Quiz – Vad kan du om 25-åriga Tomb Raider?

Robot
Quiz – Vad kan du om 25-åriga Tomb Raider?

I år firar FZ 25 år, och det är vi inte ensamma om. Dags för ännu ett jubileumsquiz!

#fz, #quiz, #tomb-raider


Avstängd

Äsch.. 4/10


signatur

Tommy Tommy, pulver på min stjärt.
Tommy Tommy, vita moln av fjärt.

Medlem
Medlem
Medlem

8 av 10, med ett slarvfel, så borde varit 9/10.

Det ska också sägas att Crystal Dynamics Lara är min absoluta favorit.

Medlem
Skribent

Inte spelat Tomb Raider sedan PS1

Medlem

Tomb Raider: Anniversary är det bästa i hela serien.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Värdelösa kunskaper lagrat långt bak i huvudet...

Medlem
Medlem

Med 5st gissningar!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Gnällkuk


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Har bara kört 2013 men detta är bra för en andra gång

Medlem
It's not a lake, it's an ocean

6/10. Några slarvfel men också några chansningar, så det var väl rättvist. Har sämre koll på de första spelen förutom det allra första.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

3/10. Jag kanske är mer en Indy-kile eller Nate Drake-tjej, haha. Har aldrig fastnat för Tomb Raider-spelen dock. Hatade den stiffa styrningen i det första spelet till PSX. Och när det första spelet till PS2 kom och jag gav serien en chans till så var det bara dötrist. Filmerna är okej däremot.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Äntligen bekräftat. Jag är en gravplundrare-legend.


signatur

Constants and variables

Medlem
Medlem

9/10 - Det enda jag var osäker på var om Legend och Underworld var det första som räknades utanför ”core”, det gick ju som det gick sedan.

Medlem

Tror jag spelat ett enda Tomb Raider för en herrans massa år sedan.
Ska när backloggen och familj tillåter, spela de "nya" som från 2013 och framåt eller vad det är.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Medlem

Alltid kul å lira tompan!


signatur

"Behold the pale horse. The man who sat on him was death, and Hell followed with him."

Medlem

signatur

Allätare

Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem
Medlem

Med ett par frågon där jag valde mellan 2 alternativ innan jag bestämde mig för ett av dem.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Woohoo!


signatur

I drank what?

Medlem

signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Fragtjuv

signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Wohoo! Tror inte att jag fått 10 av 10 förut. Och jag har inte ens spelat igenom alla spelen. Men jag är ett äventyrsfan så det räckte nog.

Glad midsommar allihopa!

12
Skriv svar