Indiana Jones-spelet? "Väldigt, väldigt väldigt" tidigt i utvecklingen

Robot
Indiana Jones-spelet? "Väldigt, väldigt väldigt" tidigt i utvecklingen

Lägg inte piskan på kylning riktigt än.

#indiana-jones, #machinegames


Medlem

You betrayed Shiva!

Medlem

Meh! What?


signatur

autograph

Medlem

Spännande kan säkert bli riktigt bra! Senaste Indiana Jones spelet jag körde var på mega drive och de var häftigt vill jag minnas

Medlem

WE ARE GOING. TO. DIE.


signatur

I drank what?

Medlem

Röstskådis HF. Tack.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Dex
Medlem

Ska bli jätte kul och se vad dom gör med detta. Hade varit kul med lite gamla klassiska Lucas Arts stuket på det, men känns inte som att det blir det nu för tiden tyvärr

Medlem

Fate of atlantis 2!
Desktop adventures 2!

Fate of atlantis och his desktop adventures var riktigt underhållande, spelade flera gånger.

Medlem

Det är klart att det är i tidigt i utvecklingen. Dem håller på att avsluta Wolfenstein 3, exklusivt till Xbox ekosystem.

It's not a lake, it's an ocean

Detta går ju lite emot det Phil Spencer har sagt på senare år, nämligen att de inte ska visa spel alldeles för tidigt som de gjort förut. Här gillar jag faktiskt Nintendos approach lite mer, eller kanske snarare något slags mellanväg: visa upp spel ett år eller så innan de släpps. Inte fyra år.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

De kan lika gärna hålla tyst o presentera spelet närmare release

Medlem
Skrivet av Gaara:

De kan lika gärna hålla tyst o presentera spelet närmare release

Inget att bli så upprörd över.

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Inget att bli så upprörd över.

Inte upprörd bara det att jag hatar vänta, vänta och planera hör inte till min personlighet. Jag är spontan o vill göra saker direkt när jag blir sugen på det helst. Med spel kan jag motvilligt hålla med om 3-4månader är okej dock...

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Det är klart att det är i tidigt i utvecklingen. Dem håller på att avsluta Wolfenstein 3, exklusivt till Xbox ekosystem.

Blir det exklusivt för xbox lådorna så kommer det sälja väldigt lite tanke på 3/4 delar kör endast ps4/ps5. Det kommer släppas
året efter till Sony då Bethseda behöver varenda krona de kan samla in. mark my words Freeman

Medlem

Hoppas att MachineGames går på 3e personsvy då jag kan tänka mig ett nytt Indiana Jones som liknar SONYs Uncharted serie med action, stealth och utforskande av olika fantastiska platser med skatter och mysterier.

Skrivet av Gaara:

Inte upprörd bara det att jag hatar vänta, vänta och planera hör inte till min personlighet. Jag är spontan o vill göra saker direkt när jag blir sugen på det helst. Med spel kan jag motvilligt hålla med om 3-4månader är okej dock...

Hehehe, jag är likadan. Har svårt att vänta på spelsläpp. Önskar mer att spelstudios gör som Bethesda gjorde år 2015 med FallOut 4 och presenterade spelet 6 månader före release. Det var super lyckat måste jag säga!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas att MachineGames går på 3e personsvy då jag kan tänka mig ett nytt Indiana Jones som liknar SONYs Uncharted serie med action, stealth och utforskande av olika fantastiska platser med skatter och mysterier.

Hehehe, jag är likadan. Har svårt att vänta på spelsläpp. Önskar mer att spelstudios gör som Bethesda gjorde år 2015 med FallOut 4 och presenterade spelet 6 månader före release. Det var super lyckat måste jag säga!

Önskar de gör en Apple och avslöjar nya spel under en presskonferens och avslutar med, ”spelet går förresten att köpa och tanka ned redan nu på din favoritplatform!”

Men det går ju inte att hålla något hemligt längre (förutom Grogu (Baby Yoda).

Medlem

Mer indian jöns till folket! Minns hur jag satt och ritade upp karta på A4-papper över underjordiska gångar, var det i vatikanen, i något indian jöns spel på Amiga 500.

Medlem
Skrivet av submariner:

Blir det exklusivt för xbox lådorna så kommer det sälja väldigt lite tanke på 3/4 delar kör endast ps4/ps5. Det kommer släppas
året efter till Sony då Bethseda behöver varenda krona de kan samla in. mark my words Freeman

Hört talas om en liten uppfinning som kallas "PC" som numer också hör till xbox's ekosystem?

Medlem
Skrivet av Gaara:

Inte upprörd bara det att jag hatar vänta, vänta och planera hör inte till min personlighet. Jag är spontan o vill göra saker direkt när jag blir sugen på det helst. Med spel kan jag motvilligt hålla med om 3-4månader är okej dock...

Jag håller fullkomligt med om det!
Jag brukar vilja ha vill Allt NU!
Vill ju inte vänta!


signatur

autograph

eld
Medlem
Skrivet av submariner:

Blir det exklusivt för xbox lådorna så kommer det sälja väldigt lite tanke på 3/4 delar kör endast ps4/ps5. Det kommer släppas
året efter till Sony då Bethseda behöver varenda krona de kan samla in. mark my words Freeman

Vågar du slå vad?

Medlem
Skrivet av submariner:

Blir det exklusivt för xbox lådorna så kommer det sälja väldigt lite tanke på 3/4 delar kör endast ps4/ps5. Det kommer släppas
året efter till Sony då Bethseda behöver varenda krona de kan samla in. mark my words Freeman

Eftersom det är microsoft som nu äger bethesda så har de helt enkelt råd att göra som de vill. Vill de göra det exklusivt för att sälja game pass så gör de det. Det går inte ens att jämföra de båda företagen. Sony däremot kan bli tvungna att dubbel donga om de inte får en tillräckligt stor spelarbas.

Medlem

Att annonsera spel samma dag som man skrivit på kontraktet tillhör definitivt inte vanligheterna. Spelar givetvis mindre roll så länge spelet blir bra. Vi får se hur det blir om 5 år.

1
Skriv svar