George R.R. Martin snackar Elden Ring, hans jobb gjordes "för flera år sedan"

Robot
George R.R. Martin snackar Elden Ring, hans jobb gjordes "för flera år sedan"

Lade grunden till världen vi ser i Elden Ring.

#elden-ring


Medlem

Spelet var klart flera år sedan, förutom penisfysiken de inte riktigt fått till än.

Inaktiv
Skrivet av Sapiens:

Spelet var klart flera år sedan, förutom penisfysiken de inte riktigt fått till än.

Det ryktas om att de samarbetat med Rockstar Studios som utvecklat RDR 2 för att penis och skrotum ska krympa på ett realistiskt sätt i kallare klimat.

Medlem

George har för många bollar i luften så han kommer aldrig bli klar med a song of ice and fire. Tv serien fick avsluta det hela


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ja känns som att han aldrig kommer skriva klart serien, och varför skulle han? Han skrattar hela vägen till banken ändå

Medlem

Han är så van vid kritik mot hur seg han är, så hans naturliga försvarsmekanism är "Det är inte mitt fel! Jag är klar med mitt!". Haha, stackarn.

Avstängd

Fast han snodde ju alla koncept-toplessbilder, Så det blir nog inga halvnakna alver.. tror jag avbeställer

https://www.theonion.com/the-con-pays-off-after-years-of-feig...

Medlem

Undrar vilka spel han har spelat

Skribent
Skrivet av Molotov:

George har för många bollar i luften så han kommer aldrig bli klar med a song of ice and fire. Tv serien fick avsluta det hela

Ja och slutet ska ju vara i princip samma sak i böckerna, bara vägen dit annorlunda. Känns som motivationen att skriva klart inte riktigt finns. Han har ju inte ens hittat motivationen att skriva under pandemin när han suittit isolerad i en stuga i skogen. Jag tror som du att bokserien aldrig blir färdigskriven, i alla fall inte av honom. Gubben är ju rätt gammal också.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Wiener wiener wiener .... One wiener next to another wiener ...
https://www.youtube.com/watch?v=cNACsbSwAHY

Sååå, Elden Ring utspelar sig i samma "värld" som Dark Souls, det hade jag ingen aning om


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Minns jag fel nu men är det inte officiellt två böcker kvar att skriva. så även om han skriver klart nästa han han en bok till.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Sååå, Elden Ring utspelar sig i samma "värld" som Dark Souls, det hade jag ingen aning om

Tror man inte får läsa in så mycket i hans påstående gällande "sequel", tror det är mer tematiska aspekten än universumet

Medlem

En mörk medeltida fantasyvärld med inslag av hedonistiska psykopater och familjefejd?

Gärna för mig.

Det vore riktigt najs med karaktärer som är djupare än 3-6 meningars textbeskrivning.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Tror inte det kommer märkas speciellt mycket att han varit inblandad. Om han ändast skrev en liten uppsats till from software för "några år sedan" så är jag inte direkt imponerad av hans inblandning. Jag tror de bästa produkterna kommer när man sammarbete, story, gameplay och grafik etc. Allt ska liksom vara ett.
Tror fortfarande elden ring kommer bli bra dock

Medlem

Kentaro Miura R.I.P.

Medlem
Skrivet av aholman:

Tror inte det kommer märkas speciellt mycket att han varit inblandad. Om han ändast skrev en liten uppsats till from software för "några år sedan" så är jag inte direkt imponerad av hans inblandning. Jag tror de bästa produkterna kommer när man sammarbete, story, gameplay och grafik etc. Allt ska liksom vara ett.
Tror fortfarande elden ring kommer bli bra dock

Var hittar du att han "endast skrev en liten uppsats"?

Enligt Miyazaki så verkar han ändå hjälpt med saker dom själva inte skulle kunna gjort / kommit på(åtminstone inte så som dom brukar).

"As part of creating this vast world, we wanted to bring on involvement from George R.R. Martin, and he brought things to the table that we couldn't have done by ourselves, in terms of that rich storytelling and that sense of character and drama. So we really appreciate his involvement as well."


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar