Vrålsnygga och svenska The Ascent får ray tracing och DLSS på PC

Robot
Vrålsnygga och svenska The Ascent får ray tracing och DLSS på PC

Mer neon, ultravåld och spårade strålar åt folket!

#Neon-giants, #The-ascent


Medlem

Finns det någon som lirat alpha/beta eller något ännu som kan säga om spelet är värd att köpa för coop delen?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Älskar estetiken i detta, kommer lätt testas vid release!

Medlem

Riktigt läckert detta!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Dex
Medlem

Hade helt missat detta. Ser ju riktigt kul ut! Detta får man följa lite närmre på release och se om det är så kul som det ser ut!

Inaktiv

Supertjusigt! Väldigt imponerande att det är gjort av endast ett dussin industriveteraner.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Finns det någon som lirat alpha/beta eller något ännu som kan säga om spelet är värd att köpa för coop delen?

Kommer till Gamepass dag 1 om du använder dig av det.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Kommer till Gamepass dag 1 om du använder dig av det.

Iofs bra, men jag använder inte det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hah, bra med spel som får raytracing-stöd, nu ska man bara vänta 5 år innan man får tag på ett grafikkort då.... ja' ä int' bitter

Medlem

Jävligt snyggt


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

NuZ
Testpilot

Twinstick shooters är en av mina favvo genrer <3


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Reagerade på hur mycket Snefer det var över estetiken, men det var ju inte så konstigt när det visade sig vara Tor Fricks studio som låg bakom detta Hade helt glömt namnet på studion och spelet de arbetade på. Spelet ser härligt skönt ut.

Medlem

Ska kolla in det här spelet lite mer. Kanske kan va nåt.

1
Skriv svar