Starfield-teasern, med den sarkastiska rösten från The Outer Worlds 2-trailern, är en magisk kombo

Robot
Starfield-teasern, med den sarkastiska rösten från The Outer Worlds 2-trailern, är en magisk kombo
Medlem
Medlem

Haha när jag såg trailern för Outer Worlds 2 så förstod jag inte vilket spel det handlade om. Jag tänkte ju att det var Obsidians spel men var inte säker, eftersom det finns så många spel med liknande namn. Och trailern såg dessutom ut som någon helt annan sorts spel. Det är först nu när jag såg den här artikeln och man nämner Obsidian som polletten trillade ner för mig.

Medlem

Årets klockrenaste.

Medlem

Underhållning på hög nivå.
Passar perfekt 😁👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Rösten passar även bra in på Obsidians andra spel, "Avowed".


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha, grymt i dubbel bemärkelse.

Skrivet av Witchfinder:

Haha när jag såg trailern för Outer Worlds 2 så förstod jag inte vilket spel det handlade om. Jag tänkte ju att det var Obsidians spel men var inte säker, eftersom det finns så många spel med liknande namn. Och trailern såg dessutom ut som någon helt annan sorts spel. Det är först nu när jag såg den här artikeln och man nämner Obsidian som polletten trillade ner för mig.

Såg du inte trailern till slutet? Den avslutas ju med "The Outer Worlds 2"!

Dex
Medlem

Haha det var roligare än vad jag trodde det skulle vara! Ibland är internet fantastiskt

Medlem

Hahahahaha, det där passade som handen i handsken!

Medlem
Medlem
Gnällkuk

10/10!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem

Todd! Wank wank wank!

Medlem

Jag fick kaffe i näsan!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Klockren! The Outer Worlds 2-trailern måste vara den ärligaste trailern någonsin

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Haha, grymt i dubbel bemärkelse.

Såg du inte trailern till slutet? Den avslutas ju med "The Outer Worlds 2"!

Japp, men som jag skrev så har det kommit så många namn som låter typ som det, så jag var osäker. Det finns väl Otherworlds och grejer.

Medlem

signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

1
Skriv svar