"Ingen crunch." Psychonauts 2 ska ha utvecklats hälsosamt hos Double Fine

Robot
"Ingen crunch." Psychonauts 2 ska ha utvecklats hälsosamt hos Double Fine
NuZ
Testpilot

Älskar första spelet så är taggad på det här!
Trevligt också att de har en hälsosam arbetsmiljö


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Den bästa av crunch är ljudet av kakor som ätes i fikarummet!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Har inte spelat det första men det här såg rätt kul ut. Fick lite samma känsla som It takes two.

Medlem

Alltid gött att höra. Ifall det släpps på Game Pass kanske det blir en provrunda. Har aldrig tagit mig igenom första spelet, tror dock jag har det på Steam... kanske dags att dra igenom det.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Alltid gött att höra. Ifall det släpps på Game Pass kanske det blir en provrunda. Har aldrig tagit mig igenom första spelet, tror dock jag har det på Steam... kanske dags att dra igenom det.

Det släpps på gamepass tror jag Microsoft sa under e3.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Det släpps på gamepass tror jag Microsoft sa under e3.

Alright, sweet. Tack för infon. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Är det bara jag som inte bryr mig ett jota om hur arbetsförhållandena kring utvecklandet av ett spel ser ut (så länge det inte förekommer slaveri, tortyr eller något annat djupt olagligt)? Om arbetare är missnöjda med arbetsvillkoren så går det fint att säga upp sig och göra någonting annat. Mig veterligen är det ingen i en liberal demokrati som tvingas att jobba med någonting i över huvud taget.

Medlem
Skrivet av Tramsfabriken:

Är det bara jag som inte bryr mig ett jota om hur arbetsförhållandena kring utvecklandet av ett spel ser ut (så länge det inte förekommer slaveri, tortyr eller något annat djupt olagligt)? Om arbetare är missnöjda med arbetsvillkoren så går det fint att säga upp sig och göra någonting annat. Mig veterligen är det ingen i en liberal demokrati som tvingas att jobba med någonting i över huvud taget.

Eller så kan företagen försöka göra förutsättningarna och arbetsmiljön bättre för sina anställda

1
Skriv svar