Kolla på Nintendo Direct med FZ!

Robot
Kolla på Nintendo Direct med FZ!

En Uppesittarkväll Hemmasittarkväll med Mario och gänget - Försnack från 17:45

#e3-2021, #nintendo


Kontot avslutas

Vi kanske får veta det riktiga namnet på uppföljaren till Breath of the Wild.
Någon ”Zelda: 3D All-Stars” eventuellt är det ju många som hoppas på när man kollar på nätet så vem vet.


signatur

ゼルダの城

Kontot avslutas

Metroid?
Donkey Kong? (Tror att det Donkey Kong spelet som ni har berättat om att det ryktats om kan visas upp pga att DK firar 40 år)


signatur

ゼルダの城

Nån chans att dom visar upp den ryktade Pro:n?

Kontot avslutas
Skrivet av hoppalängdhopp:

Nån chans att dom visar upp den ryktade Pro:n?

Som det står så är det fokus på spelen till Switch så vi kommer nog tyvärr inte få se någon konsol.

Jag kan tänka mig att om det skulle stämma med att nästa Switch släpps i September så kommer Nintendo visa upp den någonstans i slutet av juni eller under juli tror jag.

Själv är jag skeptisk eftersom det är problem att tillverka tillräckligt många PS5 och Xbox Series X/S. Så då tror jag mer på att Nintendo kommer vänta till nästa år.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Vi kanske får veta det riktiga namnet på uppföljaren till Breath of the Wild.
Någon ”Zelda: 3D All-Stars” eventuellt är det ju många som hoppas på när man kollar på nätet så vem vet.

OM Zelda: 3D All-Stars köper jag en Switch direkt. No doubt about it.

Redaktör
Skrivet av ZeldasCastle:

Som det står så är det fokus på spelen till Switch så vi kommer nog tyvärr inte få se någon konsol.

Jag kan tänka mig att om det skulle stämma med att nästa Switch släpps i September så kommer Nintendo visa upp den någonstans i slutet av juni eller under juli tror jag.

Själv är jag skeptisk eftersom det är problem att tillverka tillräckligt många PS5 och Xbox Series X/S. Så då tror jag mer på att Nintendo kommer vänta till nästa år.

Jag är på din linje: svårt att se att ytterligare en aktör släpper hårdvara nu när vi inte ser nåt slut på kompoentbristen. Men vem vet, projektet kanske varit igång länge och är svårt att skjuta fram.


signatur
Medlem

Inga tyngre titlar kommer visas upp om man ska gå på twitter men man kan hoppas


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Vill gärna se nya Metroid/Zelda, är nog enda jag vill se från Nintendo. Hoppas de inte är allt för långt i framtiden.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gaara:

Vill gärna se nya Metroid/Zelda, är nog enda jag vill se från Nintendo. Hoppas de inte är allt för långt i framtiden.

Det blir lotto, därför vi inte gick all in med en uppesittarkväll.


signatur
Medlem

Något nytt och bra till Switchen hade inte varit fel nu när man börjar känna sig rätt så klar med Monster Hunter Rise! Kanske ett nytt Metroid? Eller t.o.m ett nytt Mario?
Zelda är man inte lika taggad på då man förstått att de kommer att köra vidare på BotW-konceptet, men hoppas på att bli positivt överraskad ändå.

Kontot avslutas
Skrivet av Notumforce:

Inga tyngre titlar kommer visas upp om man ska gå på twitter men man kan hoppas

Så om det stämmer så kan man glömma att man får se Zelda Breath of the Wild Sequel eller Metroid Prime 4 alltså.

Kanske inte så konstigt heller, Nintendo vill väl att spelen ska vara lite mer färdiga innan de visar upp dessa spel igen.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Jag vill se ett Donkey Kong Country.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Wow, hade inte väntat mig ett nytt Metroid...i 2D

Medlem

Game and watch med Zelda collection, något scalpers lär köpa upp allihopa så det inte går att få tag på till butikspris...

Kontot avslutas

2016 och 2016 satsades det på NES och SNES.
2020 och 2021 satsas det på Game & Watch

Ja, det skulle vara kul att ha Game & Watch: The Legend of Zelda 35th Anniversary i min samling


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar