Res med Air FZ, se extravackert Norden i MS Flight Simulator

Robot
Res med Air FZ, se extravackert Norden i MS Flight Simulator

Följ med oss på guidad tur i den nya grafikuppdateringen.

#microsoft-flight-simulator


Avstängd

Lite väl mycket Xbox nyheter nu. Förväntar mig en vändning i juli då Sony haft sitt event som kommer sopa mattan med Microsoft.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Lite väl mycket konsolnyheter nu. Förväntar mig en vändning om några timmar då alla peasants tar helg och blir fulla.

Dex
Medlem

Lite väl mycket nyheter nu. Förväntar mig mindre nyheter snart så jag slipper bli sugen på nya spel och kan fokusera mer på min backlog istället!

Medlem

Är det en tsunami fem minuter in i videon? 😱Vart har de problem med detta??? 🤔


signatur

ゼルダの城

Medlem

Edit: Fortsätter på den inslagna kritsika vägen. 😁
No offence men flygs det med tangentbord? 😊 Skönjer risk för illamående passagerare.

Redaktör
Skrivet av breahl:

Lite väl mycket Xbox nyheter nu. Förväntar mig en vändning i juli då Sony haft sitt event som kommer sopa mattan med Microsoft.

Skrivet av Lord Pingu:

Lite väl mycket konsolnyheter nu. Förväntar mig en vändning om några timmar då alla peasants tar helg och blir fulla.

Lite väl mycket omotiverat skäll nu. Nyheten gäller en pc-uppdatering.


signatur
Redaktör
Skrivet av dolofsson:

Edit: Fortsätter på den inslagna kritsika vägen. 😁
No offence men flygs det med tangentbord? 😊 Skönjer risk för illamående passagerare.

MS Sidewinder från sent 90-tal. Den är lite känslig.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

MS Sidewinder från sent 90-tal. Den är lite känslig.

Därav stridsflygsfeelingen 😁

Medlem
Skrivet av breahl:

Lite väl mycket Xbox nyheter nu. Förväntar mig en vändning i juli då Sony haft sitt event som kommer sopa mattan med Microsoft.

Vilket datum har Sony sitt event?

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Är det en tsunami fem minuter in i videon? 😱Vart har de problem med detta??? 🤔

Inte hört talas om de kända vattenkullarna i Skåne?

Medlem

ESNQ känns igen i stora drag.

Brukar pudra Yamahan på myrarna där i kring. o/

Medlem

Faktumet att Dragon Gate är med gjorde mig jäkligt sugen på att skaffa detta. Ett riktigt monument.

Någon som vet om Höga Kusten-bron finns med förresten? apropå monument.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

MS Sidewinder från sent 90-tal. Den är lite känslig.

Edit: Nej, självcensurerar mig innan jag startar något!

Medlem

Inte jätteimponerad över att trafiken går vid sidan om öresundsbron när det är en bro som till och med varit med i trailern. Men jag ska ta en flygtur från "min" flygplats (trollhättan/Vänersborg) i helgen och se om det snyggats till i mina områden.

Skrivet av Tomas Helenius:

Lite väl mycket omotiverat skäll nu. Nyheten gäller en pc-uppdatering.

BUU mer Playstation och linux nyheter finns det inget intressant att skriva, som inte handlar om microsoft är det ju bara att hitta på något!

Medlem

Lite väl mycket goda nyheter nu! Förväntar mig en vändning nästa generation nån gång? Blir personligt attackerad av kränkta personer, så mycket goda nyheter får vi just nu. Dra en gräns Xbox!

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Inte jätteimponerad över att trafiken går vid sidan om öresundsbron när det är en bro som till och med varit med i trailern. Men jag ska ta en flygtur från "min" flygplats (trollhättan/Vänersborg) i helgen och se om det snyggats till i mina områden.BUU mer Playstation och linux nyheter finns det inget intressant att skriva, som inte handlar om microsoft är det ju bara att hitta på något!

Det finns ett gratis add-on för Trollhättan-Vänersborg flygplats på www.flightsim.to. Riktigt välgjord och även Saab-fabriken ingår!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

MS Sidewinder från sent 90-tal. Den är lite känslig.

Äger inte du en Honeycomb yoke? Eller var det bara ett recensionsexemplar?

Avstängd

"... samt se en gigantisk vattenboll resa sig i en sjö strax söder om Gävle. Kan kanske vara en sån där bugg som vi ibland hör talas om."

Det är miljöpartiet som grävt ner en massa koldioxid i berggrunden, och sen flyr den ut i våra sjöar, trycker undan allt syre och kväver ihjäl hela samhällen.

Medlem

Jag undrar om detta kan få frun att gå med på att vi köper en Xbox Series X och en 4k tv?

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Det finns ett gratis add-on för Trollhättan-Vänersborg flygplats på www.flightsim.to. Riktigt välgjord och även Saab-fabriken ingår!

Kul. Fast är främst områdena runtom jag tänker på flög till jobbet och vägen mellan bergen var bitvis grön. Men det är tillräckligt detaljerat för att man ska känna igen sig har lyckats hitta flera bekantas hus och landat på garageuppfarten tyvärr var ingen hemma.

Men laddar väl ner det lika bra när man ändå ska hålla på.

Redaktör
Skrivet av Ftmch:

Faktumet att Dragon Gate är med gjorde mig jäkligt sugen på att skaffa detta. Ett riktigt monument.

Någon som vet om Höga Kusten-bron finns med förresten? apropå monument.

Kan inte kolla nu (speldatorn står i rum med sovande fru), men jag är rätt säker på att bron är med i grafikuppdateringen. Hade tänkt flyga förbi den i dag för filmens skull (den är vacker!) men hann inte.


signatur
Avstängd
Skrivet av Bojkott:

Vilket datum har Sony sitt event?

Inget dom gått ut med ännu men jorraptor sa att det troligen kommer hållas i juli.


signatur

PS5 och inget annat.

Redaktör
Skrivet av Chicobello:

Äger inte du en Honeycomb yoke? Eller var det bara ett recensionsexemplar?

Jodå, jag har både yokes och joysticks, men Sidewindern var snabbast att komma igång med. Ville visa vackra miljöer, inte vacker flygning.


signatur
Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Playstation och linux nyheter finns det inget intressant att skriva, som inte handlar om microsoft är det ju bara att hitta på något!

FYI: PlayStation kör BSD (och inte Linux).

Tycker det är positivt att Microsoft kommer med flera nyheter, och känns som de nu förtiden satsar seriöst på oss spelare. Både på konsol och på PC. Tycker inte vi skall dissa när de nu gör så mycket bra!

Att de satsat på FS senaste året är ju bara att applådera - suveränt!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Jag undrar om detta kan få frun att gå med på att vi köper en Xbox Series X och en 4k tv?

Ta med henne på en flygresa som är Cv19-safe!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jodå, jag har både yokes och joysticks, men Sidewindern var snabbast att komma igång med. Ville visa vackra miljöer, inte vacker flygning.

Var nice att se - vi tackar och bugar stort!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

FYI: PlayStation kör BSD (och inte Linux).

Skrev inte att PlayStation kör Linux. Nämnde Linux för att precisera bara för att hade jag skrivit pc skulle breahl som är anti Microsoft bli ledsen eftersom pc ofta är Windows baserade.

Och ja jag skämtade jag tycker inte det lutar åt något håll deras nyheter handlar om det intressanta som händer.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Skrev inte att PlayStation kör Linux. Nämnde Linux för att precisera bara för att hade jag skrivit pc skulle breahl som är anti Microsoft bli ledsen eftersom pc ofta är Windows baserade.

Och ja jag skämtade jag tycker inte det lutar åt något håll deras nyheter handlar om det intressanta som händer.

Japp.

Tycker det sker extremt mycket bra hos Microsoft just nu, och även om vi har mycket Linux på jobbet, och jag skriver detta på min MacBook Air (älskar nya M1:an), så är ju Windows absolut överlägset bäst som operativ för spel. Inte ens någon tävlan.

Sedan får breahl och andra sura och lipa bäst de vill...


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar