Trailern bekräftar – Starfield visas på E3!

Robot
Trailern bekräftar – Starfield visas på E3!

Det är dags för ett "Det händer!"

#bethesda, #e3-2021, #starfield, #xbox


Gnällkuk

Snyggt, Calle


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vilket scoop!

Ska bli ett riktigt spännande E3 i år.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av trickeh2k:

Snyggt, Calle

Ser på andra ställen att jag inte var först med denna spaning men hittade det utan yttre influenser.


signatur
Redaktör
Ponny

"Wait... one more thing"-citat confirmed.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag vill se en nominering till Guldspaden för det här utmärkta grävandet!

Dex
Medlem

Får hoppas att det blir någon gameplay denna gången! Vill se vad det blir för sorts spel nu

Medlem

*insert x-files theme music*


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Gnällkuk
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ser på andra ställen att jag inte var först med denna spaning men hittade det utan yttre influenser.

Nä, det var väl inte superbra gömt kanske men du hittade det relativt snabbt. Du är ju 40 snart så jag ger dig ändå 3/5 i betyg på skattjakten! ;>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Skrivet av trickeh2k:

Nä, det var väl inte superbra gömt kanske men du hittade det relativt snabbt. Du är ju 40 snart så jag ger dig ändå 3/5 i betyg på skattjakten! ;>

Calle
3
Bra
+
Skarpsynt och snabbtänkt
-
Snart 40
Det här betyder betygen på FZ

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:
Calle
3
Bra
+
Skarpsynt och snabbtänkt
-
Snart 40
Det här betyder betygen på FZ

Då är frågan, är Calle ett spel eller en produkt?
Och vad förväntas av honom egentligen?


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Skägg.
10 Chambers

signatur
Gnällkuk
Skrivet av Tomas Helenius:
Calle
3
Bra
+
Skarpsynt och snabbtänkt
-
Snart 40
Det här betyder betygen på FZ

Haha, guld!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Skrivet av Force:

Då är frågan, är Calle ett spel eller en produkt?
Och vad förväntas av honom egentligen?

https://i.imgur.com/4IkdvZc.png

Han är en maskin. Vi förväntar oss att han är Calle. Höga krav! Men han är ju Calle.


signatur
Ambassadör
Xbox

Master Chief? Det där är Noble Team...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Han är en maskin. Vi förväntar oss att han är Calle. Höga krav! Men han är ju Calle.

The Rabarber Man, om jag får be!

Calle Kent är bara hans civila alterego.

Redaktör
Skrivet av serdyllon:

The Rabarber Man, om jag får be!

Calle Kent är bara hans civila alterego.

Läste "Barber Man", did not compute.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Läste "Barber Man", did not compute.

Om man jobbar på en salong som är inriktad på rabarber, är man då en rabarberbarber?
Det låter som en väldigt bra titel.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Gnällkuk
Skrivet av Force:

Om man jobbar på en salong som är inriktad på rabarber, är man då en rabarberbarber?
Det låter som en väldigt bra titel.

Om han sedan är en stor rosa blob, då är han en Rabarberbarberbarbapappa!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Om han sedan är en stor rosa blob, då är han en Rabarberbarberbarbapappa!

Om han utöver det också pratar snabbt i takt till musik så är han en Rabarberbarberbarbapapparappare


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Gnällkuk
Skrivet av Force:

Om han utöver det också pratar snabbt i takt till musik så är han en Rabarberbarberbarbapapparappare

Du framstår i mina ögon som en fantastisk far, eller fadersämne!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Skrivet av Force:

Om han utöver det också pratar snabbt i takt till musik så är han en Rabarberbarberbarbapapparappare

Eminem, är det du?


signatur
1
Skriv svar