Ilskna Total War-fans recensionsbombar Three Kingdoms på Steam

Medlem
Skrivet av Solaris:

Kan förstå det. Jag har också några tankar om det, som när det finns en vettig anledning bakom, som i det här fallet, så tycker jag inte att det är omoget. Om vi bortser från att rösta med plånboken så är detta det enda sättet för konsumenter som redan har spenderat sina pengar på produkten, att protestera för det är väldigt lätt för utvecklare/utgivare att moderera sina egna plattformar såsom forum.

Håller nog med dig faktiskt. Steam brukar gå in o rensa när folk bombar spel, om jag minns rätt ^^

Medlem

Gick in och läste recensionerna och tycker väl de flesta negativa är fullt rimliga, rimligare än de hundratals positiva recensioner av användare som knappt startat spelet sett till speltid. Blir det "recensionsbombning" per automatik om många reagerar negativt eller antyds någon sorts samordnad pr-attack?

Creative Assembly var på glid redan med Rome 2 releasen. Sedan har det bara blivit värre. Girigheten lyser igenom med full kraft undantaget gratis-dlcet till Rome 2, det väger dock inte upp deras nuvarande företagsmodell ur konsumentperspektiv. Warhammer och allt därpå är fruktansvärt ytliga spel, undantaget 3K som de nu slutar patcha. Skit ska skit ha. Vill du läsa resten av inlägget kostar det nätta 29 euro, för 9 euro extra får du dessutom färg på texten.

12
Skriv svar