Bokstavlig het spelhelg! Vad svalkar du dig med?

Robot
Bokstavlig het spelhelg! Vad svalkar du dig med?

30+ och gassande sol är inte toppen för alla ginger kids.

#fz, #spelhelg


Quake-konnässsör

Glass, öl, dusch, Netflix, helst på samma gång... 33 ute, 32 inne. Tur att grundvattnet är 4 grader...

Medlem

Om jag hinner med nånspel i helgen blir det nog death stranding med öl.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Här ska det bli regn större delen av helgen så för min del blir det nog en hel del spelande 🙂
Blir nog MS Flight Simulator, nått Battlefield, kanske lite Cities Skylines men det blir definitivt lite Fortnite med ungarna 🙂

Medlem

Iskallt rosé eller vitvin och Ghost of Tsushima

Medlem

Next-gen-uppdaterade Metro Exodus och folköl

Medlem

Spel är ju som bäst en kall och mörk höst kväll. Har rätt svårt att spela mitt på en solig dag men om det blir det så svalkar jag med en iskall Pepsi Max alt. en Cola Zero.

Ambassadör
Xbox

Fotboll, isté, 7 fläktar på högvarv och Wreckfest ser det ut som.


signatur

Jump in.

Medlem

Isté, Assassin's Creed Valhalla och Final Fantasy XIV bland annat.. Hoppar mycket mellan rummen, sitter där det är svalast för tillfället!

ELF
Medlem

Fortsätter mitt köttande i Shadow Warrior (classic). Men blir nog även en hel del hobby webbprogrammering. Gotta learn 'em codes.
Öl och cider. Imorn ska jag handla ingridienser på faffären och se om jag kan blanda drink.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Spel är ju som bäst en kall och mörk höst kväll. Har rätt svårt att spela mitt på en solig dag men om det blir det så svalkar jag med en iskall Pepsi alt. en Cola Zero.

Spelar helst när det är svalare också efter jag såg tempsen på grafikkortet skjuta upp i 83+ grader. Eep.
Svalkar mig med en sodastreamad ZerOH! saft. Älskar Lemon/Lime!

FM-guru
F.d. Sisyr

Mest trädgårdsjobb och fotboll i helgen, blir nog inte mycket spelande.

Men jag ska försöka hinna testa betan av Humankind lite i alla fall.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Fotboll, isté, 7 fläktar på högvarv och Wreckfest ser det ut som.

Skrivet av n1iz:

Isté, Assassin's Creed Valhalla och Final Fantasy XIV bland annat.. Hoppar mycket mellan rummen, sitter där det är svalast för tillfället!

Kul att se isté representerat. Har blivit alldeles för mycket av den varan på sistone, men det är ju såå gott.

Den här helgen blir det nog att fortsätta med AC Black Flag. Är väl halvvägs genom storyn nu, men håller på och jagar de stackars djuren för att crafta uppgraderingar.

Medlem
Medlem

Blir Carto i helgen


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Ute per automatik då man har småbarn som ska underhållas, gärna med vattenlek. Men om kvällarna, just nu, Mass Effect 3 (legendary edition) med kall pilsner.

Medlem

Jag lirar 2nd round som Claire i Resident Evil 2 Remake. Klarade som Leon i januari 2019.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Ja nu när solen steker kan man spela i shorts.

Medlem

Läsa utomhus, stark och/eller fet mat, jävligt kall öl och antagligen Super Smash Bros om det blir tid över!

Medlem

Har nyligen råkat snubbla in på ett knippe Youtube klipp av Lowko, varför jag som gammal gubbe (fyllda 49) helt plötsligt har börjat intressera mig för Starcraft II.

Håller fortfarande på och övar mot AI, men förr eller senare så blir det nog att testa skarpt läge. (Inte så jag tror att Raynor eller Serral behöver vara oroliga direkt, men ändå.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

FYI: VR spel funkar inte om det är över 25 C. Inga spel fungerar om det närmar sig 30-graders sträcket.

Strand och bad funkar däremot alldeles utmärkt. 🌞

Medlem

Total War warhammer 2 Vortex kampanjen med high elves. Ska försöka klara innan 3:an släpps.

Medlem

Jag hatar värmebölja. 18 grader och regn är bästa sommarvädret.

I helgen drar jag till snöiga Colorado i Wasteland 3 och svalkar mig med cola.

Medlem

Mass Effect 3 samt lite Fortnite.


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

Jag är helt beroende av Dragon Quest Builders 2, så det kommer bli det.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Här är det bara 10 grader

Medlem

Blir Assassin's Creed Valhalla, Chivalry 2 om man känner för lite köttande och Hell Let Loose om man känner för lite taktisk FPS.

Medlem

AC och behaglig temp inomhus. Bra ursäkt att stanna inne och spela!

Helgen är dock sönderplanerad med familjesaker så blir mest handhållet i helgen för egen del. Etrian Odyssey Nexus på 3DS samt fortsätta på nuvarande playthrough i Fire emblem: Three houses på Switch. I väntan på Monster Hunter Stories 2 till Switch som släpps i början av juli.

Har även med PSVitan ifall andan faller på. Jobbar på en playthrough av Tales of hearts R där i väntan på Tales of Arise.

Medlem

Det blir jogg tidigt på morgonen när det är behagliga 17-18 grader ute . Sen när temperaturen stiger så softar jag mest inomhus framför fläkten och tittar på EM-fotboll, samt kör igång PS5:an där jag spelar igenom Star Wars Jedi: Fallen Order för andra gången.

Första genomspelningen var på PS4 för länge sedan så det är kul att spela igenom på nytt på PS5 i 60 fps. Ett skönt spel som passar mig som är gammalt SW-fan som handsken.

Edit: det blev 31 km jogg före frukost vilket är bra för nu kan jag vila resten av helgen och spela massor. 😊

Medlem

Öl, Hearthstone och Diablo 2 svalkar här


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

123
Skriv svar