Resident Evil Village-producenten Peter Fabiano lämnar Capcom

Robot
Resident Evil Village-producenten Peter Fabiano lämnar Capcom

Och siktar istället mot stjärnorna hos Bungie.

#Capcom, #Evil-village, #Resident


Medlem

Tragiskt att lämna CapCom med sina intressanta spelserier för Bungie som har blivit såååå trååååkiga med sitt lootande Destiny..
____________________________________________________________________
"Om ni tycker att han känns lite extra bekant så är det nog för att Resident Evil 7-karaktären Peter Walken är modellerad efter honom."

Men gud, jag känner verkligen inte igen den RE7 karaktären. Och jag spelar om 7an just nu för 2a gången.

EDiT ::::::::::: Googlade. Jaha det är kamerateamet som spök-jagar i början på spelet då man med hjälp av ett VHS-band får uppleva dem i grå sunkig kvalite.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Tragiskt att lämna CapCom med sina intressanta spelserier för Bungie som har blivit såååå trååååkigamed sitt loot Destiny..
____________________________________________________________________
"Om ni tycker att han känns lite extra bekant så är det nog för att Resident Evil 7-karaktären Peter Walken är modellerad efter honom."

Men gud, jag känner verkligen inte igen den RE7 karaktären. Och jag spelar om 7an just nu för 2a gången.

Producenten som åker med kamerateamet på vhs-bandet.

1
Skriv svar