Cyberpunk 2077 patchat

Avstängd
Skrivet av Ravenknight:

Buggar har väl alla storspel? Det värsta inför lanseringen var ju alla lögner och features som skulle vara med men lyste med sin frånvaro efter åratal av hype.

Ja AC valhalla har haft och har fortfarande mycket buggar. Men där får man dock hjälp av ubisofts support om man kör fast någonstans. Jag fick det i alla fall på ett ställe.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av autograph:

Basically how the video game industry works now
https://9gag.com/gag/azMYW2z

Så jäääääääävla sant!

Exakt så, upplever jag mitt köp av Cyberpunk.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Lite sen nu kanske men hittade denna video i YT flödet haha,

https://youtu.be/lHTxIvZZGwg

Kommer ni ihåg när CDPR corpos sade att de inte märkte av eller upplevde den katastrofala performance och tekniska strul på konsolversionerna? Att de svarade sina investerare, "it runs surprisingly well".

Well, här är visst en gameplay video från internal testing hos CDPR.

All respekt till de stackars devs som kämpade både med spelet och med deras chefer. Men the big five bossarna i CDPR måste fan på något sätt vara extremt inkompetenta när de ljuger för både fans och investerare trots alla red alerts från sina hesa, slitna och halvt mentalt slutkörda utvecklare som fått jobba på detta spelet i så många år under så hemska arbetsförhållanden.

Sjukt att sådant ens förekommer inom industrin.

Tycker FZ borde göra en riktigt djupgående artikel kring hur utvecklare blir behandlade som romerska slavar hos många storföretag som CDPR.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

You can't make the same mistake twice.
The second time you make it, it's no longer a mistake.
It's a choice.

Fool me once shame on you, fool me twice shame on me.
Fool me trice shame on you, fool me four times shame on me...
everything after 4 times is just silly so clearly I was drunk.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

You can't make the same mistake twice.
The second time you make it, it's no longer a mistake.
It's a choice.

Fool me once shame on you, fool me twice shame on me.
Fool me trice shame on you, fool me four times shame on me...
everything after 4 times is just silly so clearly I was drunk.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

ZF
Medlem
Skrivet av monsterbenke:

Nja inte så mkt buggar, mest att staden var så död, hypen var för hög, trodde det skule vara topp5 nånsin. Men var mer topp 100

De har dock skärt ner betydligt på livet i stan för att krypen inte heller skulle trivas. Pröva en opatchad version om du har möjlighet.

Det är lite som i verkligheten, mer folk, mer ohyra.

Avstängd
Skrivet av ZF:

De har dock skärt ner betydligt på livet i stan för att krypen inte heller skulle trivas. Pröva en opatchad version om du har möjlighet.

Det är lite som i verkligheten, mer folk, mer ohyra.

Jag har nyss börjat spela på ps5 och tycker inte det är så dött som han vill få det till. Vad tror han egentligen? Tror man att det ska vara som att gå ut på stan eller samhället så får man ju kolla upp sig själv.


signatur

PS5 och inget annat.

123
Skriv svar