA 21

Detta finns också som ren ps5 version men enda skillnaden är att det så klart är snyggare och lite andra inledningar till matcher. Man får ibland se spelarna när dom kommer till matchen från bussen osv, ibland fans med som går in till matchen.

God of war

Detta finns det ett 60 fps läge till och det är otroligt snyggt på ps5. Jag spelar om det med och det är ett grymt bra spel.

Några fler har jag inte hunnit testa men ni får gärna lägga till spel jag inte spelat eller era erfarenheter av nämnda spel. Jag är nyfiken på nya spider-man Miles morales så om någon kört det får han gärna skriva om det.

Edit: jag såg nu att det kommer en ps5 uppdatering till final fantasy VII med och ett nytt spelläge då man får spela som en annan.

Tips för att göra listan tydligare är att fetmarkera titlarna på spelen

SoL
Medlem

The last of us part II vill jag så gärna spela om, men det är fortfarande för färskt i minnet, spelade det två gånger, andra gången på grounded.

Ghost of tsushima har jag fortfarande inte spelet, lär skaffa directors cut.

Ratchet and clank och Returnal när det går ner i pris.

Demons souls är helt fantastiskt om man gillar den typen av spel. Ps3 spelet var det som fick mig att fastna för soulsborne spelen

Avstängd
Skrivet av SoL:

The last of us part II vill jag så gärna spela om, men det är fortfarande för färskt i minnet, spelade det två gånger, andra gången på grounded.

Ghost of tsushima har jag fortfarande inte spelet, lär skaffa directors cut.

Ratchet and clank och Returnal när det går ner i pris.

Demons souls är helt fantastiskt om man gillar den typen av spel. Ps3 spelet var det som fick mig att fastna för soulsborne spelen

Ghost kan jag rekommendera. Jag spelar det just nu och är typ på sista grejen man ska göra men finns så mycket sidouppdrag jag inte har gjort så gör det först. På PS5 får man välja av att spela med högre upplösning eller högre fps. Jag kör högre upplösning och det är riktigt snyggt. Men kommer väl en riktig PS5 version i och med expansionen som man dock måste betala ett par hundra för men det äre värt!


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

Hmmm, kan man spela med PS4:ans VR klt på PS5? Funderar på te.x No Man's Sky, antar man kan få rätt ok prestanda och grafik å så i fall det nu kommit en PS5 version?

edit: ja. https://www.youtube.com/watch?v=jJHh2UqLDp0&ab_channel=Upload...

uh, dags att ta bort min säljesannons på Tradera då för det vill jag ju prova

Medlem

Jag beställde begagnade PlayStation 4 spel idag av Watch Dogs: Legion och STAR WARS Jedi: Fallen Order som jag hade tänkt att uppgradera till PlayStation 5 versioner. Går det trots att spelen är begagnade?

Sedan funderar jag på att köpa begagnad PS4 version av Spider-Man: Miles Morales för att uppgradera till en PS5 version. Funkar det trots att spelet är begagnat? Kan det vara förbrukat redan eller?

Köpte FiFA 21 till PS4 nytt och uppgraderade smidigt till en PS5 version och måste använda PS4 skivan i för att kunna lira PS5 versionen. Tacksam för svar!
____________
::::: EDiT :::::
Kanske ska förtydliga lite men tänkte att om man kanske får nån slags kod som är bunden till ditt PSN konto vid en uppgradering. Såg att i EA kundservice kunde man få en digital kod i utbyte mot disken som då verkar vara förbrukad.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Jag beställde begagnade PlayStation 4 spel idag av Watch Dogs: Legion och STAR WARS Jedi: Fallen Order som jag hade tänkt att uppgradera till PlayStation 5 versioner. Går det trots att spelen är begagnade?

Sedan funderar jag på att köpa begagnad PS4 version av Spider-Man: Miles Morales för att uppgradera till en PS5 version. Funkar det trots att spelet är begagnat? Kan det vara förbrukat redan eller?

Köpte FiFA 21 till PS4 nytt och uppgraderade smidigt till en PS5 version och måste använda PS4 skivan i för att kunna lira PS5 versionen. Tacksam för svar!

Jag tror inte det ska vara några problem att uppgradera till ps5 även fast dom är begade. Det funkar väl som med FIFA på dom också.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag beställde begagnade PlayStation 4 spel idag av Watch Dogs: Legion och STAR WARS Jedi: Fallen Order som jag hade tänkt att uppgradera till PlayStation 5 versioner. Går det trots att spelen är begagnade?

Sedan funderar jag på att köpa begagnad PS4 version av Spider-Man: Miles Morales för att uppgradera till en PS5 version. Funkar det trots att spelet är begagnat? Kan det vara förbrukat redan eller?

Köpte FiFA 21 till PS4 nytt och uppgraderade smidigt till en PS5 version och måste använda PS4 skivan i för att kunna lira PS5 versionen. Tacksam för svar!

Vilka lustiga tankar du har haha, inget illa menat. PS5 vet inte om du stoppar i en begagnad skiva eller en ny hehe, så det är bara att uppdatera så att hjärtat ditt blöder.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av breahl:

Själv funderar jag på att köpa spider-man Miles morales i veckan. Ni som spelat det, är det lika bra som det första?

Det är bättre, Miles är klart mer underhållande än Peter Parker att spela rent generellt.

Avstängd
Skrivet av Doed:

Det är bättre, Miles är klart mer underhållande än Peter Parker att spela rent generellt.

Tack för svar. Lite dumt att man inte kan uppdatera vanliga spidde till remaken utan att köpa ultimate av Miles. Eller kan man det på något sätt?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag tror inte det ska vara några problem att uppgradera till ps5 även fast dom är begade. Det funkar väl som med FIFA på dom också.

Tack för svar. Beställde precis Miles Morales PS4 version som jag ska uppgradera till PS5 när den kommer.

Skrivet av theBoosing:

Vilka lustiga tankar du har haha, inget illa menat. PS5 vet inte om du stoppar i en begagnad skiva eller en ny hehe, så det är bara att uppdatera så att hjärtat ditt blöder.

Nej det vet jag givetvis. Kanske ska förtydliga lite men tänkte att om man kanske får nån slags kod som är bunden till ditt PSN konto vid en uppgradering. Såg att i EA kundservice kunde man få en digital kod i utbyte mot disken som då verkar vara förbrukad.

Skrivet av breahl:

Tack för svar. Lite dumt att man inte kan uppdatera vanliga spidde till remaken utan att köpa ultimate av Miles. Eller kan man det på något sätt?

Om man har Miles Morales igång så känner PS5an av det och i spelet kan du uppgradera till ultimate edition i spelmenyn. Såg en video igår hur det fungerade eftersom det inte går att hitta Spider-Man Remastered i PlayStation Store.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Tack för svar. Beställde precis Miles Morales PS4 version som jag ska uppgradera till PS5 när den kommer.

Nej det vet jag givetvis. Kanske ska förtydliga lite men tänkte att om man kanske får nån slags kod som är bunden till ditt PSN konto vid en uppgradering. Såg att i EA kundservice kunde man få en digital kod i utbyte mot disken som då verkar vara förbrukad.

Om man har Miles Morales igång så känner PS5an av det och i spelet kan du uppgradera till ultimate edition i spelmenyn. Såg en video igår hur det fungerade eftersom det inte går att hitta Spider-Man Remastered i PlayStation Store.

Ja precis man måste ha Miles för att uppgradera gamla spider-man. Det jag tycker är lite dumt men det är väl bara för att dom ska få sälja mer.


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd
Skrivet av theBoosing:

Vilka lustiga tankar du har haha, inget illa menat. PS5 vet inte om du stoppar i en begagnad skiva eller en ny hehe, så det är bara att uppdatera så att hjärtat ditt blöder.

Nja. Du har ju såklart koder att tänka på, de fungerar en gång, annars kan du ju bara dela ut koden och alla kan då installera Spiderman Remastered på sin konsol. Köper du te.x ett beg Miles Morales Ultimate så är nog koden använd.

Medlem

kanske inte helt rätt tråd. Men definitivt nytt spel, då det inte ens kommit ut än.

MediaMarkt har just nu ett fint förhandsbokningserbjudande på kommande Lost Judgement för playstation 5.

399 kr kostar det att förhandsboka just nu.

Här är länken om någon är intresserad

https://www.mediamarkt.se/sv/product/_lost-judgment-action-13...


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd
Skrivet av SunShine:

kanske inte helt rätt tråd. Men definitivt nytt spel, då det inte ens kommit ut än.

MediaMarkt har just nu ett fint förhandsbokningserbjudande på kommande Lost Judgement för playstation 5.

399 kr kostar det att förhandsboka just nu.

Här är länken om någon är intresserad

https://www.mediamarkt.se/sv/product/_lost-judgment-action-13...

Helt rätt tråd. Men aldrig hört om det? Vad är det för typ av spel?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Helt rätt tråd. Men aldrig hört om det? Vad är det för typ av spel?

Det är de som gör Yakuza spelens senaste tillskott. De började på en ny serie för några år sedan som kort o gott heter Judgement, detta är judgement 2 kan man säga.
De spelar väldigt lika yakua spelen, well, först gor det iaf. Men ny karaktär osv. man är en sorts privat detektiv nu istället för yakuza snubbe.
Första spelet var väldans roligt iaf. Det ligger förövrigt just nu på ps now.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd
Skrivet av SunShine:

Det är de som gör Yakuza spelens senaste tillskott. De började på en ny serie för några år sedan som kort o gott heter Judgement, detta är judgement 2 kan man säga.
De spelar väldigt lika yakua spelen, well, först gor det iaf. Men ny karaktär osv. man är en sorts privat detektiv nu istället för yakuza snubbe.
Första spelet var väldans roligt iaf. Det ligger förövrigt just nu på ps now.

Intressant! Kanske blir ett köp då för gillar yakuza.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Intressant! Kanske blir ett köp då för gillar yakuza.

Gillar du Yakuza spelen tror jag du kommer trivas som fisken i vattnet med judgement. Testa det i ps now om du är osäker. Går alltid o köpa en månad för 110 kr o spela igenom det Det är lät värt 100 kr det spelet. (+ du får tilgång till en hög till så klart på ps now)
Det är även med i den digitala sommar rean i ps store, då kostar det 270 har jag för mig.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd
Skrivet av SunShine:

Gillar du Yakuza spelen tror jag du kommer trivas som fisken i vattnet med judgement. Testa det i ps now om du är osäker. Går alltid o köpa en månad för 110 kr o spela igenom det Det är lät värt 100 kr det spelet. (+ du får tilgång till en hög till så klart på ps now)
Det är även med i den digitala sommar rean i ps store, då kostar det 270 har jag för mig.

Ok jo har haft ps now men det var bara för RDR1 jag skaffade det. Ville testa det för 2an var så bra. Ettan var grymt med faktiskt.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
https://www.backwards-compatible.com/

Kan meddela att jag fick hem massa spel idag. Begagnade PlayStation 4 spel av Watch Dogs: Legion, STAR WARS Jedi: Fallen Order, Spider-Man: Miles Morales som jag uppdaterade direkt till PlayStation 5 versioner utan problem. Fungerade precis som med FiFA 21 att du måste ha PS4 disc i när du lirar PS5 uppgraderingen.

Fick även hem Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition som precis har uppdaterats till att klara 4k/60fps i PS5an.
Väntar även på Rise of the Tomb Raider som borde komma imorgon. Hade varit guld om även det spelet hade uppdaterats till 4k i 60fps. Tyvärr är det bara 1080p om du vill lira i 60 frames.

Fick hem nyköpt InFamous: Second Son förra veckan som uppdaterats till att klara 4k/60fps i PS5an.
________________________________________________________________________________
Här har ni en GULD sida för PlayStation 5 ägare som visar hur hundratals spel presterar i olika lägen på PlayStation 5, PlayStation 4 och PlayStation 4 PRO.

https://www.backwards-compatible.com/

Find PlayStation 5 compatible games

Browse a database of 940 games to find backward compatible PS4 games to play, view optimisations for your console and more.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Kan meddela att jag fick hem massa spel idag. Begagnade PlayStation 4 spel av Watch Dogs: Legion, STAR WARS Jedi: Fallen Order, Spider-Man: Miles Morales som jag uppdaterade direkt till PlayStation 5 versioner utan problem. Fungerade precis som med FiFA 21 att du måste ha PS4 disc i när du lirar PS5 uppgraderingen.

Fick även hem Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition som precis har uppdaterats till att klara 4k/60fps i PS5an.
Väntar även på Rise of the Tomb Raider som borde komma imorgon. Hade varit guld om även det spelet hade uppdaterats till 4k i 60fps. Tyvärr är det bara 1080p om du vill lira i 60 frames.

Fick hem nyköpt InFamous: Second Son förra veckan som uppdaterats till att klara 4k/60fps i PS5an.
________________________________________________________________________________
Här har ni en GULD sida för PlayStation 5 ägare som visar hur hundratals spel presterar i olika lägen på PlayStation 5, PlayStation 4 och PlayStation 4 PRO.

https://www.backwards-compatible.com/

Find PlayStation 5 compatible games

Browse a database of 940 games to find backward compatible PS4 games to play, view optimisations for your console and more.

Vart köper du begagnade? Antar tradera? Jag köper alla mina spel digitalt. Jag vet att det är dyrare men det känns enklare. Cd-skivor är så 90-tal haha


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Vart köper du begagnade? Antar tradera? Jag köper alla mina spel digitalt. Jag vet att det är dyrare men det känns enklare. Cd-skivor är så 90-tal haha

Efter att jag beställde min PlayStation 5 på (RetroSpelButiken) i slutet av juni så började jag shoppa speltitlar därifrån. Även via deras ordinarie sajt (SpelButiken). Sedan har jag köpt via sajten (Spel och Sånt). Gillar fysisk spelmedia då jag oftast hittar de spelen billigare än digitalt. Sedan är det kanon att kunna låna ut till polare. Gillar att samla på spelen i hyllan. Till PC blir det dock bara digitalt. Har inte ens en optisk läsare i burken längre.

Ska testa på Tradera också o se vad man kan hitta där.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Efter att jag beställde min PlayStation 5 på (RetroSpelButiken) i slutet av juni så började jag shoppa speltitlar därifrån. Även via deras ordinarie sajt (SpelButiken). Sedan har jag köpt via sajten (Spel och Sånt). Gillar fysisk spelmedia då jag oftast hittar de spelen billigare än digitalt. Sedan är det kanon att kunna låna ut till polare. Gillar att samla på spelen i hyllan. Till PC blir det dock bara digitalt. Har inte ens en optisk läsare i burken längre.

Ska testa på Tradera också o se vad man kan hitta där.

I början när jag hade ps4 så köpte jag mycket skivor. Jag har dock sålt dom flesta och då använde jag tradera. Bland annat ett spel du köpt. Infamous. Jag sålde det för 400 om jag minns rätt för tyckte det var skit. Nä jag kör digitalt för då vet man att man kan spela spelen direkt när dom släpps. Miles har jag inte köpt ännu. Hade mycket räkningar denna månad så får vänta med det. Jag har ändå andra spel att spela.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Vart köper du begagnade? Antar tradera? Jag köper alla mina spel digitalt. Jag vet att det är dyrare men det känns enklare. Cd-skivor är så 90-tal haha

Nu är det faktiskt blu-ray och inte CD skivor så "tidigt 2000-tal" om jag får be! haha, kunde inte hålla mig!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

123
Skriv svar