River, hunden bakom Fallout 4:s Dogmeat, är död

Robot
River, hunden bakom Fallout 4:s Dogmeat, är död

Har gjort (tass)avtryck som är för evigt.

#dogmeat, #fallout-4


Medlem

Fan vad jag hatade dogmeat! Blev av med jycken efter att den attackerade allt den såg.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Tyckte så synd om stackarn när han fick stryk av super mutants så jag hade honom sällan med mig.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Tråkigt 😭😭😭

Medlem
Medlem

Tråkigt att höra. Föredrar dock alltid att ha en kompanjon som kan bära mer, som man kan utrusta och som man kan prata med. Dock är en hund bättre än en irriterande kompanjon, men det måste man ju inte välja att ha så.

Medlem

Enda jag kommer att tänka på är hur jävla jobbigt det är när ens livs kamrat går bort. Har fått vara med om det mer än en gång både med hund och katt och det blir då rakt aldrig lättare.
Sedan som andra skrivit så hade jag inte heller med mig dogmeat särskilt ofta i spelet.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

R.I.P Nu glitchar han i doggo-himmeln.

Avstängd
Medlem

Alltid sorgligt när ett husdjur går bort. Tyvärr tycker jag Dogmeat är oerhört irriterande så han får alltid stanna kvar och ha det hyfsat bra i Sanctuary medan jag utforskar världen själv med mitt ljuddämpade krypskyttegevär.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Rip. Gillade faktiskt Dogmeat. Kändes mer.. immersive för mig.

Min katt är den enda familjemedlem jag har, så kommer bli jobbigt när hon går bort.

1
Skriv svar