Witcher-världar kolliderar! CD Projekt och Netflix bekräftar Witchercon i juli

Robot
Witcher-världar kolliderar! CD Projekt och Netflix bekräftar Witchercon i juli

Also: teaser från säsong två av Netflix-serien.

#cd-projekt-red, #netflix, #the-witcher, #witchercon


Medlem

Jag tvinga mig igenom säsong 1. Vilken sörja. Netflix standard är att lägga ner efter 2 säsonger.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Jag tvinga mig igenom säsong 1. Vilken sörja. Netflix standard är att lägga ner efter 2 säsonger.

De lägger ju inte ner om det är många som tittar och det var verkligen inget problem med säsong ett.

Medlem
Skrivet av vamp:

De lägger ju inte ner om det är många som tittar och det var verkligen inget problem med säsong ett.

Inga problem med skådisarna. Inga problem med monstren. Inga problem med källmaterialet. Men det där himla (igentligen något annat ord men internet censurerar det) hoppandet runt i tid och rum gjorde det helt orimligt. Självklart kommer jag titta på säsong 2.

Avstängd
Skrivet av Gustav Höglund:

Vilken trött kommentar. Har du något konkret att backa upp dina påståenden med, eller är "stor säkerhet" den berömda magkänslan som säger sitt?

Både och faktiskt, och magkänslan har nästan alltid rätt.. fattade snabbt att He-Man antagligen skulle fasas ut för She-Ra i nya serien som kommer, och det verkar som jag fått rätt där. Vet att (fantastiska) Nerdrotic tagit upp det, kommer inte ihåg exakt vilka hints man hade att gå på, men skulle absolut inte bli förvånad med tanke på det väldigt tråkiga klimatet som råder.

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=usMQgHwJopc har ingen timestamp tyvärr

Skägg.
10 Chambers

Rensat på käbbel. Kamma er.


signatur
1
Skriv svar