Battlefield 2042 släpps 22 oktober!

Robot
Battlefield 2042 släpps 22 oktober!

Spelarantal, plattformar och allt du kan behöva veta i det här skedet.

#battlefield-2042


Medlem

Gillade trailern, titeln känns passande. Ingen reboot men ändå en vink mot BF1942. Skrattade till som attan vid flygplansscenen

Medlem

Lol de tog med en loop zook i trailen x)

Medlem

Jag är neutral tills jag får se gameplay, tror jag kommer att förköpa det. 🤔


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Det skulle göra sig som en långfilm. Väldigt snyggt och underhållande!
Och så skulle jag slippa spela.


signatur

autograph

Medlem

Jag såg just vad spelet kostar på Steam, men det kräver att man har Origin.
Förboka "Gold Edition" för att få extraprylar.
"Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me."? How many times have you been fooled by the same person before realizing it?

Battlefield 2042 - 59,99€
Battlefield 2042 Gold Edition - 89,99€
Battlefield 2042 Ultimate Edition - 109,99€


signatur

autograph

Medlem

Nej så besviken jag blev. Hade verkligen hoppats på ett realistiskt krig i nutid eller Vietnam eller kalla kriget. Mycket trist. Detta såg ut att tillfredsställa 10-åringar som är besatta av tokig action. Perkele.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Helt meningslöst att släppa en 5 min film.

Medlem
Skrivet av Andreas88:

Helt meningslöst att släppa en 5 min film.

Reveal Trailer

Gameplay Trailer kommer den 13:e Juni


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Mmmmmmmmm futuristiskt är bra men snälla lämna de gamla konsolerna efter er någon gång.

Ser ut som Battlefield så jag är nöjd.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Jag vill ha 2143, inte 2042....

Medlem
Skrivet av Meurik:

Reveal Trailer

Gameplay Trailer kommer den 13:e Juni

Ja, reveal trailers är ju helt meningslösa. 13 juni får vi hoppas på nåt bättre. Nu såg jag att det bara är multiplayer, så inget för mig tyvärr.

1
Skriv svar