Starfield är mer "hardcore" än de rollspel Bethesda brukar göra idag

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

På tal om annat, eftersom Todd Howard är polare med Elon Musk så skulle de inte förvåna mig om han fått lite tips från den snubben om space.

Vore lite skoj om de fanns lite SpaceX easter eggs

Det är väl bättre att fråga forskare och experter än en affärsman? 🙂

Inaktiv

Vem fan litar på Todd Howards BS idag? :S

Medlem
Skrivet av anon_38597:

Vem fan litar på Todd Howards BS idag? :S

Medlem

När blev det coolt att hata Todd? Var det på grund av Fallout 76?

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

När blev det coolt att hata Todd? Var det på grund av Fallout 76?

Förstår inte i heller varför man ska hata honom...oavsett vad man tycker.


<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

När blev det coolt att hata Todd? Var det på grund av Fallout 76?

Vem har hatat?

Medlem

Om det stämmer blir man genuint intresserad. Gillar inte hur casual de senaste TES spelen är.

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

När blev det coolt att hata Todd? Var det på grund av Fallout 76?

Ser ingen som direkt hatar honom. Dock är det många som ogillar/inte litar på honom.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Ser ingen som direkt hatar honom. Dock är det många som ogillar/inte litar på honom.

Tänkte överlag på nätet, inte bara här. Sen kanske hat är ett starkt ord men hoppades att folk skulle förstå min poäng. Han har ju blivit en meme, men min fråga var genuin... Han ljög om Fallout 76? Nåt mer?

Medlem

Sist jag lyssnade på Todd skulle jag få en väska i canvas och inte i den billigaste av plast.

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Tänkte överlag på nätet, inte bara här. Sen kanske hat är ett starkt ord men hoppades att folk skulle förstå min poäng. Han har ju blivit en meme, men min fråga var genuin... Han ljög om Fallout 76? Nåt mer?

Han har ju ljugit en hel del både om Oblivion och Skyrim innan de skulle släppas. AI:n i Oblivion är ett bra exempel och i fallet Skyrim så minns jag hur han berättade att man t.ex skulle kunna kunna bränna ner sågverk och sedan skulle hela byns ekonomi påverkas utav det. Fanns inget spår av något sånt i spelet när det släpptes.

Sen kan man ju diskutera om det är lögner eller helt enkel bara grejer dom inte lyckades få in i spelen innan release, men jag väljer att ta allt han säger med en stor nypa salt.

Medlem

Hardcore är kod för "Det kommer vara riktat till minsta gemensamma nämnaren som vanligt men om vi säger det får vi mindre preorders".

Medlem

Angående releasedatumet och att de avslöjar det så långt innan och när man inte ens sett nåt vettigt från spelet... Är väl bara det coola datumet som fått de att gå ut med det?

Medlem

En sak jag lärt mig över alla dessa åt är att man ska aldrig lita på denna karl säger. Jag hatar inte här, utan går endast på tidigare uttalanden och upplevelser.

Han skulle kunna säga vad tusan som helst i en intervju men jag skulle inte lita på ett enda ord, det är bara säljsnack eller rent ordbajseri. När han säger hardcore så kanske han menar en sån pass liten obetydande beståndsdel av spelet som är "hardcore" så att man inte ens märker av det. Allt för att kunna tilltala den skaran spelare att förhandsköpa spelet, och sedan blir missnöjda när de inser att det inte stämmer på det stora hela.

Med det sagt så ser jag fram emot detta spel och det ska bli riktigt kul att få bilda sig sin egna uppfattning om det utan att behöva ta Todds skitsnack för det.


Take this under advisement, jerkweed!

PC-spelare
Dator: Asus Prime X470-PRO, Ryzen 2600X, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Är försiktigt peppad inför det här. "Skyrim i rymden" - ja, tack!

Håller helt och hållet med, eller inte, byt bara ut ordet "försiktigt" mot "otroligt" så är jag med!
Älskar hypen kring spel, svårt att förstå de som blir så oerhört besvikna när det inte lever upp till förväntningarna. Vilken värld lever de i? Komiskt minst sagt. Att tro på allt som sägs varenda gång? Sedan pricka av varenda checkpoint, jämföra på pixelnivå trailern mot färdigt spel. Varenda gång. Komiskt.


6800XT|5600X

eld
Medlem
Skrivet av Påskmust:

Han har ju ljugit en hel del både om Oblivion och Skyrim innan de skulle släppas. AI:n i Oblivion är ett bra exempel och i fallet Skyrim så minns jag hur han berättade att man t.ex skulle kunna kunna bränna ner sågverk och sedan skulle hela byns ekonomi påverkas utav det. Fanns inget spår av något sånt i spelet när det släpptes.

Sen kan man ju diskutera om det är lögner eller helt enkel bara grejer dom inte lyckades få in i spelen innan release, men jag väljer att ta allt han säger med en stor nypa salt.

Ingen kommer ju ihåg alla de saker han sa som faktiskt kom med i spelet, men folk kommer fortfarande minnas detaljer om radiant AI såhär 17 år senare.

En nypa salt som sagt, mycket han säger brukar folk missförstå, mycket annat är saker i utveckling som klipps bort på grund av tidsbrist eller att det inte funkar bra för spelet.

När han säger att du kan klättra upp för det där mytomspunna berget borta i horizonten, så är det nog inte bäst att föreställa sig med klättringsutrustning och rep, men istället anta att han menar att berget inte är en backdrop utan en del av världen.

Skrivet av smuts:

Han skulle kunna säga vad tusan som helst i en intervju men jag skulle inte lita på ett enda ord, det är bara säljsnack eller rent ordbajseri. När han säger hardcore så kanske han menar en sån pass liten obetydande beståndsdel av spelet som är "hardcore" så att man inte ens märker av det. Allt för att kunna tilltala den skaran spelare att förhandsköpa spelet, och sedan blir missnöjda när de inser att det inte stämmer på det stora hela.

"a bit more hardcore"

Men ja, folk kommer ju komma ihåg det i åratal efter att det inte blev så hardcore som de nu föreställer sig, "ännu en lögn av todd!"

Medlem

Så länge dom inte visar gameplay då lär det vara långt kvar. Ett datum om ett och ett halvt år känns mest som en gissning. Kan å andra sidan bli ett GOTY om dom lyckas med ambitionerna.


The legacy -

Master system - Mega drive - Dreamcast - Nes - Snes - N64 - Gamecube - Wii - Switch - Switch lite - Game boy - Game boy color - Game boy advance - 3DS - PS1 - PS3 - PS4 - PS5 - Vita - Xbox 360 - Xbox series x.

Medlem

Tror många är färdiga med Todd Howard.

Medlem

Det snackas väldigt mycket om det här spelet men ingen verkar veta vad det är? Trailern var iaf helt ointressant väntar på gameplay innan jag kliver ombord på hyper tåget.

eld
Medlem
Skrivet av Rhymst:

Det snackas väldigt mycket om det här spelet men ingen verkar veta vad det är? Trailern var iaf helt ointressant väntar på gameplay innan jag kliver ombord på hyper tåget.

skyrim/bethesdas fallout i rymden i princip, tror det blir ganska lätt att föreställa sig hur det kommer vara om man går efter det:

Medlem
Skrivet av eld:

Ingen kommer ju ihåg alla de saker han sa som faktiskt kom med i spelet, men folk kommer fortfarande minnas detaljer om radiant AI såhär 17 år senare.

En nypa salt som sagt, mycket han säger brukar folk missförstå, mycket annat är saker i utveckling som klipps bort på grund av tidsbrist eller att det inte funkar bra för spelet.

När han säger att du kan klättra upp för det där mytomspunna berget borta i horizonten, så är det nog inte bäst att föreställa sig med klättringsutrustning och rep, men istället anta att han menar att berget inte är en backdrop utan en del av världen.

"a bit more hardcore"

Men ja, folk kommer ju komma ihåg det i åratal efter att det inte blev så hardcore som de nu föreställer sig, "ännu en lögn av todd!"

Det är helt okej att du gång på gång vill försvara Bethesda/Zenimax och/eller Todd Howard, däremot är jag lite nyfiken på varför. Det kan väl inte komma som en överraskning att vissa av deras senaste releaser inte mottagits särskilt väl? (Märktes i viss mån på Fallout 4 (användaromdömen), och än mer på Fallout 76.)

Vissa saker Howard uttryckt är rent galna, att som representant för en utvecklare som gör AAA-spel häva ur sig "it just works" (Todd Howard om Fallout 4s Settlement-system, under E3 innan spelets release) är inte rimligt, det finns alldeles för mycket i så komplex kod som ett spel, inte minst ett open-world RPG, som kan skita sig för att någon sansad inblandad individ ska komma på tanken att uttrycka något sådant. Samma sak med det där "see that mountain? you can climb that" - ska man häva ur sig så väldigt tydliga saker bör man vara säker på att de också stämmer, och kommer att stämma även senare i releasecykeln.

Detta är saker som givetvis påverkar hans trovärdighet för många, det är väl inte så konstigt? Det innebär inte heller att folk hatar på människan, bara att de tar det han säger med en skopa salt. Och med de senaste releaserna i färskt minne så är det väl ändå inte så underligt att många är skeptiska?

Återigen vill jag poängtera - det är helt okej att vi tycker olika, jag säger absolut inte att du inte får försvara eller stå bakom så väl Bethesda/Zenimax som Todd Howard, eller de val och uttalanden de gjort. Men vi är nog några stycken som med (vad jag upplever) ganska god grund inte gör detsamma.

eld
Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Det är helt okej att du gång på gång vill försvara Bethesda/Zenimax och/eller Todd Howard, däremot är jag lite nyfiken på varför. Det kan väl inte komma som en överraskning att vissa av deras senaste releaser inte mottagits särskilt väl? (Märktes i viss mån på Fallout 4 (användaromdömen), och än mer på Fallout 76.)

Fallout 76 var ju absolut en katastrof vid launch, Fallout 4 är ju ett om inte deras bästa säljande spel med helt okej betyg (84 på metacritic) men personligen så tycker jag det spelet hade otroligt bättre system än föregångaren, men sämre rollspelande. Det kändes mer som en survival-sandlåda än ett rpg.

Skrivet av PeTTs0n:

Vissa saker Howard uttryckt är rent galna, att som representant för en utvecklare som gör AAA-spel häva ur sig "it just works" (Todd Howard om Fallout 4s Settlement-system, under E3 innan spelets release) är inte rimligt, det finns alldeles för mycket i så komplex kod som ett spel, inte minst ett open-world RPG, som kan skita sig för att någon sansad inblandad individ ska komma på tanken att uttrycka något sådant.

De hade Inte byggt motorn för att kunna ha settlement system eller bygga hus, men på grund av att så många objekt är dynamiska och inte inbakade så kunde de, genom en sen addition, lägga till husbyggande.

"It just works" refererar till just detta, att de kunde låta spelaren ploppa in en vägg i spelet och att det bara fungerade rakt av. De byggde hela det systemet utan att behöva anpassa motorn.

Men nu har ju memet "it just works" applicerats på hela spelet, det är ju såklart att hela spelet inte fungerar utan problem, det är ju ett bethesda-spel!

Skrivet av PeTTs0n:

Samma sak med det där "see that mountain? you can climb that" - ska man häva ur sig så väldigt tydliga saker bör man vara säker på att de också stämmer, och kommer att stämma även senare i releasecykeln.

Har jag redan poänterad som sagt, de flesta bergen i skyrim är ju tillgängliga för utforskning, de är inte backdrop, de är där i världen.

Skrivet av PeTTs0n:

Detta är saker som givetvis påverkar hans trovärdighet för många, det är väl inte så konstigt? Det innebär inte heller att folk hatar på människan, bara att de tar det han säger med en skopa salt. Och med de senaste releaserna i färskt minne så är det väl ändå inte så underligt att många är skeptiska?

Återigen vill jag poängtera - det är helt okej att vi tycker olika, jag säger absolut inte att du inte får försvara eller stå bakom så väl Bethesda/Zenimax som Todd Howard, eller de val och uttalanden de gjort. Men vi är nog några stycken som med (vad jag upplever) ganska god grund inte gör detsamma.

Vill gärna att folk ska minnas det han faktiskt överdrev en hel del, och inte bara kopiera allt som internet sagt. Till slut så minns ju ingen vad som faktiskt är hittepå eller riktigt.

Backa upp påståenden med fakta, prata gärna om den där värdelösa väskan till fallout-76 hjälmen, prata gärna om buggarna i spelet som de fortfarande inte tagit hand om, sånt är på riktigt!

Sen att vi ska tillåta spelutvecklare prata lite mer öppet om sina spel under utveckling, och inte ta allt som satt i sten.

Medlem
Skrivet av eld:

Har jag redan poänterad som sagt, de flesta bergen i skyrim är ju tillgängliga för utforskning, de är inte backdrop, de är där i världen.

I vääldigt många openworld spel så kommer du se stora berg du aldrig kan komma i närheten av.

Det är fortfarande en viss skillnad i att klart och tydligt hävda "you can climb that" och "that is an object rendered in full scale in-engine", vilket hade varit bra mycket mer sanningsenligt, och det hade inte skapat pinsamheter på samma sätt när det sen inte stämmer.

Skrivet av eld:

Sen att vi ska tillåta spelutvecklare prata lite mer öppet om sina spel under utveckling, och inte ta allt som satt i sten.

Mnja, jag håller med å ena sidan, och å andra absolut inte - om inte utvecklare behöver ta något ansvar för vad de utlovar så kommer vi in på diskussionen som fortgick i Playstation-tråden där beslutet att plocka ner CP2077 från deras affär kommer på tal.

Det blir en svår gränsdragning om det inte går att hålla utvecklare ansvariga överhuvudtaget, samtidigt som varenda lösa floskel tidigt i en utvecklingscykel inte kan innebära löften satta i sten heller. Problemet jag personligen upplever med Todd är att han är alldeles för tydlig alldeles för tidigt i utvecklingen av spel. Att i princip rena drömmar framställs som att "så här kommer du kunna göra".

Det är bra mycket lättare att haka upp sig på väldigt otvetydiga uttalanden kontra lite mer lösa sådana, och jag tycker själv han borde vara mer ödmjuk i sin framtoning. "Our goal is to provide the means for you to climb most mountains you can see in the view here" hade i mina ögon varit VÄLDIGT mycket bättre än "you can climb that".

Skrivet av eld:

De hade Inte byggt motorn för att kunna ha settlement system eller bygga hus, men på grund av att så många objekt är dynamiska och inte inbakade så kunde de, genom en sen addition, lägga till husbyggande.

"It just works" refererar till just detta, att de kunde låta spelaren ploppa in en vägg i spelet och att det bara fungerade rakt av. De byggde hela det systemet utan att behöva anpassa motorn.

Ironiskt nog är ju det där med "dynamisk spelmotor" lite av en floskel i sig, de flesta moderna spelmotorer sedan ett ganska bra tag tillbaka är förhållandevis dynamiska - där ex. objekt kan integreras tämligen sömlöst. Sedan är det en massa saker som är beroende av dessa för att de ska fungera, så jag köper fortfarande inte hans "it just works"-uttalande, för det är verkligen inte så enkelt. (Testat att bygga settlements i FO4 någon gång? Objekt-kollisioner, fästytor/hur objekt interagerar med varandra o.s.v. - jag vill inte kalla det "it just works", direkt.)

Däremot har du en poäng i att det blir lite trist att bara älta ett fåtal citat också - samtidigt är han en väldigt publik figur, och PR är en stor del av hans arbete (annars hade Bethesda/Zenimax inte gett honom rollen att representera dem och deras produkter offentligt), och då får han också vara beredd på att bli kritiserad för det.

Skrivet av eld:

Fallout 76 var ju absolut en katastrof vid launch, Fallout 4 är ju ett om inte deras bästa säljande spel med helt okej betyg (84 på metacritic) men personligen så tycker jag det spelet hade otroligt bättre system än föregångaren, men sämre rollspelande. Det kändes mer som en survival-sandlåda än ett rpg.

Samtidigt är det en nedåtgående kurva jämfört med tidigare spel i serien, samt även Elder Scrolls, inte minst vad gäller användarbetyg.

eld
Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Det är fortfarande en viss skillnad i att klart och tydligt hävda "you can climb that" och "that is an object rendered in full scale in-engine", vilket hade varit bra mycket mer sanningsenligt, och det hade inte skapat pinsamheter på samma sätt när det sen inte stämmer.

Alltså om vi ska vara supertekniska så kan du ju hoppa upp på vartenda berg i hela spelet, även de där utvecklarna inte riktigt tänkt att du skulle göra det, gärna med en häst också.

Poängen är väl att man ska sluta hitta fel i varje uttalande en spelutvecklare gör, för då blir man lätt besviken, går att peka hål i allt.

I det stora hela så fick ju folk upplevelsen de försökte sälja där, bergen du såg i horisonten var ställen du säkert skulle hitta saker på, och spelet gav dig många anledningar till att besöka dom.

Skrivet av PeTTs0n:

Mnja, jag håller med å ena sidan, och å andra absolut inte - om inte utvecklare behöver ta något ansvar för vad de utlovar så kommer vi in på diskussionen som fortgick i Playstation-tråden där beslutet att plocka ner CP2077 från deras affär kommer på tal.

Det blir en svår gränsdragning om det inte går att hålla utvecklare ansvariga överhuvudtaget, samtidigt som varenda lösa floskel tidigt i en utvecklingscykel inte kan innebära löften satta i sten heller. Problemet jag personligen upplever med Todd är att han är alldeles för tydlig alldeles för tidigt i utvecklingen av spel. Att i princip rena drömmar framställs som att "så här kommer du kunna göra".

Jo, absolut, men det finns ju en balans där, i det stora hela har ju de lyckats leverera det som de lovat till den stora majoriteten i något som skyrim.

Cyberpunk är ju en stor situation som är jobbig oavsett om de visat något eller inte.

Skrivet av PeTTs0n:

Det är bra mycket lättare att haka upp sig på väldigt otvetydiga uttalanden kontra lite mer lösa sådana, och jag tycker själv han borde vara mer ödmjuk i sin framtoning. "Our goal is to provide the means for you to climb most mountains you can see in the view here" hade i mina ögon varit VÄLDIGT mycket bättre än "you can climb that".

Yep, men en stor checklist under en presentation är ju inte så väldigt sexigt, ibland får man leverera hype-lines som i det stora hela är korrekta.

"you can climb that" är ju långt från det värsta han sagt, så det är ju en konstig sak att haka upp sig på.

Det enda alternativet för att undvika säga något som kanske inte slutar upp i spelet skulle vara att inte prata om spelet alls, och det är lite tråkigt.

Medlem
Skrivet av eld:

Alltså om vi ska vara supertekniska så kan du ju hoppa upp på vartenda berg i hela spelet, även de där utvecklarna inte riktigt tänkt att du skulle göra det, gärna med en häst också.

Poängen är väl att man ska sluta hitta fel i varje uttalande en spelutvecklare gör, för då blir man lätt besviken, går att peka hål i allt.

I det stora hela så fick ju folk upplevelsen de försökte sälja där, bergen du såg i horisonten var ställen du säkert skulle hitta saker på, och spelet gav dig många anledningar till att besöka dom.

Som sagt, jag kan se båda sidorna i att det blir rätt tråkigt med floskler som egentligen inte betyder någonting, men å andra sidan även med saker som blir löften som kan anses ouppfyllda. Personligen tycker jag inte Todd Howard är särskilt duktig på att hantera den balansgången, men visst, vi behöver inte tycka lika i det.

Skrivet av eld:

Jo, absolut, men det finns ju en balans där, i det stora hela har ju de lyckats leverera det som de lovat till den stora majoriteten i något som skyrim.

Cyberpunk är ju en stor situation som är jobbig oavsett om de visat något eller inte.

Den där balansgången är verkligen intressant, och frågan är om det är något som ändrats över tid - om konsumenter/gamers är mer nitiska i dag? Om utvecklare lovar (eller "lovar", beroende på hur vi nu definierar det) mer? Om förväntningarna antingen skruvas upp för mycket av medveten hypeuppbyggnad, eller om vi blir bortskämda med vissa aspekter som fungerat bra i tidigare spel?

Skrivet av eld:

Yep, men en stor checklist under en presentation är ju inte så väldigt sexigt, ibland får man leverera hype-lines som i det stora hela är korrekta.

"you can climb that" är ju långt från det värsta han sagt, så det är ju en konstig sak att haka upp sig på.

Det enda alternativet för att undvika säga något som kanske inte slutar upp i spelet skulle vara att inte prata om spelet alls, och det är lite tråkigt.

Med risk för att låta lite tjatig, den balansgången tycker jag inte att Todd Howard fixar, och värre uttalanden rättfärdigar inte något. Sen tycker jag lite synd om honom, för han har passion och visioner, och han har skapat mästerverk genom åren.

Jag tror dock fortfarande att det faktiskt är bra att lägga in saker som "our goal is...", "our team is working hard to...", "we want to..." när man pratar om delar i spel, inte minst tidigt i en utveckling - det visar att de arbetar mot något tydligt, men att det samtidigt inte är satt i sten att det kommer vara så. Det visar också en ödmjukhet inför hur komplext det är att utveckla AAA-spel i dagens läge.

Nåväl, personligen färgar väl Fallout 76 mig fortfarande, ett spel som i mina ögon, på många sätt, var, och fortfarande är, en katastrof.
Bethesda behöver leverera ett *väldigt* bra spel innan de vinner tillbaka mitt förtroende och sitt anseende i mina ögon.

Skribent
Skrivet av miffot:

Skeptiskt, kan bli bra, men tror det komemr vara klassiska "över hypeeeeeee" Trasigt av buggar ofärdiga saker, men återstår se.

När de knappt hajpar det själv så känner jag att vi spelare som hajpar det får skylla oss själva lite


"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av miffot:

Skeptiskt, kan bli bra, men tror det komemr vara klassiska "över hypeeeeeee" Trasigt av buggar ofärdiga saker, men återstår se.

Exakt som elden ring. Kommer bli samma där.

Medlem
Skrivet av denza:

Exakt som elden ring. Kommer bli samma där.

Du är inte särskilt rolig på fest, va?

eld
Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Som sagt, jag kan se båda sidorna i att det blir rätt tråkigt med floskler som egentligen inte betyder någonting, men å andra sidan även med saker som blir löften som kan anses ouppfyllda. Personligen tycker jag inte Todd Howard är särskilt duktig på att hantera den balansgången, men visst, vi behöver inte tycka lika i det.

Den där balansgången är verkligen intressant, och frågan är om det är något som ändrats över tid - om konsumenter/gamers är mer nitiska i dag? Om utvecklare lovar (eller "lovar", beroende på hur vi nu definierar det) mer? Om förväntningarna antingen skruvas upp för mycket av medveten hypeuppbyggnad, eller om vi blir bortskämda med vissa aspekter som fungerat bra i tidigare spel?

Med risk för att låta lite tjatig, den balansgången tycker jag inte att Todd Howard fixar, och värre uttalanden rättfärdigar inte något. Sen tycker jag lite synd om honom, för han har passion och visioner, och han har skapat mästerverk genom åren.

Jag tror dock fortfarande att det faktiskt är bra att lägga in saker som "our goal is...", "our team is working hard to...", "we want to..." när man pratar om delar i spel, inte minst tidigt i en utveckling - det visar att de arbetar mot något tydligt, men att det samtidigt inte är satt i sten att det kommer vara så. Det visar också en ödmjukhet inför hur komplext det är att utveckla AAA-spel i dagens läge.

Nåväl, personligen färgar väl Fallout 76 mig fortfarande, ett spel som i mina ögon, på många sätt, var, och fortfarande är, en katastrof.
Bethesda behöver leverera ett *väldigt* bra spel innan de vinner tillbaka mitt förtroende och sitt anseende i mina ögon.

Näe alltså alla har ju sina egna åsikter runt bethesdas spel, Oblivion var väl värst för mig själv, men det verkar ändå vara mångas favorit, Daggerfall är väl det som jag gillade mest!

Det som pajjade fallout 76 för mig var väl det att deras service-tänk förstörde alla möjligheter för privata servrar med moddar och alla de fantastiska möjligheterna som hade kunnat funnits där. Spelet är idag ändå rätt helt okej, men inte direkt en fantastisk fallout-upplevelse.

Skyrim för mig var ett tydligt uppåt efter Oblivion, och första gången de började växa upp lite i det visuella.

I det stora hela så tror jag många har mer positivt än negativt att hämta från bethesda-spelen, men många låser fast sig så hårt vid det som de inte gillar att det i princip förstör hela upplevelse, lite som jag själv gjorde med Oblivion. Kunde inte fortsätta spela _enbart_ på grund av de levlade fienderna.

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

På tal om annat, eftersom Todd Howard är polare med Elon Musk så skulle de inte förvåna mig om han fått lite tips från den snubben om space.

Vore lite skoj om de fanns lite SpaceX easter eggs

Elon Musk är den största pengarbubblan i historien tror jag,har Todd Howard med den göken att göra lär spelet bli katastrof.

123
Skriv svar