youtube konstigt?

Avstängd
youtube konstigt?

Bara för mig youtube rutorna helt plötsligt är avlånga och små? Skit störigt

Edit: På vissa videor är det normalt igen

Gnällkuk
Skrivet av Levi:

Bara för mig youtube rutorna helt plötsligt är avlånga och små? Skit störigt

Edit: På vissa videor är det normalt igen

Vet inte riktigt vad du menar, men de införde ju någon ny formatstandard som jag sett ett fåtal videos använda. Mest har det väl varit trailers, eller var det något annat du tänkte på?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd
Skrivet av trickeh2k:

Vet inte riktigt vad du menar, men de införde ju någon ny formatstandard som jag sett ett fåtal videos använda. Mest har det väl varit trailers, eller var det något annat du tänkte på?

Nä, tror det var någon tillfällig bugg där fönstret var mindre än vanligt.

Medlem

Hur gör man för att få e-post från Youtube om att en kanal man prenumererar på har lagt upp en video? Youtube själva svarar inte när jag frågar. I avdelningen för prenumerationer har jag satt alla ringklockor till höger om kanalerna på högsta möjliga volym, bland mina inställningar för aviseringar har jag dragit alla reglage mot höger så att de är blåa, och en kanal jag "prennar" på har lagt upp en video efter vad jag gjort, men ändå får jag ingen avisering. Varför? Är det något jag missat att göra? Är de på Youtube så fokuserade på mobilappar att de struntar i persondatorer?

Skrivet av Johnny Clyde:

Hur gör man för att få e-post från Youtube om att en kanal man prenumererar på har lagt upp en video? Youtube själva svarar inte när jag frågar. I avdelningen för prenumerationer har jag satt alla ringklockor till höger om kanalerna på högsta möjliga volym, bland mina inställningar för aviseringar har jag dragit alla reglage mot höger så att de är blåa, och en kanal jag "prennar" på har lagt upp en video efter vad jag gjort, men ändå får jag ingen avisering. Varför? Är det något jag missat att göra? Är de på Youtube så fokuserade på mobilappar att de struntar i persondatorer?

Det ska räcka att trycka in "klockan", sedan får du notiser. Mail tror jag inte du ska få, då hade dom spammat ned sin egen e-mailtjänst varje gång det hände.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Johnny Clyde:

Hur gör man för att få e-post från Youtube om att en kanal man prenumererar på har lagt upp en video? Youtube själva svarar inte när jag frågar. I avdelningen för prenumerationer har jag satt alla ringklockor till höger om kanalerna på högsta möjliga volym, bland mina inställningar för aviseringar har jag dragit alla reglage mot höger så att de är blåa, och en kanal jag "prennar" på har lagt upp en video efter vad jag gjort, men ändå får jag ingen avisering. Varför? Är det något jag missat att göra? Är de på Youtube så fokuserade på mobilappar att de struntar i persondatorer?

Tror inte man kan få mail när det läggs upp en ny video, i Edge dock kan man följa kanaler och då får man en notis vilka som har lagt upp nytt material. Brukar vara en liten ikon till höger på adressfältet!

Medlem

Tycker hela youtube blivit tokigt, varför kan man inte längre kolla på YT om man inte är uppkopplad mot Wifi?
I hemmet går det bra men när tar med paddor/telefoner till ungarna när man skall ut och köra bil så kommer de upp felmeddande om att man inte har internet.
Är inloggad med konto men känns som där är något annat där skon klämmer?

Medlem
Skrivet av delli:

Tycker hela youtube blivit tokigt, varför kan man inte längre kolla på YT om man inte är uppkopplad mot Wifi?
I hemmet går det bra men när tar med paddor/telefoner till ungarna när man skall ut och köra bil så kommer de upp felmeddande om att man inte har internet.
Är inloggad med konto men känns som där är något annat där skon klämmer?

Inget jag märker alls på min Androidtelefon.

Går från Wifi hemma till 4G på bussen utan felmeddelanden.

1
Skriv svar