It Takes Two har sålt över två miljoner exemplar

Robot
It Takes Two har sålt över två miljoner exemplar

Josef Fares studio är på väg mot ännu en succé.

#it-takes-two, #josef-fares


FM-guru
F.d. Sisyr

Väldigt stabilt med tanke på att man bara behöver köpa en kopia för att lira med en vän också.

Medlem

Jag är nog ensam att vara lite "trött" på att Josef har samma koncept i alla sina spel. "Spela två och här är en ny miljö jämfört med mitt förra spel".

Medlem
Skrivet av Pyrox:

Jag är nog ensam att vara lite "trött" på att Josef har samma koncept i alla sina spel. "Spela två och här är en ny miljö jämfört med mitt förra spel".

Dock så är detta spel riktigt bra och roligt från början till slut, så nej faktiskt inte ännu.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Väl förtjänt! Har haft det väldigt kul med spelet tillsammans med min flickvän som är en "icke spelare".

Lagom utmanande och otroligt varierande.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Väl förtjänt! Har haft det väldigt kul med spelet tillsammans med min flickvän som är en "icke spelare".

Lagom utmanande och otroligt varierande.

Samma här med min fru! Rekommenderas starkt 🙂

Medlem
Skrivet av Pyrox:

Jag är nog ensam att vara lite "trött" på att Josef har samma koncept i alla sina spel. "Spela två och här är en ny miljö jämfört med mitt förra spel".

Vad är det för fel på hans spel? Det finns typ ingen annan där ute som gör renodlade co-op spel nu för tiden. Josef Fares är 2021 version av Jesus. Han kommer för att rädda mänskligheten från att förtappas av allt "sitta ensam hemma var för sig"-multiplayer spel. Han får folk att samlas och ha roligt tillsammans istället. It Takes Two är inte i närheten av hans tidigare spel så fattar inte vad du dillar om?

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Vad är det för fel på hans spel? Det finns typ ingen annan där ute som gör renodlade co-op spel nu för tiden. Josef Fares är 2021 version av Jesus. Han kommer för att rädda mänskligheten från att förtappas av allt "sitta ensam hemma var för sig"-multiplayer spel. Han får folk att samlas och ha roligt tillsammans istället. It Takes Two är inte i närheten av hans tidigare spel så fattar inte vad du dillar om?

Typ alla spel går ju ut på samma sak. 1 Starta 2 spela 3 stäng av... Ingen innovation i branschen.

Medlem
Skrivet av Pyrox:

Jag är nog ensam att vara lite "trött" på att Josef har samma koncept i alla sina spel. "Spela två och här är en ny miljö jämfört med mitt förra spel".

Visst att båda kräver två spelare men där upphör likheterna, det är VÄLDIGT mycket mer än bara ny miljö.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Typ alla spel går ju ut på samma sak. 1 Starta 2 spela 3 stäng av... Ingen innovation i branschen.

Du borde verkligen testa It Takes Two om du har de åsikterna. För jag hör att du inte spelat det ännu.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Du borde verkligen testa It Takes Two om du har de åsikterna. För jag hör att du inte spelat det ännu.

Haha trodde det skulle vara uppenbart att jag skämtade.

Medlem

Kul att de även tjänar lite pengar också. Efter Brothers som var sjukt mysigt men inte sålde så bra trots att alla som spelade hade mycket positivt att säga, så fick man känslan av att det fanns en risk att de blev tvungna att sluta för att de inte producerar finansiella dunderhittar med 148 timmars speltid.
Tror att de även skulle kunna fixa ett rejält bra AAA spel med sjukt bra story och gameplay

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Typ alla spel går ju ut på samma sak. 1 Starta 2 spela 3 stäng av... Ingen innovation i branschen.

As far as I know är det oftast så spel ser ut (berättelser med start och slut). Om inte Games-as-a-Service fullproppade med mikrotransaktioner.

Är väl inget som säger att det inte kan klämmas in med innovation där emellan.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Väl förtjänt! Har haft det väldigt kul med spelet tillsammans med min flickvän som är en "icke spelare".

Lagom utmanande och otroligt varierande.

Skrivet av MLundin:

Samma här med min fru! Rekommenderas starkt 🙂

Tillsammans med flickvän och fru... då drar väl jag till med att ha haft kul med mitt KK. Spelet har vi dock inte testat ännu.

Nejdå, men kul som vanligt när ett svenskt spelföretag går bra och säljer i miljoner exemplar. Bra jobbat HazeLight Studios!!!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Fortfarande bästa spelet som släppts i år.
Haft sjukt kul tillsammans med min fru när vi spelat det här tillsammans.

Mycket välgjort utan massor av buggar och halvtrasig känsla som nästan blivit en industristandard idag :/
Stor variation med många små tribute moment till andra typer av spel, Fighting, shooters osv.

Kommer alltid rekommendera detta till mina vänner.
Och jag är redan nyfiken på vad de släpper härnäst

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Haha trodde det skulle vara uppenbart att jag skämtade.

Tror inte det bara är jag, @Fatmaj, och @MLundin som trodde du menade allvar. Du är kanske bättre skådis än du själv tror 😁

Skribent
Skrivet av Pyrox:

Jag är nog ensam att vara lite "trött" på att Josef har samma koncept i alla sina spel. "Spela två och här är en ny miljö jämfört med mitt förra spel".

Vänta nu, han har gjort två spel innan Takes Two. Varav av ett är co-op. Så att han har samma koncept på allt han gör blir ju lite fel.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Pyrox:

Jag är nog ensam att vara lite "trött" på att Josef har samma koncept i alla sina spel. "Spela två och här är en ny miljö jämfört med mitt förra spel".

Yeap helt klart

Vi behöver mer cod eller battlefield istället….

Han får fortsätta göra dessa typ av spel tills han dör och jag kommer inte bli uttråkad eller trött på dom.

Nog den enda som gör stora spel där det inte finns 50 dlc, ultimate editions, super master blaster edition, få en bild på utvecklarna edition och så rånar vi dig på mer pengar i vår in game affär.

Medlem
Skrivet av Pyrox:

Jag är nog ensam att vara lite "trött" på att Josef har samma koncept i alla sina spel. "Spela två och här är en ny miljö jämfört med mitt förra spel".

Japp!

😉

1
Skriv svar