Cyberpunk 2077 patchat

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Jag hoppas att vi snart får lite mer information om DLC-paket och expansioner! Att reparera och polera de olika versionerna av grundspelet tar så klart prio, men jag vill så gärna sätta tänderna i ett nytt Night City-äventyr.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Avstängd
Skrivet av Gustav Höglund:

Jag hoppas att vi snart får lite mer information om DLC-paket och expansioner! Att reparera och polera de olika versionerna av grundspelet tar så klart prio, men jag vill så gärna sätta tänderna i ett nytt Night City-äventyr.

Jag antar att det inte finns new game plus ännu som witcher 3 hade?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Började lira CyberPunk 2077 i början på januari och hade väldigt skoj med spelet trots buggar. Personligen stör jag mig inte så mycket på buggar i spel vilket är tur. Fantastisk story o uppdrag och Night City var mäktigt att utforska med sina otroligt detaljerade områden o ghetton. Kabuki och Japan Town var sjukt mäktiga och arkitekturen var imponerande att åskåda. Det osade verkligen sci-fi, neon o framtid i spelet.
______________________________________________________________
Helt klart nöjd med köpet. Betyg: 9.5 av 10. FZ style: 4.5 av 5.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av breahl:

Jag antar att det inte finns new game plus ännu som witcher 3 hade?

Inte senast jag kollade! Det var ju också den sista biten gratis-DLC vi fick till Witcher 3, nästan exakt tre månader efter release.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Jag köpte spelet vid release och körde på PS5, kom aldrig över en timma gameplay utan en krasch, och hittade dessutom flera platser där jag kunde garantera krasch om jag passerade, bl.a utanför ens egen lägenhet. Tydligen så ska det nu fungera att spela utan att krascha, men ehh, det dog stenhårt för mig. Har spelet dom flesta större spel som "ska ha varit trasiga" vid release men aldrig upplevt den här mängden krascher, nästan så att jag kan räkna antalet krascher på fingrarna under tidigare spelupplevelser (OBS jag kör nästan bara på konsol). Så jag väntar gärna in alla lovade dlc och uppdateringar + PS5 update innan jag ger det en ny chans.

Har inga tvivel om att det är ett fantastiskt spel, men deras lansering är för mig den sämsta under mina 31 år.

Medlem
Skrivet av Striva:

Vad är det du ens försöker få sagt, du hade inte många problem med spelet?
Vill du ha ett pris eller ska jag gratta dig?

Tyvärr var jag med i början och vet dessvärre vad jag pratar om. Det låter som du kanske borde läsa på dig lite.

Mitt problem är att du förskönar och ljuger om kvaliten förr.

Avstängd
Skrivet av SouthDX:

Jag köpte spelet vid release och körde på PS5, kom aldrig över en timma gameplay utan en krasch, och hittade dessutom flera platser där jag kunde garantera krasch om jag passerade, bl.a utanför ens egen lägenhet. Tydligen så ska det nu fungera att spela utan att krascha, men ehh, det dog stenhårt för mig. Har spelet dom flesta större spel som "ska ha varit trasiga" vid release men aldrig upplevt den här mängden krascher, nästan så att jag kan räkna antalet krascher på fingrarna under tidigare spelupplevelser (OBS jag kör nästan bara på konsol). Så jag väntar gärna in alla lovade dlc och uppdateringar + PS5 update innan jag ger det en ny chans.

Har inga tvivel om att det är ett fantastiskt spel, men deras lansering är för mig den sämsta under mina 31 år.

Många som haft bra upplevelser på PS5 med. Men jag tror sådant ska vara fixat nu. Ska själv köpa det till PS5 i slutet av denna månad.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Mitt problem är att du förskönar och ljuger om kvaliten förr.

Tyvärr gör jag inte det men om du vill tro något annat får du gärna göra det.

Medlem

Riktigt botten napp spel detta.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Tekniskt sett har du ju fel. Om spelet är dåligt på grund av buggar, och personen inte fick buggar, så är ju spelet bra för henom.

Tveksamt att buggar är folks enda problem med spelet dock.

Så länge det fick bättre betyg än GTA 5 samtidigt lite bättre och roligare spel så hamnar Cyberpunk bland top 10 of all time vilket ändå är mäktigt tanke på miljoner spel där ute sen 50år tbx. Varför det fick dåligt betyg trots 10p av 10 möjliga var ju pga buggarna
vilket blev fixat till slut. Spela det vid relase på ps5 och upplevde endast 4 buggar av 40 tim jag la på spelet vilket är MVG.

Medlem
Skrivet av anon_319967:

Ganska less på att höra folk snacka skit om Cyberpunk 2077 pga av buggar. Alla spel jag spelat som inte skapats av Nintendo har haft buggar känns det som. Till och "Remastered" och "Game of the year" utgåvor tycks bugga loss för mig. Den värsta buggen av dem alla är spelkrasch eller bugg som kräver total omstart. Witcher 3 GOTY (Game of the year versionen) brukar krascha sådär var 25e timma för mig. Det har blivit sådär 7-8 gånger för jag har spelat det spelet till döds 😊. RAGE 2 som jag spelar mycket nu förtiden tycks krascha ur spelet varannan timma, jag har i alla fall slutat räkna på fingrarna. Cyberpunk 2077 har jag spelat 170 timmar och 22 minuter (enligt GOG Galaxy). Det har kraschat en (1) enda gång för mig. SJUKT STABILT SPEL.

Visst är det småbuggigt och lite värre buggar måste man gå ut i huvudmenyn och ladda om ett spel för att fixa. MEN, det är utan tvekan ett av det BÄSTA spel som gjorts. Så sjukt mycket story, detaljer, kärlek och engagemang som lagts på detta spel är helt otroligt. Och ni som snackar skit om detta spel - många som inte ens spelat det - förleder ju folk. Cyberpunk 2077 är roligt att spela och detta säger jag inklusive buggar. Buggarna gör inte spelet roligare, men det är roligt likt förbannat. Så vill ni har roligt: spela Cyberpunk 2077.

Jag pratar dock inte om buggar. Jag kände mig lurad på så sätt att spelet jag fått se i promos, gameplay vids, intervjuer osv, var inte i närheten av spelet jag spelade. "Du ska kunna göra detta, Night City är den mest realistiska staden i ett spel någonsin, alla NPCs har sitt eget liv, beroende på dag och natt så ändras sättet hur människor lever i Night City, biljakter kommer finnas, alla gäng är unika och har egna stories, alla dina val har konsekvenser, life paths ändrar helt på spelet, rpg element överallt" osv. Inget av detta bland så mycket mer fanns övh inte i spelet.

Alltså, för mig kändes det som 70% av allt som utvecklarna sade skulle finnas i spelet, inte alls fanns övh. Att utvecklarna far med osanning eller överdriver här och där är väl vanligt på så sätt. Men det kändes som att spelet jag köpte var en form av early access snarare än retail och då tänker jag inte på buggar som sagt, hade relativt buggfri upplevelse på de 40 timmar jag spelade.

Jag har som konsument aldrig känt mig så fruktansvärd vilseledd någonsin kanske sen Watch Dogs, detta är ett helt eget kaliber av falsk marknadsföring.

Kolla på länken jag länkat, det säger seriöst hur jag ser på det, sen kan du nog räkna ut exakt hur jag känner mig lurad också.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

jag var ett stort fan och max hypad, men inte ens jag orkade köra klart spelet. inte ens halvvägs


signatur

//monster

Avstängd
Skrivet av monsterbenke:

jag var ett stort fan och max hypad, men inte ens jag orkade köra klart spelet. inte ens halvvägs

Var det pga buggar eller vad var det?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Jag pratar dock inte om buggar. Jag kände mig lurad på så sätt att spelet jag fått se i promos, gameplay vids, intervjuer osv, var inte i närheten av spelet jag spelade. "Du ska kunna göra detta, Night City är den mest realistiska staden i ett spel någonsin, alla NPCs har sitt eget liv, beroende på dag och natt så ändras sättet hur människor lever i Night City, biljakter kommer finnas, alla gäng är unika och har egna stories, alla dina val har konsekvenser, life paths ändrar helt på spelet, rpg element överallt" osv. Inget av detta bland så mycket mer fanns övh inte i spelet.

Alltså, för mig kändes det som 70% av allt som utvecklarna sade skulle finnas i spelet, inte alls fanns övh. Att utvecklarna far med osanning eller överdriver här och där är väl vanligt på så sätt. Men det kändes som att spelet jag köpte var en form av early access snarare än retail och då tänker jag inte på buggar som sagt, hade relativt buggfri upplevelse på de 40 timmar jag spelade.

Jag har som konsument aldrig känt mig så fruktansvärd vilseledd någonsin kanske sen Watch Dogs, detta är ett helt eget kaliber av falsk marknadsföring.

Kolla på länken jag länkat, det säger seriöst hur jag ser på det, sen kan du nog räkna ut exakt hur jag känner mig lurad också.

Varför vänta inte du efter att spelet släppts till att köpa de. Om man inte haja att de aldrig skulle uppnå hajp nivå så får man skylla sig själv tycker jag. Med varje spels som släpps skrivs samma kommentar köp inte preorder vänta tills de är släppt. Men kan inte påstå att de att de har marknads fört spelet annorlunda än andra tillverkare.
Finns mycket i spelet som jag tycker fattas eller är dåligt men så är de med alla spel

Medlem

Även om man bortser från buggar tycker jag spelet lämnar otroligt mycket att önska. Gillar inte combaten särskilt mycket, världen känns rätt så... livlös är nog rätt ord. Och då älskar jag witcher 3 och tycker det är ett av de bästa spelen någonsin.
Spelet kändes okej först, men ju mer man spelade desto mer föll betyget. Nu har jag inte spelat på flera månader, hade inte ens lust att klara ut det

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Jag pratar dock inte om buggar. Jag kände mig lurad på så sätt att spelet jag fått se i promos, gameplay vids, intervjuer osv, var inte i närheten av spelet jag spelade. "Du ska kunna göra detta, Night City är den mest realistiska staden i ett spel någonsin, alla NPCs har sitt eget liv, beroende på dag och natt så ändras sättet hur människor lever i Night City, biljakter kommer finnas, alla gäng är unika och har egna stories, alla dina val har konsekvenser, life paths ändrar helt på spelet, rpg element överallt" osv. Inget av detta bland så mycket mer fanns övh inte i spelet.

Alltså, för mig kändes det som 70% av allt som utvecklarna sade skulle finnas i spelet, inte alls fanns övh. Att utvecklarna far med osanning eller överdriver här och där är väl vanligt på så sätt. Men det kändes som att spelet jag köpte var en form av early access snarare än retail och då tänker jag inte på buggar som sagt, hade relativt buggfri upplevelse på de 40 timmar jag spelade.

Jag har som konsument aldrig känt mig så fruktansvärd vilseledd någonsin kanske sen Watch Dogs, detta är ett helt eget kaliber av falsk marknadsföring.

Kolla på länken jag länkat, det säger seriöst hur jag ser på det, sen kan du nog räkna ut exakt hur jag känner mig lurad också.

Precis. Själv hade jag inte någon speciellt irriterande bug men själva spelet var så innehållslöst och så extremt långt ifrån vad utvecklarna hade sagt, så jag orkade inte mer än nägra timmar innan jag stängde av det.

Skrivet av Busko:

Varför vänta inte du efter att spelet släppts till att köpa de. Om man inte haja att de aldrig skulle uppnå hajp nivå så får man skylla sig själv tycker jag. Med varje spels som släpps skrivs samma kommentar köp inte preorder vänta tills de är släppt. Men kan inte påstå att de att de har marknads fört spelet annorlunda än andra tillverkare.
Finns mycket i spelet som jag tycker fattas eller är dåligt men så är de med alla spel

Jag kan då inte komma på någon annan utvecklare som producerat timtals med videor i form av dev diaries, trailers, genomgång av features och gameplay med mera och sen helt sonika skitit i att implementara typ 70% av allt man visade upp.

Medlem
Skrivet av ankangronto:

Jag kollade halva, såg inte ett ända exempel av falsk marknadsföring? Var ganska många "vi såg något i en trailer och hypade sönder det, sen blev vi butthurt över att det inte var som vi hypade upp det till"

Också en del klagomål på variation av vapen/bilar.

Efter halva videon av den bullshiten så orkade jag inte mer, antog att om han inte efter den tiden hade kommit med något vettigt så lär det inte komma något vettigt senare.

Är man lika naive och blid som Stefan Löfven! Så tycker man att all fakta och bevis är "Det där är bara chebbel"
Så kanske man tycker de huset som man har precis byggt är skit snyggt och bra. Den har till och med ett tak fönster. Det regnar in.

Medlem
Skrivet av Busko:

Varför vänta inte du efter att spelet släppts till att köpa de. Om man inte haja att de aldrig skulle uppnå hajp nivå så får man skylla sig själv tycker jag. Med varje spels som släpps skrivs samma kommentar köp inte preorder vänta tills de är släppt. Men kan inte påstå att de att de har marknads fört spelet annorlunda än andra tillverkare.
Finns mycket i spelet som jag tycker fattas eller är dåligt men så är de med alla spel

Jag köpte inte via pre order. Köpte det typ dag 2. Utgick ifrån vartenda nöt som i recensioner sade att spelet var ett mästerverk, även FZ som gav det 5/5.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Jag pratar dock inte om buggar. Jag kände mig lurad på så sätt att spelet jag fått se i promos, gameplay vids, intervjuer osv, var inte i närheten av spelet jag spelade. "Du ska kunna göra detta, Night City är den mest realistiska staden i ett spel någonsin, alla NPCs har sitt eget liv, beroende på dag och natt så ändras sättet hur människor lever i Night City, biljakter kommer finnas, alla gäng är unika och har egna stories, alla dina val har konsekvenser, life paths ändrar helt på spelet, rpg element överallt" osv. Inget av detta bland så mycket mer fanns övh inte i spelet.

Alltså, för mig kändes det som 70% av allt som utvecklarna sade skulle finnas i spelet, inte alls fanns övh. Att utvecklarna far med osanning eller överdriver här och där är väl vanligt på så sätt. Men det kändes som att spelet jag köpte var en form av early access snarare än retail och då tänker jag inte på buggar som sagt, hade relativt buggfri upplevelse på de 40 timmar jag spelade.

Jag har som konsument aldrig känt mig så fruktansvärd vilseledd någonsin kanske sen Watch Dogs, detta är ett helt eget kaliber av falsk marknadsföring.

Kolla på länken jag länkat, det säger seriöst hur jag ser på det, sen kan du nog räkna ut exakt hur jag känner mig lurad också.

Håller helt med. Hade dom inte skrytit med allt häpnadsväckande så hade man inte reagerat likadant heller.
Själv hade jag en genomspelning med massor med buggar.

Men det var inte buggarna i sig som fick mig att avinstallera, det var all jävla bullshit CDPR gastat ur sig.

Ah det kanske är en okej open world railshooter med rpg stats, men inte mer än så.
Ganska stor skillnad mot vad dom hype'ade.

Avstängd

Haha blir mer och mer tveksam till detta spel desto mer kommentarer jag läser. Var ju tänkt att köpa det när de kommer på PS-store men nu vet jag inte.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Haha blir mer och mer tveksam till detta spel desto mer kommentarer jag läser. Var ju tänkt att köpa det när de kommer på PS-store men nu vet jag inte.

Tycker många överdriver något jävulskt. Det funkar bra på PS5 och har gjort en längre tid.
Om detaljerna skaver och du förväntar dig en GTA-klon, köp inte. Om du gillar berättande och är van från det verkliga livet att alla du möter på stan inte kommer prata med dig spontant eller att du kan stövla omkring och öppna varenda dörr i din hemort. Köp.

Avstängd
Skrivet av Gregerory:

Tycker många överdriver något jävulskt. Det funkar bra på PS5 och har gjort en längre tid.
Om detaljerna skaver och du förväntar dig en GTA-klon, köp inte. Om du gillar berättande och är van från det verkliga livet att alla du möter på stan inte kommer prata med dig spontant eller att du kan stövla omkring och öppna varenda dörr i din hemort. Köp.

Tack ja blir nog ett köp. Jag har inte sett alla dev videos som dessa verkar ha gjort och överhypat. Jag är bara nyfiken på spelet utan att ha sett något i förväg.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Basically how the video game industry works now
https://9gag.com/gag/azMYW2z


signatur

autograph

Inaktiv
Skrivet av breahl:

Haha blir mer och mer tveksam till detta spel desto mer kommentarer jag läser. Var ju tänkt att köpa det när de kommer på PS-store men nu vet jag inte.

Även om jag varmt rekommenderar Cyberpunk 2077 så vill jag framföra en varning rörande att spela på konsol. Cyberpunk 2077 är inte optimalt för handkontroll. Långt ifrån. Du kommer kunna få sådär 60% bra upplevelse, när det gäller att gå, springa, åka bil/motorcykel och liknande. Ja även att hacka, där smart-target med d-paden nästan fungerar bättre än att sikta med musen. Men i striderna; NEJ, handkontroll fungerar dåligt. hjälp-aim är vek på långt avstånd och bedrövligt klistrig vi nära håll. Överlevnaden hänger här helt enkelt på vilken svårighetsgrad du spelar på och vilken level du befinner dig på (inkl försvar och attack stryka). På easy och rätt ofta på normal så klarar man av striden med kontroll men vid högre svårighetsgrad.... nej!

Jag har ett antal gånger krampaktigt hållande min ps4 kontroller med handsvett kämpat en strid om och om igen tills jag gett upp, kastat ifrån mig kontrollen och makat mig upp till min PC för att spela på det gamla hederliga mus- och tangentbordsättet. Jag kanske måste döda ett banditgäng på 7 personer, de håller 2 gisslan. De kommer döda gisslan om de ertappas. Jag tänker inte smyga runt och ta ut dem en för en utan springer på dem som en galen blodhund. Jag har ett samurajsvärd i hand, drar på ett microchip som långsammar ner tiden under 15 sekunder. Med den precision som bara en mus kan ge springer jag från bandit till bandit och utdelar ett kraftigt slag mot huvud efter huvud. När mina 15 sekunder av slowmotion går ut ligger 7 dekapiterade banditer på marken och alla i gisslan lever. Detta hade inte gått att göra, eller varit extremt svårt att utföra, med en kontroller.

Vad jag försöker ha sagt är att vill du spela Cyberpunk 2077 på allvar när det kommer till striderna så måste det köras på dator med mus och tangentbord.

Men som citysimulator är en kontroller otrolig för att få in Cyberpunks vackra miljö. Med mus och tangentbord blir upplevelsen lätt ryckig men med kontroller flyter man fram och tar in intrycken på ett mycket bättre sätt.

Avstängd
Skrivet av anon_319967:

Även om jag varmt rekommenderar Cyberpunk 2077 så vill jag framföra en varning rörande att spela på konsol. Cyberpunk 2077 är inte optimalt för handkontroll. Långt ifrån. Du kommer kunna få sådär 60% bra upplevelse, när det gäller att gå, springa, åka bil/motorcykel och liknande. Ja även att hacka, där smart-target med d-paden nästan fungerar bättre än att sikta med musen. Men i striderna; NEJ, handkontroll fungerar dåligt. hjälp-aim är vek på långt avstånd och bedrövligt klistrig vi nära håll. Överlevnaden hänger här helt enkelt på vilken svårighetsgrad du spelar på och vilken level du befinner dig på (inkl försvar och attack stryka). På easy och rätt ofta på normal så klarar man av striden med kontroll men vid högre svårighetsgrad.... nej!

Jag har ett antal gånger krampaktigt hållande min ps4 kontroller med handsvett kämpat en strid om och om igen tills jag gett upp, kastat ifrån mig kontrollen och makat mig upp till min PC för att spela på det gamla hederliga mus- och tangentbordsättet. Jag kanske måste döda ett banditgäng på 7 personer, de håller 2 gisslan. De kommer döda gisslan om de ertappas. Jag tänker inte smyga runt och ta ut dem en för en utan springer på dem som en galen blodhund. Jag har ett samurajsvärd i hand, drar på ett microchip som långsammar ner tiden under 15 sekunder. Med den precision som bara en mus kan ge springer jag från bandit till bandit och utdelar ett kraftigt slag mot huvud efter huvud. När mina 15 sekunder av slowmotion går ut ligger 7 dekapiterade banditer på marken och alla i gisslan lever. Detta hade inte gått att göra, eller varit extremt svårt att utföra, med en kontroller.

Vad jag försöker ha sagt är att vill du spela Cyberpunk 2077 på allvar när det kommer till striderna så måste det köras på dator med mus och tangentbord.

Men som citysimulator är en kontroller otrolig för att få in Cyberpunks vackra miljö. Med mus och tangentbord blir upplevelsen lätt ryckig men med kontroller flyter man fram och tar in intrycken på ett mycket bättre sätt.

Ok men måste väl gå att klara det uppdraget med en handkontroll med?


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv
Skrivet av breahl:

Ok men måste väl gå att klara det uppdraget med en handkontroll med?

Klara och klara. Jag blir alltid bedrövad av när gisslan blir dödad. Det finns bara två sätt att ta ner fienderna med 100% överlevnadsmöjlighet för gisslan varje gång och det är att A) genom hacking och smygande ta ner fiender en efter en eller B) Långsamma ner tiden och med det dödligaste vapnet i spelet, en kraftigt uppgraderad Katana, skyndsamt hugga ner fienden.

Om det inte bekommer dig att några eller alla av gisslan dör (situationer där kriminella tagit gisslan är en mycket vanlig brottslighet i Cyberpunk 2077) så kan du absolut klara av alla strider på alla olika spelsätt även om du kommer finna det tufft att navigera ett fiendetätt område på högre svårighetsgrad då vanligtvis ett par kulor vid denna svårighetsgrad dödar en och fiendens AI är ganska bra, de tar skydd, siktar för att träffa och ofta attackerar från alla håll samtidigt.

Eftersom jag spelat RAGE 2 rätt mycket nu senast och med ps4 kontroll så kan jag säga jämföra hur kontroll fungerar i striderna. RAGE 2 gör ett betydligt bättre jobb än Cyberpunk 2077 att få mig att känna att jag har kontroll i striden, så Cyberpunk 2077 kan klart bli bättre på detta. Men RAGE 2 fiender är också otroligt korkade jämför med de i Cyberpunk 2077 😉

Inaktiv
Skrivet av breahl:

Ok men måste väl gå att klara det uppdraget med en handkontroll med?

Det slår mig också att ett särskild vapentyp i Cyberpunk 2077 är smart weapon som använder målsökande kulor. Man får detta en bit in i spelet och detta vapen gör strider med kontroll mycket enklare. Personligen tycker jag om att få sikta med ett vapen och det känns som fusk när man inte behöver sikta exakt på en fiende för att träffa....

Medlem

Hade inga problem med DualSense

Medlem
Skrivet av breahl:

Var det pga buggar eller vad var det?

Nja inte så mkt buggar, mest att staden var så död, hypen var för hög, trodde det skule vara topp5 nånsin. Men var mer topp 100


signatur

//monster

Medlem

Buggar har väl alla storspel? Det värsta inför lanseringen var ju alla lögner och features som skulle vara med men lyste med sin frånvaro efter åratal av hype.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

123
Skriv svar